// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Stepping Stone With Papa

در بازی اندروید و آیفون Stepping Stone With Papa با پدری مهربان و فرزندش ناتنی‌اش برای پرش از روی سنگ‌های یخ‌زده همراه می‌شویم.

بازی‌هایی که با عنوان Endless‌ یا بی پایان شناخته می‌شوند به دلیل وجود رقابتی بی پایان، میان بازیکنان محبوبیت خاصی دارند. این گروه از بازی‌ها که اصولا به صورت رایگان در فروشگاه‌های دیجیتالی عرضه می‌شوند در کنار ارائه‌ی گیم‌پلی ساده، دارای چالش‌های جدی هستند که باید سعی کنید تا با عبور از آنها جایگاه خود را در جدول رتبه‌بندی بهبود دهید. از نمونه‌ این بازی‌ها می‌توان به بازی محبوب و خوش ساخت Subway Serfers اشاره کرد که بازیکنان را با پسر یا دختری جوان همراه می‌کند که باید با فرار از دست بازرس و سگش،‌ سکه‌ها را جمع‌آوری کرده و از میان قطارها مانور بدهند. اخیرا نیز استودیویی کره‌ای DigitalFrog بازی عجیبی را منتشر کرده است. در بازی Stepping Stone With Papa با کودکانی همراه می‌شویم که پدر و مادرشان را در جنگ از دست داده‌اند و مردی خوش قلب با نام Meshu سعی دارد تا تبدیل به پدری مهربان برای آنها شود.

آیتم‌ها قابلیت‌هایی مانند افزایش سطح سلامت یا سکه را دارند.

با ورود به بازی به سرعت وارد بخش آموزشی می‌شوید. جایی که باید با انتخاب یکی از دو درجه‌ی سختی آسان و سخت، نحوه‌ کنترل شخصیت اصلی داستان را فرا بگیرید. برخلاف داستان بازی، گیم‌پلی هیچ ارتباطی با آغاز احساسی داستان ندارد و وظیفه شما تنها پریدن است و پریدن. بازی اندروید و آیفون Steppimg Stone With Papa در دسته‌ بازی‌های مبتنی بر مسیر یا (Lane-Based) قرار می‌گیرد. در جریان بازی باید سعی کنید تا در چند مسیر شخصیت اصلی را از روی یخ‌ها بپرانید و کمی تعلل باعث سقوط قهرمان داستان در آبی یخ زده یا باتلاقی گرم می‌شود. با هر پرش و پیشروی از روی یخ‌ها امتیاز بیشتری را دریافت کرده و فرصت جمع‌آوری سکه‌ها را به دست می‌آورید. در طول مسیر پاورآپ‌ها نیز نقش اساسی دارند و باید با توجه به گیم‌پلی تند بازی سعی کنید با سرعت از روی یخ‌‌ها پریده و تا جایی ادامه دهید که سلامت‌تان اجازه می‌دهد. در نتیجه افتادن چندباره در آب سلامت قهرمان داستان را کاهش می‌دهد. اینجا است که پاور‌آپ‌ها به کمک‌تان می‌آیند و می‌توانید به عنوان مثال، با گرفتن آهن‌ربا سکه‌ها را با سرعت بیشتری جمع‌آوری کنید. از سوی دیگر حرکت سریع نیز از جمله آیتم‌های دیگری است که در طول مسیر حتما با آن روبرو خواهید شد.

مانند بسیاری از بازی‌های رایگان،‌ خریدهای درون برنامه‌ای در Stepping Stone With Papa نقش پر رنگی دارند. با انجام این دست خرید‌ها می‌توانید الماس بیشتری را برای آزاد کردن کودکان بیشتر به دست بیاورید. هر کودک دارای قابلیتی منحصر به فرد است و امکان ارتقاء‌ را با خرج سکه‌ها دارد. از سوی دیگر بازی دارای چهار قسمت مختلف است که تنها در حالت آنلاین دسترسی به آنها ممکن است. هر یک از این اپیزودها در سطحی خاص آزاد می‌شوند یا باید برای دسترسی سریع‌تر به آنها الماس مشخصی را هزینه کنید. متاسفانه برای دسترسی به بخش‌های مختلف بازی باید به اینترنت متصل باشید؛ هرچند در حالت آفلاین می‌توانید با تمامی شخصیت‌ها بازی کنید اما متاسفانه به گنجینه‌ها با قدرت‌های خاص و اپیزودهای مختلف دسترسی نخواهید داشت. البته در حالت آفلاین امتیازهای شما ثبت شده و به محض آنلاین شدن در سرور ذخیره می‌شود.

Stepping Stone With Papa

بازی Stepping Stone With Papa برای عاشقان رقابت در Leaderboard و بازی‌های چالشی گزینه‌‌ مناسبی خواهد بود. شما می‌توانید با افزایش سطح مراحل جدیدی را آزاد کنید و با به دست آوردن و تجهیز کودکان به آیتم‌ها، امتیاز یا سکه بیشتری را دریافت کنید. برخلاف درجه آسان،‌ در حالت Hard شخصیت اصلی قادر به پرش دوگانه است که باعث تغییر کلی کنترل ها شده است؛ در نتیجه اگر به حالتی عادت کنید حالت دیگر به شدت آزار دهنده می‌شود. توسعه‌دهندگان همچنین به صورت متوالی آپدیت‌ها و چالش‌هایی را برای تداوم جذابیت بازی ارائه می‌دهند که البته وجود این بروزرسانی‌ها ضروری خواهد بود.

| |

دانلود بازی Stepping Stone With Papa


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده