// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Football Champions

در بازی موبایل Football Champions تیم فوتبال خود را تشکیل دهید و برای آن استادیوم بسازید و سرمربی‌گری آن را به عهده بگیرید. این بازی لذت شرکت در مسابقات آنلاین فوتبالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

گروه بازی سازی Sublinet بازی موبایل Football Champions را برای پلتفرم‌ اندروید به صورت کاملا رایگان عرضه کرده است. این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای خرید آیتم‌های آن است. نکته‌ی قابل توجه در مورد Football Champions بومی سازی بسیار عالی و زیبای این بازی توسط گروه بازی‌سازی ایرانی بازیلاین است. بازیلاین تمام منوها و عملکرد‌های بازی را به فارسی ترجمه کرده است و همچنین امکان پرداخت‌ درون برنامه‌ای بازار را به جای گوگل‌پلی در آن فراهم کرده است تا تمام ایرانیان عزیز بتوانند تجربه‌ای بومی و شگفت‌انگیز از بازی Football Champions داشته باشند.

تصویر زمین بازی football champions

شما در این بازی مسئول یک تیم فوتبال حرفه‌ای هستید و باید امکانات و نیاز‌های آن را برآورده کنید. شهرکی در اختیار شما قرار داده می‌شود تا در آن رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی را که برای شما و تیم‌تان کسب درآمد می‌کنند بسازید تا بتوانید با پولی که از اداره کردن این اماکن بدست می‌آورید هزینه‌ های تیم خود را بدست بیاورید. برای اینکه بتوانید میزبان بازی‌های خانگی خود باشید قاعدتا باید یک استادیوم شخصی داشته باشید و همچنین برای تمرین دادن و نقل انتقالات بازیکنان خود به ساختمان‌های مخصوص نیاز دارید.

تصویر منوی ساختمان‌های بازی football champions

در شروع بازی تمام آموزش‌ها و نیاز‌های تیم‌تان توسط خود بازی به شما گوشزد می‌شود و باید این نیاز‌ها را فراهم کنید. پس از طی کردن آموزش‌های اولیه بازی می‌توانید تیم‌تان را انجام بازی‌هایی محک بزنید. یکی از جذابیت‌های Football Champions امکان مشاهده‌ی آنلاین و زنده‌ی بازیکنان‌تان در حین مسابقه است. در هنگام انجام مسابقات کنترل بازیکنان در دستان شما نیست و فقط می‌توانید بازیکنان را تعویض کنید یا استراتژی و چینش تیم‌تان را عوض کنید و امیدوار باشید تا بازیکنان‌تان بتوانند به خوبی دستورات شما را پیاده‌سازی کنند و برنده‌ی مسابقه شوید.

مشاهده‌ی بازی آنلاین Football champions

بعد از طی کردن مراحل ابتدایی بازی و شناخته شدن تیم‌تان می‌توانید جزء گروه‌های فوتبالی شوید و در مسابقات گروهی نیز شرکت کنید. در مسابقات گروهی، هر گروه بهترین تیم خود را برای مسابقه انتخاب می‌کند که این منتخب با دو تا از تیم‌های گروه مقابل به صورت انتخابی مسابقه می‌دهد. در انتهای مسابقات گروهی که بیشترین برد را داشته باشد برنده مسابقات گروهی است.

منوی بازی football champions

از آنجایی که بازی به صورت آنلاین است شما می‌توانید بازی‌هایی که درحال انجام است را ببینید و آن‌ها را بررسی کنید. شما به صورت پیش‌فرض در لیگ هستید و باید مسابقات مربوط به آن را انجام دهید علاوه بر این مسابقات می‌توانید در تورنمت‌های مخصوصی شرکت کنید تا براساس امتیازی که بدست‌ می‌آورید جایزه‌ی ویژه‌ای دریافت کنید. اگر طرفدار بازی‌های فوتبالی هستید حتما این بازی را دانلود کنید و بازی کنید. بدون شک به یکی از سرگرمی‌های هر روزتان تبدیل خواهد شد.

دانلود از بازار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده