// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

معرفی بازی موبایل League of Heros

بازی موبایل League of Heroes یک بازی ۲ بعدی ماجراجویی ساخته‌ی Gamelion Studio است. در این بازی با از بین بردن هیولاها در روستای Frongest کاراکتر خود را ارتقا دهید و قوی تر شوید. با زومجی در معرفی این بازی همراه باشید.

استودیو Gamelion بازی League of Heroes را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. بازی به سبک ماجراجویی (Adventure) است و شما باید در دهکده‌ی Frongest به دنبال هیولاها بروید و آن‌ها را از بین ببرید. با از بین بردن این هیولاها سکه و XP بدست می‌آورید و می‌توانید سلاح‌ها و توانایی‌های دیگری به کاراکتر خود اضافه کنید.

در ابتدای بازی وقتی وارد دهکده‌ می‌شوید باید پیش فردی به نام فرمانده بروید و از او ماموریت خودتان را دریافت کنید. انجام این ماموریت‌ها شما را در جریان داستان بازی قرار می‌دهد. بعد از طی کردن چند ماموریت باید به سراغ یک غول (Boss) بروید و آن را از پا دربیاورید. شکست دادن غول‌ها میزان زیادی پول و XP دریافت می‌کنید.

تصویر بازی league of heroes

فضای گرافیکی بازی برای یک بازی موبایل قابل قبول است ولی می‌توان گفت که توسعه‌دهنده آنچه را که باید به نمایش می‌گذاشته به خوبی انجام داده است. صداگذاری‌های بازی متناسب با کاراکتر‌ها و موجودات درون بازی است.

برای اینکه بتوانید مرحله‌ای را آغاز کنید به انرژی نیاز دارید. کاراکتر شما دارای پنج مخزن انرژی است. برای آغاز هر مرحله‌ی عادی یک عدد انرژی، مرحله‌ی شکست دادن غول سه عدد انرژی و چالش‌های روزانه سه عدد انرژی نیاز دارید. اگر برای آغاز مرحله‌ای انرژی نداشته باشید می‌توانید صبر کنید تا وقتی که انرژی‌تان پر شود یا اینکه با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای انرژی مورد نیاز خود را تامین کنید.

برای اینکه سلاح‌های خود را پیشرفت دهید یا سلاح‌ها و شمشیر‌های جدیدتری بخرید باید پیش آهنگر (Blacksmith) بروید و برای اینکه معجون‌های مختلف برای افزایش سلامتی یا نقشه‌های گنج باید پیش Herbist بروید. بازی سرشار از مکان‌ها و امکانات مختلف است که تمام این مکان‌ها کنجکاوی شما را به سمت خود جذب می‌کند. البته بعد از مدتی تمام این مکان‌ها و امکانات تکراری می‌شوند و شاید یکی از ضعف‌های بازی همین نکته باشد.

دانلود از بازار | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده