// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Flick Shoot 2

Flick Shoot 2 یک بازی موبایل سه بعدی و فوتبالی فوق‌العاده با طراحی‌ای بسیار زیبا است که تجربه‌ی واقعی یک فوتبالیست را برای شما به ارمغان می‌آورد. با زومجی و معرفی Flick Shoot 2 همراه باشید.

Flick Shoot 2 یک بازی سه‌ بعدی در زمینه‌ی بازی‌های ورزشی و فوتبالی است. این بازی توسط تیم بازی سازی MobileCraft برای پلفترم‌های اندروید، iOS و ویندوزفون به صورت کاملا رایگان به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای خرید نسخه‌ی اصلی بازی و همچنین آیتم‌های درون بازی عرضه شده است.

تصویر منوی اصلی بازی Flick shoot 2

Flick shoot 2 که در ادامه نسخه‌ی اول این بازی ارایه شده است با ایده‌ها و نوآوری‌های جدید باز هم توجه تعداد زیادی از طرفداران بازی‌های موبایلی و مخصوصا بازی‌های فوتبالی و ورزشی را به خود جلب کرده است. در این بازی خبری از ۹۰ دقیقه بازی فوتبال واقعی نیست و شما فقط می‌توانید ضربات آزاد و ایستگاهی در مقابل دروازه‌بان و در صورت لزوم دیوار دفاعی تیم مقابل بزنید.

مد تک نفره‌ی بازی Flick shoot 2

در Flick shoot 2 شما در نقش یک بازیکن فوتبال هستید که ضرباتی به سمت دروازه‌بان تیم مقابل شوت می‌کند. شوت کردن به این صورت است که باید برروی توپ کلیک کنید و انگشت‌تان را به طرف نقطه‌ای که می‌خواهید توپ به سمت آن برود بکشانید در نتیجه توپ به صورت مستقیم به سمت آن نقطه می‌رود اگر بخواهید توپ به صورت چرخشی یا به اصطلاح کات‌دار به سمت دروازه برود باید در حینی که توپ در حال حرکت است برروی صفحه‌ کلیک کنید و نگه‌ دارید و به سمتی که می‌خواهید به آن سمت کات بردارد (سمت راست یا چپ)  انگشتتان را بکشانید. امتیاز شما براساس نقطه‌ای که توپ از آنجا وارد دروازه می‌شود محاسبه می‌شود.

مد Arcade بازی

بازی دارای ۲ حالت بازی به صورت تک نفره (Single Player)  و چند‌ نفره‌ی آنلاین (Multi Player) است. در حالت تک‌نفره نیز بازی دارای ۶ حالت متفاوت و مختلف است که از بین آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید. این حالت‌ها عبارتند از :

  • حالت رقابتی (Arcade) : در این قسمت ۱۰ عدد توپ در اختیار شما قرار می‌گیرد و هربار که نتوانید توپ را وارد دروازه کنید یک عدد از این توپ‌ها کم خواهد شد. امتیاز شما در این حالت براساس تعداد توپ‌هایی که وارد دوازه کرده‌اید و همچنین قسمتی از دروازه که توپ را از آن‌جا وارد دروازه کرده‌اید محاسبه می‌شود.
  •  حالت چالشی (Challenge) : در این بخش باید در هر مرحله میزان مشخصی امتیاز بدست بیاورید و اگر نتوانید باید از ابتدا آغاز کنید.
  •  حالت بدون خطا (Not Miss) : در این حالت نباید حتی یک توپ را از دست بدهید و باید تمام ضربات‌تان را وارد دروازه کنید.
  •  حالت زمانی (Time Attack) : در این حالت شما فقط ۶۰ ثانیه فرصت دارید تا به تعداد دلخواه ضربه به سمت دروازه بزنید و در انتها براساس تعداد توپ‌ها و نقاط ورودی توپ به دروازه امتیاز شما محاسبه می‌شود.
  •  حالت تمرین (Practice) : این حالت فقط برای کاربرانی است که با پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی آن را خریداری کنند و در نسخه‌ی مجانی بازی این قسمت در دسترس نیست.
  •  حالت دریبل ( Dribbling) : این حالت نیز فقط برای کاربرانی است که با پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن را خریداری کنند.

بازیکن در Flick shoot 2

در بخش چند نفره‌ی آنلاین (Multi Player) از میان مسابقات مختلفی می‌توانید مسابقه‌ای را انتخاب کنید و با پرداخت ورودی آن با سکه‌های درون بازی به مسابقه بپردازید و اگر در مقابل فرد مقابل امتیاز بیشتری بدست بیاورید جایزه‌ی مسابقات را می‌برید.

در قسمت ماموریت‌ها (Missions) می‌توانید با انجام چالش‌هایی سکه و Xp بدست بیاورید. با بدست آوردن Xp سطح بازیکنتان بیشتر می‌شود و همچنین با بدست آوردن سکه‌ها می‌توانید لباس، کفش و حتی توپی را که با آن بازی می‌کنید خریداری کنید. توپ‌ها میزان چرخش خاصی دارند. در مراحل یا سطح‌های بالاتر نیاز دارید تا ضربات چرخشی بیشتری بزنید به همین دلیل به توپ‌هایی نیاز خواهید داشت که به خوبی چرخش کنند که می‌توانید با پرداخت سکه‌های درون بازی توپ مورد نظر خود را خریداری کنید همچنین کفش‌هایتان میزان قدرت خاصی دارند و با خرید کفش‌هایی که قدرت بیشتری دارند می‌توانید ضربات محکم‌تر و پر‌سرعت‌تری بزنید.

فاکتور بسیار مهم در این بازی طراحی‌های بسیار زیبا و شگفت‌انگیز برای پلتفرم‌های موبایلی است. بازی به صورت سه بعدی و به راحتی برروی اکثر گوشی‌های امروز اجرا می‌شود. Flick Shoot 2 از آن‌ دسته بازی‌هایی است که تا مدت‌ها برروی گوش شما جای خود را حفظ خواهد کرد.

دانلود از بازار | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز |‌ دانلود از مایکروسافت استور


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده