// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Berry Bandits

در بازی Berry Bandits با یک راکون همراه می‌شویم تا شهر سان‌فرانسیسکو را باری دیگر به شکوه گذشته بازگردانیم.

بازی‌های معمایی یا پازل در انواع مختلفی این روزها وارد گوشی‌های هوشمند ما شده‌اند. در حالی که در بازی‌ The Room وارد ماجراجویی جعبه‌ای چند لایه می‌شویم در بازی‌های دیگر نظیر Monument Valley به دنبال بهترین راه برای رسیدن به مقصد نهایی می‌گردیم. اما سبک پازل شامل بازی‌های رنگارنگ دیگری نیز می‌شود که معروف‌ترین آنها Candy Crush Saga است. در این بازی باید کندی‌های همرنگ را در کنار یکدیگر قرار دهید تا امتیازات بیشتری را دریافت کنید. این ویژگی اکنون با شکل و شمایل دیگری توسط استودیوی Mantis Shrimp مورد استفاده قرار گرفته تا با ریکو راکون در بازی Berry Bandits برای بنای دوباره زیرساخت‌های از بین رفته سان‌فرانسیسکو همراه شویم.

Berry Bandits Zoomg

با استفاده از سکه ها قادر به خریداری قدرتهای ویژه هستید.

گیم‌پلی Berry Bandits از سادگی سایر بازیهای مشابه تبعیت می‌کند. بازیکنان در این بازی وظیفه دارند تا با استفاده از توپ یا همان کنن میوه‌های هم رنگ را به سمت موانع پیش رو برای جمع‌آوری میوه‌ها شلیک کنند. بازی از بخش‌های مختلف هر یک شامل ۱۰ مرحله تشکیل شده است. با پرتاب هر یک از میوه‌ها شامل گوجه فرنگی یا بادمجان که همگی ظاهری توپ مانند دارند می‌توانید توپ‌های همرنگ را از بین ببرید. مانند سایر بازی‌ها که از قانون سه رنگ مشابه پیروی می‌کنند. در این بازی نیز ریکو راکون باید سه یا بیشتر از میوه‌های همرنگ را برای جمع‌آوری نشانه‌گیری کند. از جمله ویژگی‌های بازی قابلیت هدف‌گیری با استفاده از دیواره‌های کناری است که به بازیکنان امکان دسترس به میوه‌های بالاتر را می‌دهد.

توسعه‌دهندگان برای جلوگیری از تکراری شدن مراحل با عبور از هر سطح ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. به عنوان مثال، با عبور از سطوح ابتدایی شاهد حضور یک بالن در برخی مراحل هستیم. بازیکنان وظیفه دارند تا برخلاف سایر مراحل که بر جمع‌آوری سکه و کیک تمرکز دارند، تنها بالن را به آسمان بفرستند. با توجه به میوه‌های پیچ شده یا طناب‌هایی بلند و متصل به میوه‌های غیر هم‌رنگ، برخی مراحل به چالش‌هایی جذاب تبدیل شده است. علاوه بر این، با از بین بردن میوه‌ها، تعدادی سکه دریافت می‌کنید که با استفاده از سکه‌های مذکور قادر به خریداری اسپشیال اتک یا حمله‌های ویژه شامل آهنربا برای خارج کردن پیچ، توپ آتشین برای بیشترین تخریب میوه‌ها و همچنین قرار دادن دینامیت خواهید بود. به عنوان مثال، با قرارگیری دینامیت در میوه‌ها و شلیک میوه همرنگ به سمت دینامیت، قادر به از بین بردن میوه‌ها تا شعاعی خاص هستید. ریکو راکون در مسیر بازسازی شهر تنها نیست. در جریان مراحل شاهد حضور یک پلیکان هستیم که با جمع‌آوری تعداد مشخصی از میوه‌ها آیتم‌هایی مانند دینامیت یا راکت را برای هموار کردن اتمام مراحل جاسازی می‌کند.

Berry Bandits Zoomg

برای عبور از مراحل باید با استفاده از تعداد میوه‌های جمع‌آوری شده به بازسازی سازه‌های شهر بپردازید. هر یک از این سازه‌ها مربوط به یکی از امکانات رفاهی شهر است. Berry Bandits همچنین مانند Angry Birds 2‌ از تعداد جان‌های معینی با نماد قلب استفاده می‌کند. بر این اساس، در هنگام تکرار مرحله یکی از جان‌های خود را از دست می‌دهید که برای جایگزینی جان از دست رفته باید به دو صورت خرید درون برنامه‌ای یا انتظار برای اتمام شمارشگر زمان اقدام کنید. در کنار پیشروی در ماجراجویی ریکو راکون برای بازسازی شهر، بازی همچنین شامل برخی چالش‌ها برای تکرار مراحل می‌شود. در نتیجه هر روز شاهد حضور چالش‌های جدید برای تکرار مراحل جهت جمع‌آوری آیتم‌های جدید خواهید بود.

هرچند Berry Bandits دارای خرید‌های درون برنامه‌ای است، با این حال پیشروی در مراحل وابستگی زیادی به این خریدها ندارد. به همین دلیل، به راحتی قادر به اتمام مراحل بدون نیاز به هرگونه خرید درون برنامه‌ای هستید. در صورتی که به کمی استراحت در کنار تماشای محیط‌های فانتزی و سرگرم‌کننده احتیاج دارید، Berry Bandits می‌تواند مدتی را در حافظه گوشی هوشمند اندروید یا iOS‌ شما جا خوش کند.

دانلود بازی Berry Bandits از گوگل پلی | آیتونز 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده