// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Police vs Thief MotoAttack

معرفی بازی اندروید و آیفون Police vs Thief MotoAttack؛ آیا ساخته‌ی استودیو کریتیو مانکی گیمز ارزش تجربه‌ را دارد؟

معرفی یک بازی‌ موبایل نگاهی کوتاه و مفید به ویژگی‌های بازی است، در یک معرفی به زیبایی‌ها و گاهی اوقات مشکلات بازی‌های موبایل پرداخته و تصمیم نهایی دانلود یا دانلود نکردن بازی را به عهده‌ی خواننده‌ی محترم می‌گذاریم. واقعیت زمانی که بازی Police vs Thief MotoAttack را با نگاهی به تصاویر انتخاب شده‌ی سازندگان دانلود کردم، امیدوار بودم که ساعت‌ها گیم‌پلی سرگرم‌کننده را مانند بسیاری از بازی‌های مشابه داشته باشم. اما متاسفانه این بازی نمی‌تواند خواسته‌های اولیه‌ را نیز برآورده کند. بازی پیرامون دزدانی روایت می‌شود که در بزرگراه جولان می‌دهند و پلیس قصد دارد تا با دستگیر کردن آنها، مردم حاضر در بزرگراه را از خطر مجرمان و تبهکار محافظت کند.

Police vs Thief MotoAttack ZoomG

بازی در مجموع سه موتورسیکلت پلیس را شامل می‌شود

شما با ۲۵ هزار دلار بازی را آغاز می‌کنید که البته تمام ۲۵ هزار دلار ارائه شده صرف خرید اولین موتورسیکلت پلیس برای رفتن به سراغ دزدان می‌شود. در این راه سلاح شما یک باتوم و لقد پا است. برای هدایت پلیس باید دستگاه‌ خود را به طرفین حرکت داده و سعی کنید در کنار زدن دزدان، به خودروهای حاضر در ترافیک بزرگراه نیز برخورد نکنید. واقعیت Police vs Thief MotoAttack از همه نظر یک بازی مینیمال و حداکثر یک ساعته است. هرچند ماجراجویی پلیس‌ بزرگراه به مسافت طی شده و تعداد دزدان دستگیر شده خلاصه می‌شود، اما یک لیدربرد نیز برای رقابت با سایر بازیکنان در نظر گرفته شده است.

اگر از موتورسیکلت پلیس خود لذت نمی‌برید می‌توانید با جمع‌آوری پول بیشتر موتور جدیدی را برای خود خریداری کنید. کریتیو مانکی گیمز (Creative Monkey Games)، توسعه‌دهنده‌‌ی بازی همچنین قابلیت ارتقاء دو ویژگی موتورسیکلت را فراهم کرده‌اند که با پرداخت پول‌های جمع‌آوری شده به واسطه‌ی عبور نزدیک از سایر خودروها و دستگیر کردن دزدان می‌توانید آنها را ارتقاء دهید. با طی کردن هرچه بیشتر بزرگراه، محیط بازی نیز از بزرگراهی ساحلی گرفته به کوهستانی برفی تغییر می‌کند. با رسیدن به پایان هر بخش شاهد تغییر زاویه‌ی دید برای شلیک به خودروی ون دزدان هستیم. البته همانطور که در بالا گفتم Police vs Thief MotoAttack یک بازی حداکثر یک ساعته است و اگر وقت اضافه دارید و نمی‌دانید چه بازی موبایلی را تجربه کنید، شاید بد نباشد نگاهی به بازی ۴۸ مگابایتی Police vs Thief MotoAttack بی‌اندازید.

Police vs Thief MotoAttack ZoomG

طراحی سه‌بعدی مناسب در کنار گیم‌پلی ساده برای یادگیری امکان تجربه‌ی بازی با یک دست را تا حدودی مهیا کرده است، هرچند در صورتی که دزدان در اطراف شما قرار بگیرند، ضربه زدن همزمان به آنها با یک دست کمی مشکل می‌شود. مانند اکثر بازی‌های رایگان بازی Police vs Thief MotoAttack نیز شامل خرید‌های درون برنامه‌ای برای دریافت پول و سکه می‌شود. با استفاده از پول قادر به ارتقاء ویژگی‌های موتورسیکلت و با سکه می‌توانید در صورت شکست، جان بیشتری را دریافت کنید. اگر این بازی شما را راضی نکرد پیشنهاد می‌کنم نگاهی به سایر بازی‌ اندروید، بازی آیفون و بازی ویندوز موبایل بی‌اندازید که در زومجی معرفی شده است.

دانلود بازی Police vs Thief MotoAttack


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده