// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Fatal Fight

اگر دوست دارید در نقش یک نینجا با ضربات مهلک و سریع دشمنان خود را از پای درآورید و پیروز میدان باشید، با معرفی این بازی همراه باشید.

بازی اندروید و آیفون Fatal Fight ساخته کمپانی کارفایت (Carfight) در سال ۲۰۱۵ ساخته شده و روی پلتفرم‌های تلفن همراه و پی سی عرضه شده است. سبک این بازی به صورت مبارزه‌ای بوده، به این صورت که بازیکن باید در هر مرحله، تعدادی از دشمنان را نابود کند تا مرحله بعدی برایش آزاد شود. داستان بازی جنگ بین دو قبیله را نشان می‌دهد. شما به عنوان استاد ورزش های رزمی در قبیله‌ای زندگی می‌کنید که توسط قبیله دیگر به آن حمله شده است و برای نجات جان خود و قبیله‌تان باید وارد جنگ شوید. گیم پلی Fatal Fight بسیار دوست داشتنی به نظر می‌رسد. در هر مرحله شما می‌توانید در یک محدوده خاص که در اختیارتان قرار می‌گیرد با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود فن‌های مختلفی را پیاده سازی کنید تا بتوانید هرچه سریعتر دشمن خود را از میان بردارید. بازی با ضربه زدن‌های متوالی، استفاده از شمشیر و تجهیزات نینجایی توسط شخصیت اصلی بازی دنبال می‌شود. چیزی که من را جذب این بازی رزمی کرد انیمیشن‌های جالب و خوش ساخت کاراکتر بازی بود.

Fatal Fight 01

بازی مبارزه ای Fatal Fight با مراحل آموزشی شروع شده تا شما را با کنترل بهتر بازی و شخصیت اصلی آشنا کند. البته می‌توانید این مراحل را به دلخواه خودتان بازی کرده یا مستقیم وارد مراحل اصلی بازی شوید. بازی از ۵۰ مرحله زیبا و جذاب تشکیل شده که با آپدیت‌های اخیری که کمپانی سازنده برای بازی منتشر کرده مراحل جدیدتری هم به آن اضافه می‌شود. نکته دیگری که در خصوص گیم‌پلی بازی می‌توان اشاره کرد قابلیت خرید درون برنامه‌ای بازی است. شما می‌توانید با این قابلیت تجهیزات و وسایل خود را ارتقا داده یا برای خرید یک وسیله جنگی جدید اقدام کنید. برای کاراکتر اصلی بازی ده مهارت منحصر به‌فرد در نظر گرفته شده که شما با پشت‌سر گذاشتن مراحل و ارتقا سطح خود به آن‌ها دست پیدا خواهید کرد.

Fatal Fight 02

از گیم‌پلی بازی که بگذریم به گرافیک و طراحی بازی می‌رسیم که می‌توان برگ برنده بازی رزمی Fatal Fight را همین قضیه دانست. طراحی محیط و مراحل بازی بسیار خوب از آب درآمده و کاملا بر روی گوشی موبایل خود را نشان می‌دهد. شخصیت پردازی کاراکتر اصلی بازی و همین‌طور باس‌ فایت‌های مراحل نیز درخور این پلتفرم است. به تمام این ویژگی‌ها موسیقی بازی را هم اضافه کنید که هیجان مبارزه با دشمنان را دوچندان می‌کند.

بازی موبایل Fatal Fight از گوگل پلی توانسته امتیاز خوب ۴.۴ را بگیرید. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی و آیتونز به صورت رایگان برای گوشی اندروید یا iOS خود دریافت کنید.

دانلود بازی Fatal Fight


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده