نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۴

معرفی بازی موبایل Lords of the Fallen

نسخه اندروید و آیفون بازی Lords of the Fallen اخیرا منتشر شده و در این مطلب آن را معرفی خواهیم کرد.

در پی محبوبیت سری بازی‌های Souls در بین گیمر‌ها، کمپانی‌های مختلفی سعی کردند تا با الهام گرفتن از این بازی‌های سخت، آثاری را روانه بازار کنند. جدید‌ترین این تیپ بازی‌ها Nioh است که اخیرا به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است و یکی دیگر از این دست آثار هم Lords of the Fallen، محصول سال ۲۰۱۴ بود که استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد.

حال چند روز پیش نسخه موبایل بازی Lords of the Fallen نیز برای اندروید و آیفون عرضه شده است و در این مطلب به معرفی اجمالی آن خواهیم پرداخت. بازی اندروید و آیفون Lords of the Fallen مانند نسخه اصلی بازی توسط استودیو سی‌آی گیمز ساخته و با قیمت ۱۰ دلار عرضه شده است.

در نسخه موبایل بازی Lords of the Fallen، خبری از گشت و گذار در محیط‌های بزرگ بازی اصلی نیست و در عوض با یک بازی شبیه به سری مشهور Infinity Blade طرف هستیم. جایی که در نقش شخصیت اصلی بازی وارد نبرد‌های یک در برابر یک در مقابل هیولا‌های مختلف می‌شوید و باید آن‌ها را شکست دهید. هیولا‌ها به مرور زمان قوی‌تر می‌شوند و شخصیت شما نیز به همین تناسب ارتقا پیدا می‌کند و همچنین می‌توانید سلاح‌ها یا تجهیزات جدید دیگری را نیز به دست بیاورید که به شما در کشتن راحت‌تر دشمنان کمک می‌کنند.

بازی Lords of the Fallen حجمی در حدود یک گیگابایت و قیمتی معادل ۱۰ دلار دارد

سیستم کنترل بازی مبتنی بر دفاع کردن، جاخالی دادن و ضربه زدن است که همه این‌ها به شکلی بسیار راحت و با کشیدن انگشت روی صفحه گوشی یا لمس کردن آن صورت می‌گیرند. در کل مکانیزم کلی مبارزه‌های بازی به این صورت است که باید در برابر حمله‌های دشمن دفاع کنید و سپس در زمان مناسب، به وی ضربه بزنید. این دفاع کردن می‌تواند به شکل جاخالی دادن، استفاده از سپر یا شمشیر برای دفاع یا ضربه زدن به سلاح دشمن باشد که در نتیجه آن‌ها، حریف شما برای چند ثانیه گیج می‌شود و می‌توانید در این فرصت به وی آسیب برسانید.

در مجموع سازندگان شیوه کنترل ساده‌ای را در بازی خلق کرده‌اند که بی عیب و نقص نیست ولی خیلی راحت می‌توان به آن عادت کرد و از مبارزات بازی لذت برد. همچنین هر از گاهی یک سری صحنه‌های سینمایی‌مانند نیز در بازی شاهد هستیم که برای مثال شخصیت اصلی در اثر ضربه دشمن زمین می‌خورد و سپس باید با کشیدن به موقع انگشت‌تان روی صفحه، روی زمین غلت زده و از برخورد ضربه‌های دشمن به خودتان جلوگیری کنید.

بازی Lords of the Fallen حجمی در حدود یک گیگابایت و قیمتی معادل ۱۰ دلار دارد که این موارد انتظار‌ها از سطح صوتی و بصری آن را بسیار بالا می‌برد. از حیث گرافیکی شاهد محیط‌های متنوعی در بازی هستیم و طراحی شخصیت اصلی، دشمن‌ها و در کل همه موارد به خوبی صورت گرفته است. در زمینه موسیقی نیز شاهد پخش شدن قطعه‌های موسیقی متنوعی در بازی هستیم که با حال و هوای آن کاملا همخوانی دارند.

یکی دیگر از مواردی که در بازی موبایل Lords of the Fallen به چشم می‌خورد، المان‌های نقش آفرینی است. جایی که سطح کاراکتر شما با کشتن دشمن‌ها به مرور افزایش پیدا می‌کند و همراه با این افزایش سطح، آیتم‌های جدیدی نیز به دست می‌آورید. تنوع آیتم‌ها در بازی بالا است و البته برای خرید آن‌ها، نیاز به پول دارید؛ پولی که به توجه به قیمت ۱۰ دلاری بازی، انتظار دارید بتوانید در بازی آن را راحت کسب کنید. ولی خب به دست آوردن پول در بازی به این سادگی هم نیست و سازندگان قصد دارند تا از این طریق، شما را به استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز تشویق کنند. اما در مجموع اگر خیلی اهل تنوع نبوده و قصد خرید همه سلاح‌ها و آیتم‌ها را نداشته باشید، می‌توانید بدون پرداخت پول اضافی نیز Lords of the Fallen را تجربه کنید.

در مجموع اگر به بازی‌های حجیم و گرافیکی روی موبایل علاقه دارید، دانلود بازی موبایل Lords of the Fallen پیشنهاد می‌شود. همچنین به‌زودی این بازی را در زومجی بررسی نیز خواهیم کرد و در آن مقاله، می‌توانید بیشتر با نقاط ضعف و قوت ساخته سی‌آی گیمز آشنا شوید.

دانلود بازی Lords of the Fallen


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده