// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶

بروس لی به شخصیت‌های قابل بازی Temple Run 2 اضافه شد

استودیوی ایمانگی، تیم کوچکی که بازی بزرگ Temple Run 2 را ساخته‌اند امروز اعلام کردند که بروس لی به جمع شخصیت‌های این بازی اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
جای هیچ شکی نیست که چابکی و ورزشکار بودن بروس لی به او کمک خواهد کرد تا از دست میمون شیطان صفت فرار کند. علاوه بر این، بروس لی به عنوان پدر هنر‌های رزمی به حساب می‌آید و کسی است که شاید حتی میمون شیطان صفت هم نمی‌خواهد با او رو به رو شود. در Temple Run 2، بروس لی بازیکنان را با جملات الهام‌بخش خود همانند «شکست یک حالت ذهنی است» و «هدف این نیست که همیشه باید به آن دست یافت» بازیکنان را تشویق می‌کند. شما می‌توانید شخصیت بروس لی را برای بازی Temple Run 2 به قیمت یک دلار خریداری کنید. کیث شپرد - موسس استودیوی ایمانگی می‌گوید:
به عنوان یکی از با استعدادترین افراد در زمینه‌ی هنر‌های رزمی، بروس لی بهترین گزینه برای سری بازی Temple Run به نظر می‌رسید. علاوه بر  سرعت و چابکی، تصمیم گرفتیم تا با قرار دادن جملات خردمندانه‌‌‌ی او در بازی، از فلسفه‌اش تقدیر کنیم.
شانن، دختر بروس لی از این حرکت استودیو ایمانگی تقدیر کرد و گفت که با این کار تولد ۷۵ سالگی‌ پدرش جشن گرفته شده است. شانن می‌گوید:
نه تنها این راهی جالب و عالی برای جشن گرفتن تولد پدرم بود، بلکه من خوشحالم با همکاری استودیوی ایمانگی هنوز میراث پدرم برای طرفدارانش در تمامی سنین زنده می‌ماند.
بروس لی در سال ۱۹۷۳ به طرز مشکوکی درگذشت و آخرین بار در بازی EA Sports UFC به عنوان شخصیت قابل بازی ظاهر شد. پیش از این شخصیت‌هایی مانند کولین کپرنیک و راسل ویلسن، بازیکنان خط حمله‌ی NFL و اوسین بولت، دونده‌ی نام آشنای جامائیکایی به شخصیت‌های قابل بازی Temple Run 2 اضافه شده بودند. بازی Temple Run 2 در سبک endless runner (به بازی هایی گفته می‌شود که در آن‌ها شخصیت اصلی بازی در حال دویدن است و شما باید او را هدایت کنید) است و به صورت رایگان برای اندروید، iOS و  ویندوز فون در دسترس است.آیا تاکنون این بازی را بر روی گوشی‌ یا تبلت خود انجام داده‌اید؟ منتظر نظرات شما پیرامون این بازی هستیم. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده