// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل The Tribez: Build a Village

در بازی موبایل The Tribez: Build a Village با مردمانی دوستدار صلح همراه شوید تا در کنار گسترش دادن روستا، ناشناخته‌ها را یک به یک کشف کنید.

اسمورف‌ها یا همین اخیرا موآنا از جمله‌ بازی‌های شبیه‌سازی هستند که برای اندروید و آیفون عرضه شده و از قضا محبوبیت‌ خاصی را میان قشر علاقمند به این سبک پیدا کرده‌اند. یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در صنعت بازی‌های ویدیویی سنجیدن صبر و تحمل بازیکنان است که بازی‌های شبیه‌سازی ساخت روستا و شهر به خوبی قادر به سنجیدن این تحمل هستند. در این دست بازی‌ها باید سعی کنید تا با ساختن بنا‌های مختلف، منابع لازم را برای ارتقاء سطح خانه اصلی و در نهایت، رسیدن به اهداف انجام دهید. ساختن بنا‌ها، برخلاف بازی‌های کلاسیک، با زمان دنیای واقعی محاسبه می‌شود و در نتیجه برای رساندن ساختمان‌ها به سطوح بالاتر باید زمان بیشتری را انتظار بکشید. اینجا است که خرید‌های درون برنامه‌‌ای به یاری‌تان می‌آید و کمک می‌کند تا به اهداف تعیین‌شده زودتر دست پیدا کنید. یکی از همین بازی‌ها The Tribez: Build a Village است که این‌بار استودیوی نام‌آشنای گیم اینسایت (Game Insight) آن را توسعه داده و برای پلتفرم‌های موبایل منتشر کرده است.

The Tribez: Build a Village

انبوهی از شخصیت‌ها و ساختمان‌ها در بازی The Tribez: Build a Village در دسترس قرار دارد

اجرای بازی اندروید و آیفون The Tribez: Build a Village به ویژه در یک زمینه برای بازیکنان ایرانی آسان است. این بازی به صورت کاملا آفلاین اجرا می‌شود و برخلاف بازی‌های مشابه به اتصال دائمی برای اجرا نیازی ندارد. در The Tribez به سرزمین پر رمز و راز Tribezmen می‌روید تا با کمک و مدیریت اهالی روستا، در کنار کمک به گسترش قلمرو با سایر قبایل نیز برای ماجراجویی‌های جدید آشنا شوید. The Tribez دارای انبوهی از ویژگی‌ها است که از همان ابتدا می‌توانید با دعوت کردن دوستان‌تان به بازی، ویژگی‌های جدیدی را دریافت کنید. با ورود به بازی، نکاتی برای فراگیری ویژگی‌های آن، مانند روش جمع‌آوری غذا یا شیوه به دست آوردن چوب و سکه، آموزش داده می‌شود. به‌مرور شخصیت‌های جدیدی با خصوصیات متفاوت به دهکده می‌آیند. گاهی بعضی از آنها به دنبال درخواست کمک هستند و گاهی نیز پرده از ماجراجویی‌های جدید در مکان‌های پر رمز و راز برمی‌دارند. هرچه که باشد، این شما هستید که باید با صبر و حوصله به دهکده سر بزنید و تلاش‌تان را برای سر و سامان دادن به اعضای دهکده بکنید.

بازی مملو است از سازه‌ها و ویژگی‌های بصری که حقیقتا کشف همه آنها امری بس مشکل خواهد بود. با ساخت هر کلبه جمعیت دهکده نیز افزایش می‌یابد که به ویژه برای ساختن ساختمان‌ها یا کشاورزی بسیار کارآمد است. به عنوان مثال، برای ساختن ساختمان یا قطع کردن درختان نیاز به مقدار غذای مشخصی دارید. این غذا با جمع کردن میوه‌ها و کاشت محصول به دست می‌آید که در مواردی دستیابی به غذای بیشتر ساعت‌ها به طول می‌انجامد؛‌ اینجا است که به روستاییان جدید برای گماردن در کار کشاورزی نیاز دارید. البته چوب و غذا تنها منابعی نیستند که برای گسترش دادن روستا به آنها نیاز دارید و باید به دنبال جمع کردن سنگ نیز بروید که به واقع دسترسی به آن از سایر محصولات سخت‌تر است. البته دهکده همیشه در صلح و آرامش نیست و گاهی باید منتظر حمله دشمنانی غول‌پیکر باشید. بنابراین در کنار اقتصاد،‌ امنیت نیز اهمیت بسیاری دارد.

بازی The Tribez: Build a Village

بازی The Tribez: Build a Village از نظر انیمیشن‌ها هم منحصربه‌فرد است. طراحی شخصیت‌ها فانتزی و جذاب است و با وجود حجم ۱۶۰ مگابایتی، بازی دارای گرافیک زیبایی است. در حالی که در یک منطقه شاهد مناطقی سرسبز هستیم، در مواردی دیگر برفی زیبا می‌بارد. از طرفی با پیشرفت روستا یا دهکده، شما فرصت سوار شدن روی دایناسورها را به دست می‌آورید که برای حرکت سریع‌تر از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر مفید هستند. توسعه‌دهنده در بخش صداگذاری هم بد عمل نکرده‌ و ویژگی‌های صوتی با محیط بازی همخوانی دارد. بازی اندروید و آیفون The Tribez: Build a Village محصولی با کیفیت و جذاب، اما با خرید‌های درون برنامه‌ای است که هرچند تجربه‌ی لذت‌بخشی به شمار می‌رود، اما انتظار برای پیشرفت در آن خسته‌کننده است. با این حال، در صورتی که علاقمند به بازی‌های شبیه‌ساز ساخت دهکده هستید حتما ساخته Game Insight را تجربه کنید.

دانلود بازی The Tribez: Build a Village


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده