نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Gun Done: Road to West

Gun Done: Road to West یک بازی موبایل جذاب با محوریت دوئل کردن است.

اگر از طرفداران بازی‌ها یا فیلم های وسترن باشید، قطعا با دوئل کردن آن‌ها نیز آشنا هستید. در دوئل‌ها دو فرد روبروی یکدیگر قرار می‌گرفتند و با فرا رسیدن زمان، هرکدام که هفت‌تیر کش سریع‌تری بود می‌توانست دیگری را شکست داده و بکشد. حال استودیو Xageu با استفاده از ایده همین دوئل‌ها، بازی موبایل Gun Done: Road to West را برای اندروید و آیفون عرضه کرده است؛ بازی‌ای که در عین سادگی بسیار جذاب و اعتیادآور است.

Gun Done: Road to West ایده بسیار ساده‌ای دارد. در بازی دو کاراکتر روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند و باید پس از رسیدن زمان به ساعت ۱۲، سریع‌تر از حریف به وی شلیک کنید. برای شلیک کردن هم کافی است که یک بار روی صفحه گوشی ضربه بزنید. با این حال سازندگان برای اینکه بازی را از یکنواختی خارج کرده و به آن تنوع ببخشند، دشمنان مختلفی را در بازی قرار داده‌اند که دوئل کردن با هریک از آن‌ها سبک و سیاق خاص خودش را دارد. برای مثال در دوئل با یکی از دشمنان محیط کاملا تاریک می‌شود و باید با استفاده از صدای ساعت زمان درست شلیک کردن را بدانید. یا در نمونه‌ای دیگر، باید پیش از شلیک به حریف چند قدم به سمت یکدیگر حرکت و سپس شلیک کنید. این تنوع بالا در دشمنان و سبک دوئل کردن باعث شده تا هر مبارزه متفاوت از قبلی بوده و بازی در طولانی مدت هم جذاب و سرگرم‌کننده باقی بماند.

بازی موبایل Gun Done

با شکست دادن حریفان علاوه بر اینکه می‌توانید امتیاز کسب کنید، آیتم‌هایی نیز به دست خواهید آورد که می‌توانند در مبارزه‌ها کمک حالتان باشند. به‌علاوه پس از اینکه هر حریف را برای تعداد مشخصی شکست دادید، می‌توانید وی را آزاد کرده و از او به عنوان کاراکتر‌تان استفاده کنید. همچنین در طول بازی امکان تغییر محیط پس‌زمینه میدان نبرد نیز وجود دارد و در بین گزینه‌های موجود، حتی محیطی شبیه به محیط‌های بازی سوپر ماریو نیز دیده می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جالب بازی Gun Done: Road to West، امکان تجربه دو نفره آن است. برای این کار نیازی به داشتن دو گوشی یا تلبت هم ندارید و روی یک گوشی می‌توانید دو نفری بازی را تجربه کرده و با هم دوئل کنید. بازی Gun Done: Road to West از گرافیک‌های پیکسلی بهره می‌برد و حجم پایینی دارد. با این حال این موارد بدین معنی نیستند که بازی ظاهر خوبی ندارد. بلکه برعکس بازی از حیث بصری نیز در سطح قابل قبولی قرار می‌گیرد و نحوه طراحی‌های بازی هم کاملا مناسب سبک آن است.

بازی موبایل Gun Done

Gun Done: Road to West یک بازی رایگان است که از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بهره می‌برد. با این حال ساختار بازی به شکلی نیست که شما را وادار به خرج کردن پول واقعی کند و به صورت کاملا رایگان هم می‌توان از این بازی و امکانات مختلفش لذت برد.

پس اگر به دنبال یک بازی موبایل کم حجم و رایگان هستید که اعتیادآور هم باشد، دانلود بازی Gun Done: Road to West پیش‌نهاد می‌شود.

دانلود بازی Gun Done: Road to West


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده