// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۷

بهترین بازی های ترسناک اندروید

در این مقاله‌ نگاهی کوتاه به بهترین بازی‌های ترسناک اندروید خواهیم داشت، آثاری که به روش‌های مختلف قصد ترساندن مخاطب را دارند. با معرفی این بازی‌ها همراه زومجی باشید.

بازی‌های ترسناک جزو سبک‌های پر طرفدار صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و استودیوهای بازی‌سازی مختلف با ساخت آثار متنوع سعی در جذب طرفداران این سبک دارند. ژانر وحشت در موبایل نیز طرفداران بسیاری دارد و به همین خاطر شاهد عرضه بازی‌هایی مانند سری Five Nights at Freddys هستیم. این در حالی است که موبایل‌های هوشمند هر روز در حال پیشرفت هستند و استودیوهای بازی‌سازی موبایل نیز از این فرصت برای ساخت آثار مختلف ترسناک استفاده می‌کنند. در این مقاله از ۲۵ بازی ترسناک اندرویدی گفته‌ایم که برخی از آن‌ها می‌توانند به‌راحتی شما را در داستان خودشان غرق کنند و در برخی دیگر نیز باید با همکاری دوستان خود از دست یک قاتل زنجیره‌ای فرار کنید.

با زومجی همراه باشید تا در ادامه نگاهی به بهترین بازی های ترسناک اندروید بیاندازیم، آثاری که باید حداقل یک بار آن‌ها را تجربه کنید.

به‌روزرسانی: مقاله بهترین بازی های ترسناک اندروید در فروردین ۱۴۰۲ با فهرستی از بازی‌های جدید ترسناک به‌روزرسانی شده است.


بهترین بازی های ترسناک اندروید 2023

بازی اندروید Slender: The Arrival

۲۵- بازی Slender: The Arrival

  • استودیو: Blue Isle Studios
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

اسلندرمن شاید یکی از مخفوف‌ترین شخصیت‌های ترسناک بازی‌های ویدیویی یک دهه اخیر باشد. شخصیتی که در بازی‌های ترسناک مختلف با نام خود این شخصیت توانست، علاقه‌مندان بازی‌های ترسناک را در موقعیت‌های مختلف شوکه کند. Slender: The Arrival یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های ترسناک با حضور اسلندرمن است. این بازی داستان شخصیتی را تعریف می‌کند که در مسیر جاده دچار سانحه می‌شود و پس از بهوش آمدن برای پیدا کردن کمک مسیری را انتخاب می‌کند که به خانه‌ای متروکه منتهی می‌شود. بازی شامل چند مرحله مختلف است که در هریک باید کاری را انجام دهید و البته اگر اسلندرمن دوست داشتنی ما اجازه این کار را بدهد. دریکی از مراحل اصلی بازی همانند نسخه‌های اولیه آن باید ۸ برگه را از گوشه و کنار یک جنگل پیدا کنید که به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. بازی Slender: The Arrival ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوترهای شخصی و بعد از مدتی برای کنسول‌های خانگی و به‌تازگی برای اندروید منتشر شده است.

دانلود بازی ترسناک Slender: The Arrival

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Urban Legends – Survival

۲۴- بازی Urban Legends – Survival

  • استودیو: Ashim Shakya
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Urban Legends – Survival بازیکنان را به دوران قرون وسطایی می‌برد، جایی که باید هرکاری برای زنده ماندن انجام داد. بازی در یک روستان متروکه و به‌شدت تاریک جریان دارد و تنها راه روشن شدن قسمت‌هایی از آن مشعل‌هایی که است که در مسیر بازی می‌توانید آن‌ها به‌دست بیاورید. چالش اصلی بازی فرار از دوشمنان است که می‌خواهند بازیکن را نابود کنند. درواقع تنها راه در امان ماندن فرار سریع و همچنین استفاده مشعل‌های بازی است. البته که فرار همیشه جواب نمی‌دهد و گاهی به‌صورت آهسته از کنار خطرهای موجود عبور کنید. همان‌طور که اشاره شد بازی در یک روستا جریان دارد که با فضاسازی قابل قبولی که سازنده آن یعنی Ashim Shakya ایجاد کرده است حس ترس را تا حدودی به مخاطب خود منتقل می‌کند.

دانلود بازی ترسناک Urban Legends – Survival

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Misguided Never Back Home

۲۳- بازی Misguided Never Back Home

  • استودیو: JEVO Games
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: ۱.۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

Misguided Never Back Home یک بازی ترسناک و با طراحی مکان‌های خوفناک و بسیار غم‌انگیز است. ساخته استودیوی JEVO Games داستان سیلویا، شخصیت اصلی بازی را تعریف می‌کند که دانش آموز یک مدرسه است؛ اما طی یک اتفاق و در حال بازگشت به خانه خود در یک مکان متروکه می‌بیند و حال باید علاوه‌بر پیدا کردن راه خروج، دوستان خود را نیز پیدا کند. بازی شامل معماهای مختلفی است که باید با مرور زمان راه‌حل‌های آن را پیدا کنید. همچنین در طول بازی علاوه‌بر چراغ قوه وسایلی مانند تبر را نیز پیدا خواهید کرد که باید از آن‌ها برای عبور از موانع استفاده کنید. از آن‌ جایی که Misguided Never Back Home یک اثر ترسناک است قطعا در مکانی که قرار خواهید گرفت تنها نخواهید بود و با موجودات عجیب و غریبی روبه‌رو خواهید شد که بهتر از است هرچه سریع‌تر از آن‌ها فرار و به جایی پناه ببرید. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی ترسناک داستان محور را در موبایل خود تجربه کنید بازی Misguided Never Back Home می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

دانلود بازی ترسناک Misguided Never Back Home

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Didi

۲۲- بازی Didi

  • استودیو: Ashim Shakya
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Didi یک اثر ترسناک بسیار خوش ساخت برای اندروید است که می‌تواند علاقه‌مندان این دسته از آثار را جذب خود کند. داستان بازی در رابطه با مردی است که در یک خانه‌ای قدیمی زندگی‌ می‌کند. اما در یک شب همه چیز به شکل عجیبی در خانه تغییر پیدا می‌کند و متوجه می‌شود که در خانه تنها نیست. در اینجا بازیکنان کنترل این شخصیت را برعهده می‌گیرند و باید با گشت‌و‌گذار در خانه و همچنین حل معما‌های مختلف پیش‌رو راهی برای خروج از این مخمصه پیدا کنند. البته که معما‌های بازی ساده نخواهند بود و برای حل آن‌ها باید حسابی تلاش کنید. همان‌طور که اشاره شد در این خانه تنها نخواهید بود و گاهی باید چیزهایی روبه‌رو می‌شود که تنها راه نجات شما فرار از دست آن‌ها خواهد بود.

دانلود بازی ترسناک Didi

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Backrooms Descent: Horror Game

۲۱- بازی Backrooms Descent: Horror Game

  • استودیو: Sushi Studio
  • مناسب سنین: +۱۰
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

Backrooms Descent: Horror Game یک بازی ویژه در سبک ترسناک برای اندروید است که می‌تواند حس ترس عجیبی را دل بازیکن ایجاد کند. بازی بازیکنان را در ساختمانی بزرگ و به ظاهر متروکه قرار می‌دهد که پرشده از راهروهای پیچ در پیچ با رنگ آمیزی تک رنگ که حس فضایی مرده را به بازیکنان القا می‌کند. هدف بازیکن این است که با عبور از راهروهای پیچیده ساختمان و حل معماهای مختلف بازی را به نحوی به پایان برساند.البته این نکته بسیار مهم است که در این ساختمان تنها نخواهید بود و هرزگاهی و به‌طور دقیق‌تر درست جایی که به آن فکر نمی‌کنید موجوداتی با ظاهری ترسناک به سراغتان می‌آیند. همان‌طور که اشاره شد با فضایی ترسناک و وهم‌انگیزی دارد و باید موسیقی و صداگذاری را نیز به آن اضافه کرد که نقش مهم را در بازی ایفا می‌کنند.

دانلود بازی ترسناک Backrooms Descent: Horror Game

دانلود گوگل پلی Google Play

Detention

۲۰- بازی Detention

  • استودیو: Red Candle Games
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اثر ترسناک روایتی است که بازی آن را تعریف می‌کند. بازی Detention مربوط‌به حکومت نظامی کشور تایوان در سال ۱۹۶۰ است و شما در بازی کنترل دو دانش آموز را بر عهده دارید که برای کشف یک حقیقت وارد یتیم خانه‌‌ای قدیمی می‌شوند. پس از ورود به این یتیم‌ خانه طولی نمی‌کشد که متوجه حبس شدن خود در این مکان می‌شوند. حال باید با بررسی سرنخ‌ها راهی را برای خروج از این مکان عجیب پیدا کنند.

اگر از علاقه‌مندان آثار شرقی باشید قطعا متوجه تم گرافیکی و همچنین فضا سازی شرقی بازی می‌شوید که کمک بسیار زیادی در القای حس ترس به مخاطب می‌کند. تیم سازنده با طراحی دقیق یک محیط ترسناک توانسته جو حاکم بر بازی را تا انتهای آن همراه مخاطب کند. همچنین موسیقی‌های بازی که تلفیقی از "ساز آسیایی" و "راک" است، حس عجیب بازی را دو چندان می‌کند.

گیم‌پلی بازی در سبک اشاره و کلیک است و با این روش باید کاراکتر خود را کنترل و همینطور با آیتم‌ها و پازل‌های مختلف ارتباط برقرار کنید. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۴ دلار در گوگل پلی در دسترس است و می‌توانیم آنرا یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید بدانیم.

دانلود بازی ترسناک Detention

دانلود گوگل پلی Google Play


Into The Dead 2

۱۹- بازی In To The Dead 2

  • استودیو: Prodigy Design Limited
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۲ استودیوی Prodigy Design Limited با انتشار نسخه اول بازی In to The Dead توجه‌ بسیاری از گیمرهای موبایل را به سمت خود جلب کرد. این بازی با قرار دادن گیمر در یک محیط بزرگ و پر از زامبی هیجان زیادی را به مخاطب منتقل می‌کرد. پنج سال پس از عرضه‌ی موفق نسخه‌ی اول، آن‌ها با انتشار نسخه‌ی دوم بازی گیمرها را بار دیگر جذب خود کردند. بازی In to The Dead 2 روایتگر جیمز شخصیت اصلی بازی است که به‌دنبال حادثه‌ای که در مسیر خانه‌اش رخ می‌دهد باید مسیر طولانی‌ای را برای پیدا کردن همسر خود طی کند.

تیم سازنده با خلق گرافیک بصری جذاب و خیره کننده تجربه متفاوتی را برای گیمرهای موبایل ارائه کردند. بازی از همه‌ لحاظ نسبت به نسخه‌ی اول پیشرفت گرافیکی داشته و اگر In to The Dead را تجربه کرده باشید، کاملا به این موضوع پی خواهید برد. همچنین موسیقی بازی نیز بسیار جذاب کارشده و اگر با هندزفری بازی کنید تجربه جالبی را در In To The Dead 2 که یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید است خواهید داشت.

گیم‌پلی بازی نیز با حفظ ویژگی‌های خوب نسخه‌ی اول و اضافه‌ کردن چندین المان جذاب دیگر مانند سگی که در اوایل بازی آن را به‌دست‌ می‌آورید تجربه‌ی جذابی را برای شما فراهم می‌کند. کاراکتر شما به‌صورت خودکار حرکت می‌کند و شما باید با شلیک و حرکات به موقع تا انتهای هر مرحله زنده بمانید. سگ شما می‌تواند در چندین قسمت از هر مرحله جان شما را از حملات زامبی‌ها نجات دهد که یک المان جدید و جذاب این نسخه است. یکی از موارد خوب بازی تنوع در مرحله است که کمک زیادی را در عدم تکراری شدن بازی می‌کند.

دانلود بازی ترسناک In to The Dead 2

دانلود گوگل پلی Google Play


Five Night at Freddy's

۱۸- بازی (Five Night at Freddy's (Series

  • استودیو: Scottgames
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۳ دلار
  • سال انتشار: اولین نسخه در سال ۲۰۱۴

بازی Five Nights at Freddy's یکی از آثاری است که با انتشار نسخه‌ی اول خود طرفداران بی‌شمار سبک وحشت را به سمت خود جذب کرد. در هر یک از نسخه‌های بازی شما در نقش یک کاراکتر در یک محیط بسته قرار می‌گیرد و باید مراقب حملات ناگهانی عروسک‌های شیطانی باشید. به‌عنوان مثال داستان نسخه‌ی اول بازی در رابطه یک پیتزا فروشی به نام فردی فزبر بود که بازیکن‌ها باید به‌عنوان نگهبان، شب را در آن سپری می‌کردند. در این رستوران عروسک‌های مکانیکی ترسناکی وجود دارند که در شب به حرکت در‌می‌آیند و هدف اصلی بازیکن‌ها این است که دوربین‌های مداربسته‌ی پیتزا فروشی را چک کنند تا با مشاهده‌ی حرکات این موجودات ترسناک، خود را از خطر آن‌ها در امان نگه دارند.

گرافیک بازی در هر نسخه پیشرفت‌‌هایی داشته است و صداگذاری نیز اهمیت زیادی در این سری دارد. درواقع اگر صداگذاری در این سری به خوبی کار نمی‌شد شاید هرگز موفقیت‌های فعلی را کسب نمی‌کرد. این موضوع را می‌توان در لحظاتی که گرفتار این عروسک‌های می‌شوید به خوبی حس کنید! مهم‌ترین فاکتور ترساندن در این سری جامپ اسکرهای به‌شدت وحشتناک آن است.

گیم‌پلی بازی نیز به‌صورت اشاره و کلیک است و شما با انتخاب مانیتور و جابه‌جا شدن بین دوربین‌ها قسمت‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید. همینطور می‌توانید درهای کابین خود را ببندید که شرایط خاص خود را دارد. البته در برخی دیگر از نسخه‌های این بازی ترسناک باید بین اتاق‌های مختلف جابه‌جا شوید که به مراتب قضیه را ترسناک‌تر می‌کند. مجموعه Five Night at Freddy's بدون‌شک یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید است که هر عاشق بازی ترسناک پیشنهاد می‌دهیم.

دانلود بازی ترسناک Five Nights at Freddy's

دانلود گوگل پلی Google Play


Dead by Daylight Mobile

۱۷- بازی Dead by Daylight Mobile

  • استودیو: Behaviour Interactive
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

Dead by Daylight Mobile یکی دیگر از بهترین بازی های ترسناک اندروید است که شما را وارد یک رقابت پنج نفره آنلاین می‌کند که یک نفر در نقش قاتل و چهار نفر دیگر بازمانده‌ها هستند. اگر شما در نقش یکی از بازمانده‌ها باشید باید به کمک دیگر بازیکنان موتورهای برق را روشن کنید تا دروازه برای فرار بازی شود. بازی در نقش قاتل هم جذابیت بیشتری دارد و باید جلوی فرار بازماندگان را بگیرید. به‌عنوان مثال می‌توانید با قرار دادن تله در مکان مناسب آن‌ها را گیرانداخته و روی قلاب‌های گوشت قرار دهید. هر زمان که این اتقاق رخ دهد، بازمانده‌ها فرصت کوتاهی را برای نجات هم تیمی خود دارند؛ زیرا از دست دادن او بازی را سخت‌تر می‌کند و می‌توان گفت بازی به‌شدت به کار گروهی وابسته است.

بازی از نظر گرافیکی در سطح خوبی قرار دارد و اگر آن را با بالاترین حالت تنظیمات اجرا کنید تجربه دلنشین و جذابی خواهید داشت. موسیقی نیز وظیفه‌ی خود را مخصوصا زمانی‌که در نقش بازمانده هستید بسیار خوب ایفا می‌کند و حس و حال اضطراب را کاملا به شما منتقل می‌شود.

گیم‌پلی در نقش بازمانده و قاتل کمی متفاوت است؛ در نقش بازمانده می‌توانید با کلید‌های سمت چپ صفحه‌نمایش کاراکتر خود را کنترل کنید و بعد از اینکه درکنار موتور برق قرار گرفته‌اید و با حل یک پازل کوچک و البته سرعتی‌ای آن را روشن کنید. از طرفی کنترل قاتل به مراتب آسان‌تر است شما می‌توایند به‌صورت مستقیم کنار بازمانده قرار گرفته و با دکمه مربوط آن را گرفته و در محل موردنظر آویزان کنید.

دانلود بازی ترسناک Dead by Daylight Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


Paranormal Territory

۱۶- بازی Paranormal Territory

  • استودیو: AGaming+
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: ۱ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

بازی اندروید Paranormal Territory شما را در نقش مردی قرار می‌دهد که بعد از بازگشت از محل کار خود متوجه ناپدید شدن همسر و فرزند خود می‌شود. ظاهر خانه‌ مانند قبل نیست و اتفاقات عجیب و غریبی مانند پدیدار شدن ناگهانی متن‌هایی روی دیوار یا عجیب‌تر از آن شبح‌های سیاهی هستند که در خانه گاه و بی‌گاه پرسه می‌زند. با کمی دقت در شبح‌ها متوجه شبیه بودن آن‌ها به همسر و فرزند خود می‌شوید. نکته‌ی جالب در رابطه با بازی زمانی‌که آن را به اتمام می‌رسانید با یک سری نکته مقدار شجاعت شما را در طول بازی را بیان می‌کند که در نوبه‌ی خود بسیار جذاب است.

گرافیک Paranormal Territory تا حد خوبی برای یک بازی موبایل مناسب است و اگر کمی در زمینه نور پردازی محیط که یکی از اصول اساسی برای یک بازی ترسناک است خوب عمل می‌شد، تجربه بهتری برای مخاطب ایجاد می‌کرد. موسیقی نیز یکی از اساسی‌ترین موارد یک بازی مخصوصا آثار ترسناک است که در این بازی ترسناک به اندازی کافی و حتی گاهی زیاد حس ترس را به مخاطب القا می‌کند.

گیم‌پلی بازی بسیار ساده است شما با کنترل همیشگی بازی‌های موبایل کاراکتر خود را کنترل می‌کنید. بازی از نظر گیم‌پلی چالش خاصی را برای مخاطب ایجاد نمی‌کند و صرفا با باز و بسته کردن درها ختم می‌شود. اگر در گیم‌پلی بازی چالش‌هایی مانند معما‌ یا پیداکردن آیتمی وجود داشت قطعا برای مخاطب جذابیت بیشتری پیدا می‌کرد، اما هنوز هم می‌توانین این بازی را یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید بدانیم که ارزش تجربه‌کردن را دارد.

دانلود بازی ترسناک Paranormal Territory

دانلود گوگل پلی Google Play


The Walking Dead

۱۵- بازی (The Walking Dead: (Series

  • استودیو: Telltale Games
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: رایگان (خرید درون برنامه برای دیگر قسمت‌‌ها)
  • سال انتشار: ۲۰۱۲ برای فصل اول بازی

تل تیل گیمز (Telltale Games) یکی از استودیوهایی است که با طراحی بازی‌های اپیزودیک و داستان محور طرفداران بسیاری را جذب خود کرده‌ است. مجموعه‌ی The Walking Dead یکی از آثار این استودیو است که در ۵ فصل ساخته و به انتشار رسید. اولین فصل از این مجموعه در سال ۲۰۱۲ گیمر را در نقش "لی اورت" استاد دانشگاهی قرار می‌دهد که به‌ جرم قتل دستگیر شده است. در هنگام انتقال او به زندان در مسیر جاده تصادفی رخ می‌دهد و پس از مدتی در حالی بهوش می‌آید که دنیای اطراف اول به کلی تغییر کرده و تبدیل و به دنیایی پر از زامبی شده است. پس از مدتی او با دختر بچه‌ای به نام "کلمنتان" آشنا می‌شود که نقش بسیار مهمی در این مجموعه بازی دارد.

گرافیک بازی تم کارتونی و مخصوص به خودش را دارد و به اندازه‌ای جذاب است که بخواهید از برخی اشکالات آن چشم پوشی کنید. این تم گرافیکی در تمام بازی‌های این مجموعه و همینطور دیگر آثار این استودیو صدق می‌کند. موسیقی و همینطور صداگذاری کاراکترهای بازی بسیار خوب، دقیق و به یاد مادنی کار شده است و این موضوع در تمام لحظات بازی همراه گیمر است.

دوربین The Walking Dead که یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید فهرست ما است، به‌صورت سوم شخص اندروید است و شما با کنترل کاراکتر خود می‌توانید با آیتم‌ها و کاراکترهای دیگر ارتباط برقرار ‌کنید. همینطور در برخی از مواقع بازی و مخصوصا صحنه‌های اکشن باید از سیستم دکمه زنی سریع بازی استفاده کنید. اما مهم‌ترین المان بازی که نقش اساسی را در داستان بازی ایفا می‌کند سیستم انتخاب‌های شما است. برخی از دیالوگ‌های انتخابی شما تاثیر نسبی را در روابط کاراکتر می‌گذارد و این موضوع در انتخاب‌های حساسی مثل نجات یک نفر به اوج خود می‌رسد. به‌عنوان مثال، در قسمت‌هایی از بازی باید بین دو نفر فقط یک نفر را نجات دهید که مرگ هرکدام عواقب خاص خود را دارد. مورد جالب دیگر بازی اینکه پس از اتمام هرقسمت روحیات شما را در آن قسمت با درصدهایی نشان می‌دهد.

دانلود بازی ترسناک (The Walking Dead: (Series

دانلود گوگل پلی Google Play


The School - White Day

۱۴- بازی The School - White Day

  • استودیو: Sonnori
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۷ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

آثار ترسناک شرقی همیشه حال و هوای مخصوص به خود را دارند و این موضوع رامی‌توان در بازی‌ها و فیلم‌های سینمایی آن‌ها به خوبی مشاهده کرد. بازی White Day: A Labyrinth Named School در سال ۲۰۰۱ برای پی‌سی منتشر شد و توانست به موفقیت‌های زیادی در بین گیمرها برسد. بازی The School - White Day سال ۲۰۱۵ برای اندروید منتشر شد و درواقع بازسازی شده‌ی نسخه‌ی اول بازی است. بازی داستان ماجراجویی "هوی مین" و دیگر دانش‌ آموزان یک دبیرستان را تعریف می‌کند که آخر شب در مدرسه زندانی می‌شوند. حال شما باید راهی را برای فرار از این مخمصه پیدا کنید که البته با وجود موجودات عجیب و تسخیر شده کار سختی را دارید. تصمیمات بازیکن در طول بازی باعث پایان‌های مختلفی می‌شود و این موضوع ارزش تکرار بازی را بالا می‌برد.

گرافیک بازی نسبت به نسخه‌ی ۲۰۰۱ پیشرفت‌های زیادی را داشته و به‌عنوان یک بازی موبایل می‌توان از آن لذت برد. موسیقی نیز وظیفه خود را برای ایجاد یک فضای ترسناک شرقی به خوبی ایفا کرده و به‌راحتی ترس را درمواقع تنهایی بازی می‌توان حس کرد.

گیم‌پلی بازی به‌صورت اول شخص است و در طول آن باید به جمع‌ آوری آیتم‌های مختلفی که برخی برای حل یک پازل و برخی دیگر برای داستان است، بپردازید. پازل‌های بازی بیشتر بر پایه‌ی پیدا کردن آیتم یا نکته‌ای در دیگر قسمت‌های بازی است. همچنین سیستم انتخاب دیالوگ نیز در بازی نقش زیادی در روند کلی آن دارد. اگر از بازی‌های شرقی خوشتان می‌آیند The School که یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید را از دست ندهید.

دانلود بازی ترسناک The School - White Day

دانلود گوگل پلی Google Play


White Night

از دست ندهید:

۱۳- بازی White Night

  • استودیو: OSome Studio
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

یکی دیگر از بازی‌های داستان محوری که پس از عرضه موفق برای پی‌سی نسخه‌ی اندروید آن نیز منتشر شد، عنوان White Night است. بازی مانند بیشتر آثار ترسناک روایتی کلیشه‌ای را دارد و شما در نقش مردی پس از اینکه در جاده تصادف می‌کند به اجبار وارد یک عمارت بزرگ و ترسناک می‌شوید. بازی درست از جایی آغاز می‌شود که شما از خودرو به زحمت بیرون آمده و باید به حالت آهسته راه خود را پیدا کنید که درنهایت به همان عمارت بزرگ می‌رسید.کل روایت بازی در این خانه رخ می‌دهد، یکی از المان‌های اصلی در داستان دست نوشته‌های است که در گوشه و کنار خانه قرار دارند و طور دقیق‌تر اگر آن‌ها را نخوانید عملا چیزی از داستان بازی را متوجه نخواهید شد.

گرافیک سیاه و سفید بازی نقطه قوت آن به حساب می‌آید، استفاده از این سبک گرافیکی حس ترس و تنهایی را به خوبی به گیمر منتقل می‌کند. این موضوع از زمانی‌که وارد آن عمارت می‌شوید به خوبی حس می‌شود. همچنین، موسیقی و صداگذاری دقیق بازی به خوبی دیگر اجزای بازی کار شده است و این اثر را به یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید تبدیل کرده است.

گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و شما می‌توانید با انتخاب قسمت‌های مختلف محیط کاراکتر خود را کنترل و همینطور با کلیک روی آیتم‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اصلی‌ترین المان بازی چوب کبریت‌هایی است که در خانه به‌دست می‌آورید که در روند کلی بازی تاثیر مستقیمی را می‌گذارد. همچنین، وجود هیولا‌ها در قسمت‌های مختلف خانه کار گشتن در خانه و بررسی دست‌نوشته‌ها را سخت‌تر می‌کند.

دانلود بازی ترسناک White Night

دانلود گوگل پلی Google Play


Eyes

۱۲- بازی Eyes – The Horror Game

  • ساخته شده توسط: Paulina Pabis & Michał Pabis
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

یکی دیگر از بازی‌های ترسناکی که بعد از عرضه به محبوبیت زیادی در بین گیمرها دست پیدا کرد، بازی Eyes – The Horror Game بود. داستان بازی شما را در نقش شخصی قرار می‌دهد که برای جمع آوری اشیای قیمتی وارد مکان‌های مختلف می‌کند. مانند اکثر بازی‌های اینچنینی قطعا شما تنها نیستید و یک روح‌های سرگردان قصد نابودی شما را دارد. شما در ابتدا می‌توانید درجه‌‌ی سختی و هیمنطور روح سرگدان خودتان انتخاب کنید. بازی در کل شامل ۵ درجه‌ی سختی می‌شود که سخت‌ترین حالت آن Nightmare که بسیار کار را برای گیمر سخت می‌کند.

گرافیک بازی در سطح خوبی قرار دارد و توانسته با ایجاد یک مکان متروکه و با نورپردازی دقیق حس وحشت را دل گیمر ایجاد کند. از طرفی موسیقی و صدا گذاری بازی نیز به بهترین شکل ممکن در بازی جای گرفتند و تا لحظه‌ی آخر بازی گیمر را همراهی می‌کند.

دوربین این بازی ترسناک به‌صورت اول شخص است و شما با کنترل کاراکتر خود در اتاق‌های مختلفی به جمع آوری اشیای مختلف بپردازید. پس از جمع‌آوری آن‌‌ها باید به طرف یکی از درهای خروج یا امن بروید تا بازی تمام شود. همان‌طور که اشاره شد در این مکان تنها نیستید و روحی به سمت شما حمله می‌کند و مخل کار شما می‌شود. زمانی‌که ارواح به سمت شما هجوم آوردند راهی جز فرار و پنهان شدن در یکی از اتاق‌ها ندارید.

دانلود بازی ترسناک Eyes – The Horror Game

دانلود گوگل پلی Google Play


COLINA: Legacy

۱۱- بازی COLINA: Legacy

  • استودیوی: Chance6 Studios
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: ۲ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

تصور کنید بعد از چند سال برای دیدن مادربزرگ خود وارد خانه‌ی قدیمی او بشوید ولی پس از مدتی همه چیز به یکباره تغییر کند. بازی شما را در نقش "الکس" شخصیت بازی قرار می‌دهد که برای دیدن مادربزرگ خود وارد خانه‌ی او می‌شود. پس از مدتی در شب متوجه ناپدید شدن مادربزگ و وجود موجودی ترسناک در خانه می‌شود. این موجود ترسناک عروسک چوبی‌ شکلی است که در زمان‌هایی به‌صورت ناگهانی پدیدار و به سمت شما حمله می‌کند. در این مواقع تنها وسیله‌ی دفاعی شما نیز چراق قوه‌ای است که از همان ابتدای بازی در اختیار دارید. راه‌های خروج نیز بسته و چاره‌ای جز فهمیدن راز این خانه ندارید.

COLINA: Legacy که در ابتدا برای پی‌سی عرضه شده بود با حفظ نسبی گرافیک بصری خود تجربه جذابی را از حیث جلوه‌های کرافیکی برای گیمر ایجاد کرده است. موسیقی و صداگذاری بازی وظیفه خود را در ایجاد حس اضطراب و ترس به گیمر به خوبی انجام داده است. این موضوع را می‌توان در زمان‌هایی که عروسک چوبی به سمت شما حمله می‌کند به خوبی درک کرد.

گیم‌پلی بازی نیز به‌صورت سوم شخص طراحی شده است و باید به گشت‌و‌گذار در فضای خانه، جمع آوری دست نوشته‌ها و حل پازل‌ها مشغول شوید. وجود این پازل‌ها در طول مسیر بازی کمک بسیار در سرگرم شدن گیمر می‌کند. زمانی‌که عروسک به سمت شما حمله می‌کند می‌توانید با نور چراغ قوه‌ی خود جلوی آن را بگیرید. اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های ترسناک برای اندروید می‌گردید که حس و حال متفاوتی داشته باشد، Colina را از دست ندهید.

دانلود بازی ترسناک COLINA: Legacy

دانلود گوگل پلی Google Play


Reporter

۱۰- بازی Reporter

  • استودیوی: AGaming+
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۱ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

Reporter بازی دیگری از استودیوی AGaming+ است که بار دیگر گیمر را در حس تنهایی در مکانی نامعلوم قرار می‌دهد. در این بازی گیمر در نقش یک خبرنگار در حالی بهوش می‌آید که نمی‌داند کجا قرار دارد. بازی بدون هیچ مقدمه‌ای درست از جایی آغاز می‌شود که در یک محیط بسته قرار دارید که در خروج آن نیز قفل است. پس از مدتی کوتاه متوجه زنگ موبایلی می‌شوید که در گوشه‌ای قرار دارد و پس از برداشتن آن به این پی می‌برید که باید از نور کم آن برای روشن کردن محیط استفاده کنید. مکانی که شما در آن قرار دارید، ساختمانی است که پر از راهروهای پرپیچ‌ و خم است که باید پازل‌ها و دسته‌ نوشته‌های درون آن‌ها را پیدا و حل کنید. پازل‌های مختلفی در طول بازی قرار دارند که برای حل آن‌ها باید اتاق‌ها را به دقت جست‌وجو کنید.

گرافیک کارشده در بازی نیز در القای حس ترس و تنهایی کار خود را به خوبی انجام رسانده است. همچنین، موسیقی و صداگذاری نیز در Reporter که یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید است، فضاسازی خوبی دارد و در مسیر بازی همواره گیمر را در استرس قرار می‌دهد.

گیم‌پلی بازی ساده است و شما با کنترل همیشگی بازی‌های موبایل، کاراکتر خود را هدایت می‌کنید. برای اینکه بتوانید از دست دشمنان فرار کنید باید آیکون دویدن را نگه داشته تا بتوانید سریع‌تر حرکت کنید. همچنین برای ارتباط با آیتم‌ها و معماهی درون بازی می‌توایند مستقیم روی آیتم مورد نظر یا آیکون دست کلیک کنید. نور موبایل شما نیز تنها منبع نوری است که در اختیار دارید و باید از آن برای روشنایی محیط استفاده کنید.

دانلود بازی ترسناک Reporter

دانلود گوگل پلی Google Play


Forotten Memories

۹- بازی Forotten Memories

  • استودیوی: Psychose Interactive
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

در این قسمت به سراغ یکی از بهترین بازی‌های ترسناک موبایلی می‌رویم که توانست گیمرهای زیادی را به سمت خود جذب کند. داستان بازی حول خانمی به نام "رز" است که درگیر گم شدن دختربچه‌اش به نام "ادن" است. بازهم مانند بیشتر بازی‌های ترسناک داستان محور، "رز" درحالی از مکانی نامعلوم بهوش می‌آید که چیزی را از دلیل اینجا بودن خود نمی‌داند. پس از مدتی متوجه ارتباط‌های بین این مکان و دختر گمشده‌اش می‌شود. حال باید ماجرای خود در این مکان نامشخص شروع کند و با ترس‌های خود روبه‌رو شود. Forotten Memories درواقع اکثر ترسناک روان‌شناسانه که با ترس‌های مختلفی برخورد می‌کنید.

گرافیک بازی نسبت به یک اثر اندرویدی بسیار باکیفیت و چشم نواز کار شده است. این موضوع در نورپردازی محیط و همینطور طراحی بسیار دقیق کاراکتر بازی کاملا به چشم می‌آید. درکنار گرافیک بصری، موسیقی و صداگذاری نیز با ایجاد یک فضای ترسناک و تاریک دلهره را دل گیمرها ایجاد می‌کند.

گیم‌پلی بازی نیز به‌صورت سوم شخص است و شما با به حرکت در آوردن کاراکتر خود باید در محیط‌های مختلف این مکان عجیب شروع به ماجراجویی کنید. در طول مسیر بازی پازل‌های مختلفی وجود دارد که شما را درگیر خودش می‌کند. بازی اکشن نیز دارد و گاهی باید با موجوداتی عجیبی مبارزه کنید. دست‌ نوشته‌هایی که در مسیر بازی قرار دارند کمک بسیار در رابطه داستان بازی می‌کنند. Forotten Memories از جمله‌‌ی بهترین بازی های ترسناک برای اندروید در فهرست زومجی است.

دانلود بازی ترسناک Forotten Memories

دانلود گوگل پلی Google Play


Endless Nightmare

۸- بازی Endless Nightmare

  • استودیوی: 707 INTERACTIVE
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بازی Endless Nightmare با شروعی بسیار ترسناک و البته غم‌انگیز شما را وارد یک ماجرای عجیب و هولناک می‌کند. شما در بازی کنترل شخصی به نام "جیمز" را بر عهده دارید و زمانی وارد خانه‌ی خود می‌شوید با صحنه‌ی قتل فجیعی روبه‌رو می‌شوید. این اتفاق تاثیر زیادی را در زندگی جیمز می‌گذارد. بعد از این انتخاب شما با به‌دست آوردن مدارک و سرنخ‌هایی به‌دنبال عامل این اتفاق هستید. در این مسیر شما تنها نخواهید بود و متوجه برخی اتفاقات غیر طبیعی می‌شوید که تاثیر مستقیمی بر روند داستانی بازی می‌گذارد.

Endless Nightmare از حیث گرافیک برای کی بازی موبایل پرجزئیات است و اگر از مخاطب‌های بازی‌های موبایل باشید قطعا از نورپردازی و طراحی محیط آن لذت می‌برید. صداگذاری بازی نیز به‌لطف ویژگی ترسناک بازی حس ترس و دلهره را در زمان‌های زیادی در شما به وجود می‌آورد.

گیم‌پلی بازی نیز به‌صورت اول شخص است و شما باید با به‌دست آوردن مدارک و همینطور حل پازل‌های مختلف بازی را طی کنید. زمان‌هایی که موجودی به سمت شما حمله می‌کند چاره‌ای جز فرار و پنهان شدن در جاهای مختلف ندارید البته می‌توانید با ابزاری که در طول مسیر پیدا می‌کنید، با آن مبارزه کنید. اگر به قول بازی به‌دنبال یک ترس متوالی هستید، این بازی را که یکی از بهترین بازی های ترسناک برای اندروید است از دست ندهید.

دانلود بازی ترسناک Endless Nightmare

دانلود گوگل پلی Google Play


Very Little Nightmares

۷- بازی Very Little Nightmares

  • استودیوی: Tarsier Studios
  • مناسب سنین: +۷
  • قیمت: ۷ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۷ استودیوی Tarsier Studios با انتشار بازی Little Nightmares طرفداران سبک ترسناک را به سمت خود جذب کرد و همینطور به موفقیت‌های زیادی نیز دست پیدا کرد. سال ۲۰۱۹ با انتشار Very Little Nightmares این بازی نیز قالبی متفاوتی راهی اندروید شد و البته مانند نسخه‌ی اصلی به موفقیت در جذب گیمر نیز رسید. در این بازی شما در نقش دخربچه‌ای زرد پوش قرار می‌دهد. بازی داستان خاصی را روایت نمی‌کند و صرفا در ابتدا با نشان دادن یک دموی کوتاه شما را در مراحل بازی قرار می‌دهد. هر یک از مراحل بازی شامل پازل‌هایی می‌شود که برای حل آن باید دقت بسیاری را به خرج بدهید که البته در مراحل اول بازی کار دشواری را نخواهید داشت.

گرافیک بصری بازی به نحو احسن کارشده و مخاطب کاملا جذب محیط آن می‌شود. از طراحی عالی کاراکتر اصلی بازی گرفته تا محیط‌های تو در تو آن که همه آن‌ها به زیبایی بازی کمک کرده‌اند. همچنان مانند نسخه کنسولی آن، محیط بازی آن وهم و ترس را تا حدی به مخاطب منتقل می‌کنند. درکنار تمام این موارد موسیقی بازی نیز در نوبه خود جذاب و با محیط بازی کاملا هماهنگ است و آن را کاملا حس خواهید کرد.

گیم‌پلی بازی از نمای بالا به‌صورت اشاره و کلیک است و با انتخاب قسمت‌های مختلف محیط کاراکتر خود را به جاهای مختلف هدایت کنید. در هر یک از مراحل بازی چالش خاصی را تجربه می‌کنید که به‌لطف محتوای بازی تعداد زیاد و متنوعی را در پیش رو دارید.

دانلود بازی ترسناک Very Little Nightmares

دانلود گوگل پلی Google Play


Hello

۶- بازی Hello Neighbor

  • استودیوی: tinyBuild
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

شاید تصور بسیاری از گیمرها از یک بازی ترسناک اثری با محیط‌های تاریک و موجوداتی مخوف است. بازی Hello Neighbor با ایجاد یک محیط رنگارنگ و شاد دلهره‌ی زیادی را در دل گیمرها قرار می‌دهد. وظیفه‌ی شما در این بازی ورود مخفیانه به خانه‌ی همسایه خود و بررسی اتفاقات عجیبی است که در آن‌جا رخ می‌دهد. تا زمانی‌که وارد خانه نشدید همه‌ چیز آرام است ولی بعد از ورود به خانه، صاحب آن نیز به‌دنبال شما می‌افتد و چاره‌ای جز پنهان شدن ندارید. روبه‌رو شدن با آقای همسایه استرس شدید را ایجاد می‌کند و باید خیلی سریع از مخمصه گرفتار شده، رهایی پیدا کنید.

تم گرافیکی پویا و پر رنگ لعاب بازی شاید چیزی نباشد که از یک بازی ترسناک انتظار داشته باشیم ولی با این وجود همچنان بازی پتاسیل یک اثر ترسناک را دارد. از طرفی موسیقی و صداگذاری محیط بازی نیز به خوبی دیگر قسمت‌های آن است و زمان‌هایی که آقای همسایه پیدایش می‌شود، اضطراب شما را دو چندان می‌کند.

گیم‌پلی بازی نیز به‌صورت اول شخص است و شما باید به جمع آوری آیتم‌های مختلف، باز کردن درهای بسته و حل پاز‌های مختلفی که در مسیرتان قرار دارند، بپردازید. محیط بازی نیز گاهی تاریک می‌شود و باید با چراغ قوه‌ای که در اختیار دارید، محیط خود را روشن کنید. Hello Neighbor که از جمله‌ی بهترین بازی های ترسناک اندروید در فهرست زومجی است، هرچند در ابتدا چندان مورد استقبال قرار نگرفت، اما اکنون با به‌روزرسانی‌ها به بازی خوبی تبدیل شده است.

دانلود بازی ترسناک Hello Neighbor

دانلود گوگل پلی Google Play


DISTRAINT: Deluxe Edition

۵- بازی DISTRAINT: Deluxe Edition

  • ساخته شده توسط: Jesse Makkonen
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

در آخرین قسمت به سراغ یک بازی مستقل، کوچک ولی بسیار جذابی به نام DISTRAINT: Deluxe Edition می‌رویم. بازی شما را در نقش Price، شخصیت اصلی بازی قرار می‌دهد که در شرکت خرید و فروش ساختمان کار می‌کند. مسئولیت او توقیف خانه‌هایی است که به دلایل مختلفی باید از صاحب آن‌ها گرفته شوند. کار Price باعث شده است که درگیری‌های ذهنی زیادی در او ایجاد شود. روایت بازی درست از جایی شروع می‌شود که در یک ساختمان هستید و باید دنبال خانمی به‌نام Goodwin بگردید. بازی توسط شخصی به نام Jesse Makkonen طراحی شده که نسخه‌ی دوم بازی نیز از ساخته‌های او است. ما می‌توانیم هر دو نسخه Distraint را از جمله‌ بهترین بازی های ترسناک اندروید بدانیم.

گرافیک بازی متناسب با جو آن بسیار عالی کار شده و تمام جزئیات با دقت و هدفی خاصی در بازی جای داده شده است. همچنین موسیقی به کار رفته در بازی نیز به خوبی دیگر قسمت‌های آن است. بطوریکه از منوی بازی تا سکانس پایانی بازی موسیقی همیشه در بهترین حالت خود قرار دارد و گیمر را مجذوب خود می‌کند.

شما با دکمه‌هایی در پایین صفحه نمایان است می‌توانید کاراکتر خود را کنترل کنید. DISTRAINT شامل پازل‌های متنوعی است که باید برای حل آن باید محیط بازی را به دقت جست‌وجو کنید. به‌عنوان مثال در قسمتی از بازی که در جنگل روایت می‌شود باید شومینه‌ای را روشن کنید. که بعد از کلی گشتن متوجه خواهید شد که کاغذهای بی مصرفی که در سطل زباله است برای روشن کردن شومینه لازم است.

دانلود بازی ترسناک DISTRAINT: Deluxe Edition

دانلود گوگل پلی Google Play


the_house_action_horror_android_game

۴- بازی The House: Action horror

احتمالا شما نیز نام خانه‌های متروکه به‌گوش‌تان رسیده است و شاید ارواحی در آن پرسه می‌زنند و همچنین هیچکس جرأت ورود به آن را ندارد. بازی The House: Action horror ساخته‌ی استودیوی EGProject به‌گونه‌ای همین روایت را تعریف می‌کند. شما باید با جست‌وجو در یک خانه‌ی متروکه و قدیمی به رازهای نهفته در آن دست پیدا کنید. چراغ قوه‌ای که از همان اول بازی در اختیار دارید تنها ابزاری خواهد بود که تا انتهای بازی خواهید داشت. همچنین، انتظار نداشته باشید که در این خانه‌ی متروکه تنها باشید چون در ادامه‌ی بازی موجودی ترسناک قصد جان شما را پیدا می‌کند و راهی جز فرار و پنهان شدن را نخواهید داشت.

بازی The House: Action horror یک اثر ترسناک ماجراجویی است و باید انتظار یک اثر هولناک را نیز داشته باشید. استودیوی EGProject به خوبی توانسته با ایجاد یک فضا رعب انگیز حس ترس را تا حد خوبی به مخاطب خود منتقل کند. همینطور صداگذاری کارشده در بازی در ایجاد اضطراب و حس ترس به مخاطب کمک کرده است.

بازی The House: Action horror به‌صورت اول شخص است و باید با کنترل همیشگی بازی‌های اندروید کاراکتر خود را کنترل کنید. همان‌طور که اشاره شد تنها وسیله‌ای که در اختیار دارید یک چراغ قوه است و با آن می‌توانید مسیر را پیدا کنید. همچنین برای بررسی آیتم‌های موجود در بازی، باید درکنار آن قرار گرفته و با آیکون نمایش داده شده روی صفحه با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

دانلود بازی ترسناک The House: Action horror

دانلود گوگل پلی Google Play


paranormal_territory_2_android_game

۳- بازی Paranormal Territory 2

نسخه‌ی اول بازی Paranormal Territory که در همین مقاله نیز به آن اشاره کرد‌ه‌ایم در رابطه با مرد خانواده‌ای است که پس از ورود به خانه متوجه ناپدید شدن همسر و فرزند خود می‌شود که در ادامه نیز درگیر یک ماجراجویی عجیب اما کوتاه می‌شود. استودیوی AGaming+ پس از موفق بودن نسخه‌ی اول بازی Paranormal Territory 2 معرفی و منتشر کرد. داستان Paranormal Territory 2 در رابطه با پیام‌هایی است که به‌دست شما می‌رسد و با ورود به یک مکان جدید اتفاقات عجیبی را تجربه خواهید کرد. اگر نسخه‌ اول بازی را تجربه کرده باشید متوجه شباهت‌های زیاد آن با نسخه‌ی دوم می‌شوید. Paranormal Territory 2 با حفظ ویژگی‌های قبلی خود همچنان شما را در موقعیت‌های ترسناک و استرس‌زا قرار می‌دهد.

Paranormal Territory 2 با ارتقا و رفع برخی مشکلات گرافیکی نسخه‌ی قبلی، این بار تجربه‌ی بهتری برای شما ایجاد کرده است. همچنین موسیقی که یکی از عناصر اصلی یک بازی ترسناک است به خوبی در بازی جای گرفته و اگر هدفون آن بازی کنید، تجربه‌ی جذابی خواهید داشت.

گیم‌پلی بازی مانند نسخه‌ی قبلی خود ساده است و چالش سختی را ایجاد نخواهد کرد. شما در طول بازی باید یک سری آیتم به شکل عروسک چوبی را پیدا و انتخاب کنید که تنها تفاوت آن نسبت به نسخه‌ی اول بازی است. همچنین، باید در مواقعی از یک سری موجود ماورایی فرار کنید که البته کار سختی نخواهد بود.

دانلود بازی ترسناک Paranormal Territory 2

دانلود گوگل پلی Google Play


diva_android_game

۲- بازی Diva

یکی دیگر از سوژه‌های استودیوهای بازی‌سازی برای آثار ترسناک، مناطق نفرین شده یا مناطقی که مردم عجیبی دارند، است. بازی Diva از استودیوی Shokagame نیز شما را در چنین شرایط قرار می‌دهد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که با شخصی به نام Shoka در ارتباط هستید و در آخر قرار می‌شود و پیش او بروید ولی همه چیز خوب پیش نرفته و در جاده تصادف می‌کنید. پس از به هوش آمدن خود را در یک روستایی با مردم عجیبی می‌بینید و درواقع آن‌ها می‌خواهند شما را بکشند و شما چاره‌ای جزء فرار نخواهید داشت.

بازی Diva به‌صورت دوبعدی است طراحی چشم‌نواز اما ترسناک آن به خوبی فضای روستا را نشان می‌دهد. همچنین، موسیقی پس زمینه بازی نیز جو حاکم بر محیط بازی را به خوبی به مخاطب خود منتقل می‌کند.

در صفحه‌نمایش بازی آیکون‌هایی جهت حرکت کاراکتر یا عملکردهای دیگر وجود ندارد. شما باید با کشیدن صفحه به طرفین کاراکتر خود را کنترل کنید و همچنین برای باز کردن درها و همچنین برداشتن آیتم‌ها می‌توانید با قرار گرفتن در کنارها آن‌ها روی آیتم مدنظر کلیک کنید.

دانلود بازی ترسناک Diva

دانلود گوگل پلی Google Play


identity_v_android_game

۱- بازی Identity V

بازی های آنلاین یکی جذاب‌ترین بخش‌های دنیای بازی‌ها است و تجربه‌ی آن با دوستان نیز آن را لذت بخش‌تر می‌کند. در این مقاله به بازی آنلاین Dead by Daylight Mobile اشاره شد که بازیکنان در دو تیم بازمانده و شکارچی تقسیم می‌کند. حال بازی Identity V ساخته‌ی استودیوی NetEase شما را مانند Dead by Daylight Mobile به دو گروه شکارچی و بازمانده تقسیم می‌کند. اگر درقالب شکارچی بازی باشید می‌توانید با گوش دادن دقیق به صدای اطراف محیط بازی موقعیت کاراکترها را شناسایی کنید یا با قرار دادن موانعی سد راه آن‌ها شوید. در مقابل در نقش بازمانده‌ها باید رمزهایی برای بازگشایی درها پیدا کنید که البته کار آسانی را نخواهید داشت و باید به‌گونه همکاری خوبی را با هم‌تیمی‌های خود داشته باشید. درواقع بازی Identity V را می‌توان نمونه‌ی کمی لطیفی از بازی Dead by Daylight Mobil دانست.

استودیوی NetEase به خوبی توانسته گرافیک بازی را به‌گونه‌ای طراحی کند که استایل گرافیکی خاص و جذاب خود را داشته باشد. همچنین موسیقی و صداگذاری بازی نیز متناسب با جو بازی و همینطور کاراکترهای بازی است.

در گیم‌پلی بازی چه در نقش بازمانده یا شکارچی باشید می‌توانید با کنترل‌های سمت چپ نمایشگر کاراکتر خود را کنترل کنید. اگر در نقش شکارچی باشید باید در نزدیکی اعضای بازمانده قرار گرفته و با کلیک روی آیکون مدنظر آن‌ها گرفته یا ضربه‌ای را وارد کنید. بازمانده‌ها نیز باید کدهای لازم را ازطریق ماشین تایپ که در گوشه کنار محیط بازی قرار دارند کدها را به‌دست بیاورند که البته باوجود شکارچی کار آسانی نخواهد بود.

دانلود بازی ترسناک Identity V

دانلود گوگل پلی Google Play

ترس در بازی‌های ویدویی با اینکه گیمر را دچار استرس‌هایی می‌کند، همچنان بسیار حس دوست داشتنی است و به همین خاطر در این مقاله سعی کردینم تا فهرستی از بهترین بازی های ترسناک اندروید را برای شما معرفی کنیم. استودیوهای بازی‌سازی همیشه سعی در ایجاد نوآوری‌هایی دارند تا بتواند به‌گونه‌های مختلف گیمر را بترساند و در چند سال اخیر نیز شاهد عرضه‌ی بازی های ترسناک شاخصی نیز بودیم. در این مقاله سعی شد با جمع آوری و معرفی بهترین بازی های ترسناک اندرویدی مخاطب‌های این پلتفرم را با این آثار آشنا کنیم. از بازی‌های ترسناک روانشناختی مانند Detention گرفته تا بازی آنلاین و گروهی Dead by Daylight Mobile که تجربه جذابی را برای گیمر ایجاد می‌کنند.


پرسش‌های متداول

  • بهترین بازی های ترسناک اندروید کدام بازی‌ها هستند؟

    تاکنون بازی های ترسناک زیادی برای اندروید منتشر شده‌اند که از جمله ترسناک ترین آن‌ها بازی Five Night at Freddy's است که نسخه‌های مختلفی از آن را هم‌اکنون می‌توانید دانلود کنید. اگر به‌دنبال بازی ترسناک اکشن هستید، In To The Dead 2 یکی از بازی‌های خوب ترسناکی است که تجربه آن را توصیه می‌کنیم.

  • بهترین بازی ترسناک جدید در فهرست زومجی کدام بازی است؟

    بازی ترسناک Endless Nightmare جدیدترین بازی ترسناک در فهرست زومجی است که به‌دلیل فضاسازی عجیبی که دارد می‌تواند هر علاقمند به بازی‌ ترسناک را به‌خود علاقمند کند. اگر به بازی انلاین ترسناک هم علاقه دارید که در رابطه با بقا باشد، Dead by Daylight Mobile گزینه جذابی است. در این بازی یک نفر به‌عنوان قاتل و سایر بازیکنان به‌عنوان بازمانده باید برای زنده‌ماندن تلاش کنند.

  • ترسناک ترین بازی اندروید کدام بازی است؟

    تمام بازی های فهرست بهترین بازی های ترسناک اندروید در زومجی در جایگاه خود ترسناک هستند. اما اگر به‌طور خاص به‌دنبال دانلود ترسناک ترین بازی اندروید می‌گردید، توصیه می‌کنیم مجموعه بازی Five Night at Freddy's را به هیچ عنوان از دست ندهید. بازی Misguided Never Back Home نیز در جایگاه خود مو را به‌تن شما سیخ می‌کند.

شما می‌توانید با مراجعه به بهترین بازی های اندروید با جدیدترین بازی اندروید، آشنا شوید.

نظر شما در رابطه فهرست بهترین بازی های ترسناک اندروید زومجی چیست؟ اگر بازی ترسناک موبایلی جذابی را تجربه کردید آن را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده