نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Stickman Escape Story

با بازی موبایل اندروید و آیفون Stickman Escape Story، فرار از زندان را با شخصیت دوست داشتنی Stickman تجربه کنید.

بازی‌های موبایل با محوریت شخصیت Stickman یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل چند سال اخیر بوده‌اند. مجموعه بازی‌های Stickman سعی کرده است بازیکنان را در غالب کارها و ورزش‌های مختلف برده و لحظات شاد و سرگرم‌کننده‌ای را در اختیار بازیکنان قرار دهند. حال، این بار شخصیت Stickman به عنوان یک زندانی در بازی موبایل Stickman Escape Story برگشته است و قصد دارد با گذشتن از موانع و دور زدن نگهبانان از زندان فرار کند.

Stickman Escape Story

بازی Stickman Escape Story دارای ۲۴ مرحله است که در هر مرحله بازیکن با روش‌های مختلفی که در اختیار قرار دارد باید در مدت ۱۰ دقیقه‌، از زندان فرار کند اما به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به مراحل بالاتر، کسب هر سه ستاره الزامی است. بازیکن در هر مرحله، می تواند با بریدن میله‌ها در زندان، شکستن دیوار و قرار گرفتن در لوله فاضلاب مسیر خود را به سمت در خروجی ادامه دهد. بازیکنان برای دریافت هر سه ستاره ، باید هر سه روش فرار را در سه نوبت انجام بدهند تا بتوانند سه ستاره مرحله را به دست بیاورند. بازیکنان به این نکته نیز توجه کنند که اگر سه ستاره مراحل را دریافت نکنند، قادر نخواهند بود مرحله ۱۲ به بعد را تجربه کنند. در هر مرحله ابزار آلات مختلفی از جمله چکش، آچار و سوهان در اختیار Stickman قرار داده شده است که برای فرار از زندان  می‌تواند از این ابزار آلات استفاده کند. سطح مراحل بازی به مرور سخت‌تر شده و بازیکن با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود. پس از پایان هر مرحله، بازیکن ۵۰ دلار به عنوان پاداش دریافت می‌کند.

Stickman Escape Story

بازی Stickman Escape Story دارای سیستم انرژی است که بازیکن با انتخاب هر مرحله مقداری از این انرژی کم می‌شود. زمانی که انرژی استیکمن به اتمام می‌رسد، برای پر کردن دوباره انرژی سه راه پیشروی بازیکن قرار دارد. اول، بازیکن باید به مدت ۱۰ دقیقه صبر کند تا انرژی استیکمن پر شود؛ دوم، با دریافت هر سه ستاره مرحله، انرژی به صورت کامل پر خواهد شد و در آخر، بازیکن می‌تواند با پولی که در آخر مراحل دریافت می‌کند سطح انرژی خود را پر کند. اما اگر انرژی شما تمام شد زیاد نگران نباشید چون این بازی دارای خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند پول یا سکه خریداری کند تا سطح انرژی استیکمن را افزایش دهد.

گرافیک بازی Stickman Escape Story به صورت سه‌بعدی و انیمیشنی طراحی شده است و مانند دیگر بازی‌های سری Stickman، گرافیک ساده و قابل قبولی دارد. این بازی در تمام مراحل دارای یک موسیقی است که پس از پایان موسیقی متن، دوباره از اول اجرا می‌شود. صداگذاری بازی نمره قابل قبولی دریافت می‌کند. از نکات قوت این بازی می توان به افکت های صوتی مانند صدای سوهان کشیدن روی میله‌های در زندان و یا شکستن دیوار اشاره کرد. گیم‌پلی بازی ساده طراحی شده است و با آموزشی که در مرحله اول بازی وجود دارد، بازیکن با محیط و عناصر مختلف بازی راحت‌تر آشنا می‌شود و مشکلی برای طی کردن مرحله ها نخواهد داشت.

Stickman Escape Story

بازی Stickman Escape Story بازی مفرح و جذابی است که می‌تواند اوقات خوشی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. اگر شما از نسخه‌های قبلی سری بازی‌های Stickman لذت برده‌اید، این بازی نیز برای شما رضایت‌بخش خواهد بود. بازی Stickman Escape Story برای هردو سیستم عامل محبوب اندروید و iOS در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و آیتونز در دسترس قرار دارد که شما می‌توانید این بازی را از لینک‌های پایین به صورت رایگان روی موبایل خود دانلود کنید.

دانلود بازی Stickman Escape Story


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده