// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Perfect Shift

بازی اندروید، ویندوز موبایل و آیفون Perfect Shift، بازیکنان را به یک رقابت تنگاتنگ با خودروهای اسپورت می‌برد.

مانند کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی، این روزها دیگر برای پلتفرم‌های موبایل نیز بازی‌های مختلفی منتشر می‌شود. یکی از این دست بازی‌ها که اکثریت بازیکنان موبایل با آن آشنایی دارند مجموعه بازی Asphalt است که در کنار ویژگی‌های رقابتی بسیار، قابلیت‌های شخصی‌سازی خوبی را نیز ارائه می‌دهد. البته پتانسیل پلتفرم موبایل آنقدر گسترده است که در کنار بازی‌های عظیم، شاهد عرضه‌ی بازی‌های کوچک و رایگانی نیز برای آن هستیم. Lextre ناشر یکی از این بازی‌ها است که به صورت رایگان اخیرا یک محصول رقابتی را برای اندروید و آیفون و ویندوز موبایل عرضه کرده است.

Perfect Shift ZoomG

اکثر خودروها قابلیت شخصی‌سازی و ارتقاء را دارند

در بازی اندروید، آیفون و ویندوز موبایل Perfect Shift بازیکنان باید در رقابتی تنگاتنگ با حریفانی قدر به رقابت سرعتی بپردازند. البته باید در همین ابتدا گفت که Perfect Shift به هیچ عنوان یک ریسینگ عظیم محسوب نمی‌شود. در این بازی شما تنها قادر به انجام یک نوع رقابت سرعتی آن هم در مسیر مستقیم هستید. با این حال، حضور ۲۵ خودروی منحصر به فرد و زیبا باعث شده که هرچند نه به صورت طولانی مدت، اما چند ساعتی سرگرم شوید.

از نقاط قوت پرفکت شیفت که از همان ابتدا توجه بازیکن را به سوی خود جلب می‌کند، گرافیک سه‌بعدی زیبا در طراحی خودروها و نورپردازی است. البته این طراحی خوب را به هیچ عنوان در گرافیک محیط بازی شاهد نیستیم. بازیکنان می‌توانند با شرکت در رقابت‌های داستانی و فرعی پول لازم برای خریداری خودروهای بیشتر را بدست بیاورند. این ویژگی همچنین با هرچه پیشروی در چهار مرحله اصلی باعث می‌شود تا در کنار آزاد شدن خودروهای بیشتر، قابلیت‌های ارتقاء بیشتری را نیز برای هر یک از خودروها بدست بیاورید. با افزایش قابلیت نیتروژن و مجهز کردن خودروی خود، می‌توانید تا سرعت مضاعفی را برای پیشی گرفتن از حریفان بدست بیاورید.

Perfect Shift ZoomG

همانطور که گفته شد بازی شامل چهار مرحله اصلی داستانی می‌شود، هر یک از مرحله‌ها در یک کشور روایت شده و دارای داستانی مجزا است. با این حال، داستان تنها به صورت نوشتاری روایت می‌شود و فرصت چندانی را برای اخت گرفتن با آن نخواهید داشت. بازی Perfect Shift‌ علاوه بر این، رقابت‌های روزانه‌ای را نیز برای کسب درآمد بیشتر ارائه می‌دهد. با ورود به هر یک از مراحل باید با تعویض به موقع دنده‌ها، سعی کنید تا سریع‌تر از حریف به نقطه‌ی پایانی برسید. این روند در تمام رقابت‌ها مشابه است و تنها در رقابت با حریفان قهار شاهد حذف راهنمای زمان تغییر به موقع دنده هستیم. ویژگی عکس‌برداری از خودرو و امکان اشتراک‌گذاری در فضای مجازی نیز از دیگر ویژگی‌ بازی است که توسعه‌دهندگان به آن توجه داشته‌اند. بازیکنان می‌توانند در پایان هر رقابت مختصر آماری را از عملکرد خود در طول رقابت مشاهده کنند.

Perfect Shift ZoomG

متاسفانه مانند بسیاری از بازی‌های رایگان موبایل، در پرفکت شیفت نیز خرید‌های درون برنامه‌ای کمک‌های شایانی را برای پیروزی در رقابت‌ها می‌کنند. با خرید خودروهای الیت و ارتقاء ویژگی‌های آنها به راحتی می‌توانید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. اگر یک بازی ساده رانندگی با خصوصیاتی مانند شخصی‌سازی خودرو، خریداری خودروهای متنوع و ارتقاء تجهیزات داخلی خودرو می‌خواهید، Perfect Shift با حجم حدودا ۳۰۰ مگابایتی گزینه‌ی خوبی خواهد بود. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنم با نصب بازی Asphalt 8: Airborne تجربه‌ای واقعی را از یک ریسینگ در گوشی‌های همراه داشته باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده