// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Zombie Offroad Safari

بازی Zombie Offroad Safari شما را به یک ماجراجویی برای رویارویی با چالش‌ها و نابود کردن زامبی‌ها می‌برد.

اگر پیگیر بخش معرفی بازی موبایل زومجی و مخصوصا مقاله ماهانه‌ بهترین بازی‌های رایگان اندروید باشید حتما با نام استودیوی داگ‌بایت گیمز (DogByte Games) و بازی Dead Venture: Zombie Survival آشنایی دارید؛ بازی باکیفیتی که در آن باید خودروی‌تان را بردارید و در مواجهه با زامبی‌‌ها سعی کنید تا با از بین بردن آن‌ها امتیازات بیشتری را کسب کنید. این بازی در حقیقت مجموعه‌ای از چالش‌ها است که باید با هر بار ورود به منطقه قرنطینه یک به یک آن‌ها را انجام دهید.

البته داگ‌بایت گیمز ید طولایی در توسعه دادن بازی‌هایی با موضوع رانندگی و له کردن دشمنان دارد. در کل، با نگاهی به لیست بازی‌های این استودیو شاهد آثاری زیبا با ظاهری متفاوت، اما مکانیک‌ مشابه هستیم. این‌بار اما داگ‌بایت گیمز تنها با تغییر دادن دوربین، یکی از بازی‌های محبوبش را با نامی جدید و مراحل متفاوت عرضه کرده است. در بازی اندروید و آیفون Zombie Offroad Safari باری دیگر به نبردی با زامبی‌های بازی Dead Venture: Zombie Survival می‌روید تا این‌بار سعی کنید تا با زاویه‌‌ی دوربین متفاوت به انجام ماموریت‌ها بپردازید.

بازی Zombie Offroad Safari

اسلحه و وسایل نقلیه‌ی متفاوتی برای آزادسازی در دسترس بازیکنان است.

Zombie Offroad Safari از نظر ظاهر دقیقا مشابه بازی Dead Venture است. زامبی‌ها، آیتم‌،‌ خودروها و حتی ویژگی‌های بصری عینا از بازی قبلی برداشته شده‌اند. با این حال، این‌بار با حذف گزینه‌ی بنزین، بازیکنان فرصت بیشتری را برای گشت و گذار آزاد در محیط دارند؛ به طوری که شما می‌توانید خودرو را بردارید،‌ سلاح‌ را انتخاب کنید و به دل زامبی‌ها بزنید. محیط رنگارنگ بازی و چالش‌های مختلفی که در جای جای نقشه پخش شده‌اند، ساخته داگ‌بایت را جذاب و متنوع کرده است. شما با زیر گرفتن زامبی‌ها مقداری ستاره دریافت می‌کنید که برای افزایش دادن سطح کاربرد دارد. سیستم لولینگ بازی به خوبی کار می‌کند؛ اما باید گفت که با پیشروی در بازی به سختی خواهید توانست سطح‌ خود را افزایش دهید. افزایش سطح کمک می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به خریدهای درون برنامه‌ای، سلاح‌های قدرتمند جدیدی را برای تجهیز خودرو آزاد کنید.

ماموریت‌های بازی هم متنوع هستند. در نقشه، نقاطی آبی رنگ قرار دارد که باید با ورود به آن‌ها ماموریت‌ را آغاز کنید. در حالی که گاهی ماموریت شما تنها رسیدن از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر است، در برخی ماموریت‌ها نیز باید با باس قدرتمندی مبارزه کنید که زامبی‌هایی با ظاهر مومیایی احضار می‌کند. برخی چالش‌های کوچک هم در بازی وجود دارند که برای افزایش دادن سطح، کاربردی هستند. البته ویژگی‌های بازی به اینجا ختم نمی‌شود و شما قادر به خریداری خودروهای متنوع، از خودروی پلیس گرفته تا آتش‌نشانی و تانک، هستید. هر وسیله‌ی نقلیه مقاومت متفاوتی دارد و به ویژه برای حمله‌ی سنگین زامبی‌ها باید بعد از مدتی به فکر خرید یکی از این وسایل نقلیه بیفتید. هرچند خریدهای درون برنامه‌ای کار را برای آزادسازی وسایل نقلیه آسان می‌کنند، اما با برداشتن صندوق‌های مخفی در نقشه نیز فرصتی عالی را برای جمع‌ کردن قطعات خودروها به دست می‌آورید.

بازی Zombie Offroad Safari

بازی Zombie Offroad Safari محصولی باکیفیت و جذاب برای دستگاه‌های موبایل است و با نقشه‌های آزادی که دارد، شرایط را برای گشت و گذاری متفاوت فراهم می‌کند. البته هنوز هم خراب شدن خودرو و سختی‌های روبه‌رو شدن با زامبی‌ها چالشی جدی است؛ اما جذابیت‌های ساخته‌ی داگ بایت گیمز آنقدر زیاد است که تجربه‌ی آن را لذت‌بخش می‌کند.

دانلود بازی Zombie Offroad Safari


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده