// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Hopeless 2 : Cave Escape

کمپانی Upopa نسخه‌ی دوم بازی موبایل Hopeless را با گیم‌پلی کاملا متفاوتی روانه‌ی بازار کرد. در نسخه‌ی دوم بازی شاهد نوآوری‌های جدید و جذابی هستیم. با زومجی و معرفی این بازی ترسناک و بامزه همراه باشید.

بازی Hopeless 2 : Cave Escape در ادامه‌ی نسخه‌ی اول این بازی و با امکانات جدیدی توسط کمپانی Upopa برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان به بازار عرضه شده است. در این بازی شما باید جباب‌های زرد رنگ و دوست داشتنی را از دست هیولاها و حشرات غول‌پیکر نجات دهید. طراحی‌های گرافیکی Hopeless بامزگی خاصی به همراه دارد. حباب‌های زرد رنگ بسیار بامزه و دوست داشتنی طراحی شده‌اند به‌گونه‌ای که وقتی در حین بازی یکی از این حباب‌ها توسط هیولاها نابود می‌شود احساس عذاب وجدان پیدا می‌کنید.

کنترل حباب‌های زرد در دستان شماست و شما باید هیولا‌های حمله‌کننده به حباب‌ها را با سلاح‌هایی که دارید نابود کنید و مواظب باشید که حباب‌هایی را که برای پیوستن به گروه‌تان به سمت‌ شما می‌آیند نابود نکنید. در انتهای هر مرحله براساس تعداد هیولاهایی که نابود کرده‌اید و تعداد حباب‌هایی که سالم به انتهای مرحله رسانده‌اید سکه دریافت می‌کنید. با این سکه‌ها شما می‌توانید سلاح‌های مختلفی به همراه آیتم‌های دفاعی برای حباب‌های خود خریداری کنید.

درون بازی hopeless 2

در نسخه‌ی اول بازی حباب‌ها در یکجا جمع‌ شده بودند و از یکدیگر محافظت می‌کردند اما در نسخه‌ی دوم این بازی حبا‌ب‌ها در تونل‌های یک معدن و سوار بر گاری هستند. متحرک بودن حباب‌ها جذابیت خاصی به بازی اضافه کرده است. در طی حرکت در تونل هیولاها به سمت گاری حباب‌ها حمله می‌کنند که باید به سمت آن‌ها شلیک کنید. برای شلیک کردن به سمت هیولاها کافیست به قسمتی از صفحه‌ی گوشی خود که هیولا در آن قسمت حضور دارد ضربه بزنید تا حباب‌ها به آن سمت شلیک کنند. چون فضای تونل بسیار تاریک است و نمی‌توان دوست را از دشمن تشخیص داد باید مواظب باشید که دوستان‌تان را که به سمت گاری شما می‌آیند هدف قرار ندهید.

دانلود از بازار | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده