// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Nonstop Chuck Norris

بازی موبایل Nonstop Chuck Norris یکی از بازی‌های اکشن با المان‌های نقش آفرینی است که تا مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد.

اگر قرار است بازی‌های پلتفرم موبایل اکشن هم باشند، باید به گونه‌ای ساخته شوند که در قدم اول ساده و سپس سرگرم کننده باشد. اینکه بیاییم روی موبایل بازی‌هایی با گرافیک و حجم سنگین بسازیم، اصلا کار درستی نیست زیرا قشر خیلی کمی از طرفداران بازی‌های موبایل عاشق این سبک از بازی‌ها هستند. در میان بازی‌های اکشن و ساده پلتفرم موبایل، بازی اندروید و آیفون Nonstop Chuck Norris از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. بازی که هم اکشن سریع و زیبایی دارد و هم اینکه به واسطه‌ی المان‌های نقش آفرینی که در دل خود جای داده است، زمینه را برای سرگرمی مخاطب بیش از پیش افزایش داده است.

از همان لحظه شروع بازی موبایل Nonstop Chuck Norris به شما گفته می‌شود که اصلا به خودتان زحمت ندهید؛ زیرا اصلا نیازی نیست شخصیت بازی را کنترل کنید یا اینکه به دشمنان حمله کنید. سیستم بازی جوری طراحی شده است که خود هوش مصنوعی هم به دنبال دشمنان می‌رود و هم اینکه به آن‌ها ضربه وارد می‌کند. تنها کاری که شما لازم است در طول مبارزات انجام دهید، این است که از توانایی‌های چاک نوریس استفاده کنید. سه توانایی برای شما تعبیه شده است که هر کدام از آن‌ها، در سطح‌های مختلف باز شده و همچنین هرکدام شامل یک سری زیرمجموعه نیز می‌شوند که در سطح‌های بالاتر می‌توانید آن‌ها را باز کرده و در صورت نیاز استفاده کنید.

Nonstop Chuck Norris

بازی از یک سری Stageهای مختلف تشکیل شده است که در هر استیج می‌بایست تعدادی مشخص از دشمنان را بکشید که با بالاتر رفتن استیج‌ها، دشمنان شما نیز سرسخت‌تر از گذشته می‌شوند. همچنین همیشه در استیج سوم یک باس فایت برای شما در نظر گرفته شده است که بعضی از آن‌ها شما را به چالش می‌کشند. البته مهم‌ترین بخش بازی اندروید و آیفون Nonstop Chuck Norris سیستم بروزرسانی و لیست آیتم‌های شما است که شدیدا نقش مهمی را در این بازی ایفا می‌کنند. پس از هر بار کشتن باس فایت‌ها یک صندوق به شما داده می‌شود که با باز کردن آن آیتم‌هایی نظیر اسلحه، لباس یا کلاه دریافت خواهید کرد. اسلحه‌ها قدرت آسیب رسانی شما به دشمنان را افزایش می‌دهد و لباس‌ها و کلاه‌ها نیز میزان نوار سلامت و قدرت شما در برابر ضربات دشمنان را افزایش می‌دهند. از طرفی می‌توانید آیتم‌های خود را بروزرسانی کرده تا قدرت‌شان افزایش یابد. از این‌رو سعی کنید دشمنان را با استفاده از قابلیت‌های خود بکشید تا سکه‌های بیشتری دریافت کنید. این سکه‌ها در اصل عاملی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید آیتم‌های خود را بروزرسانی کنید. از طرفی همانند هر بازی نقش آفرینی دیگری، آیتم‌هایی که بدردتان نمی‌خورند می‌توانید بفروشید که پول بیشتری به‌دست بیاورید.

Nonstop Chuck Norris

نکته دیگر بخش آیتم‌های شما این است که اگر از آمار و ویژگی که لباس یا اسلحه‌تان در اختیارتان قرار می‌دهد راضی نیستید، می‌توانید آن‌ را Re-roll کنید. به عبارتی شانس خود را امتحان می‌کنید که آیا ویژگی بعدی باب میل شما است یا نه. همچنین برای Re-roll کردن آیتم‌ها یک سری آیتم خاص در طول بازی از طریق کشتن دشمنان و ثبت رکوردهای جدید به‌دست می‌آورید که حکم تاس داشته و می‌توانید از طریق آن‌ها آیتم مورد نظر خود را Re-roll کنید. موردی که سبب شده بازی موبایل Nonstop Chuck Norris از بازی‌های هم سبک خود متمایز شود، تنوع در مراحل و آیتم‌های شما است. زمانی که فکر می‌کنید از نظر قدرت و آیتم در سطح مطلوبی قرار دارید، بازی شما را وارد دنیایی دیگر می‌کند که دشمنان و لول‌های آیتم‌های‌تان ریست شده و باز باید برای قوی ساختن خود تلاش کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

در آخر اگر به دنبال تجربه‌ای سرگرم کننده و در عین حال غنی هستید، بازی اندروید و آیفون Nonstop Chuck Norris می‌تواند بهترین انتخاب برای شما بر روی گوشی‌های موبایل باشد. زمانی که این بازی را شروع می‌کنید، گذر زمان را به هیچ‌وجه حس نخواهید کرد و از طرفی مدام ترغیب می‌شوید بازی را ادامه داده تا آیتم‌های بیشتری کسب کنید.

دانلود بازی Nonstop Chuck Norris


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده