// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل LoneWolf

یکی از بهترین بازی‌های موبایل سبک تیراندازی اول‌شخص که اخیرا به بازار عرضه شده است، بازی LoneWolf است. این بازی تجربه‌ی منحصر به فرد و شگفت‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی LoneWolf یک بازی تیراندازی اول‌شخص است که گیمر را در نقش یک تک‌تیرانداز قرار می‌دهد و برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی توسط گروه‌بازی سازی SHD (Simon Hason Disign) که متشکل از یک نفر با نام سیمون هیسون است، تولید شده است. بازی به صورت کاملا ریگان در اختیار کاربران قرار دارد و البته می‌توان با پرداخت درون برنامه‌ای از حالت پریمیوم بازی استفاده کرد. در حالت پریمیوم به میزان زیادی پول و آیتم‌های لازم برای انجام همه‌ی مراحل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

فاکتوری که LoneWolf را از سایر بازی‌های هم سبکش متمایز می‌کند، داستان زیبا و مهیج آن است. شما یک تک تیرانداز حرفه‌ای هستید و شغل شما کشتن و ترور کردن افراد در ازای پول است. یکی از دوستان قدیمی، شما را به یک گروه تبهکاری‌ به نام Assembly معرفی می‌کند و این گروه برای استخدام با شما تماس برقرار می‌کند. بعد از ملاقات با یکی از افراد این گروه وارد داستان شگفت‌انگیز و مهیج آن می‌شوید و برای ملاقات رهبر این گروه تبهکاری باید تعداد زیادی ماموریت را انجام بدهید و در هریک از آن‌ها باید تعدادی انسان را به قتل برسانید.

ابتدای داستان بازی lonewolf

کنترل‌های بازی همچون سایر بازی‌های هم سبک است به این صورت که یک دکمه در سمت راست صفحه‌ی گوشی قرار داده شده است که این دکمه برای شلیک کردن است و برای نشانه گیری شما باید سمت چپ صفحه را لمس کنید و انگشت خود را برروی آن نگهدارید و نشانه‌ی تفنگتان را جابه‌جا کنید. در بازی بیش از ۳۰ عدد اسلحه‌ی مختلف طراحی شده است که بعد از انجام مراحل و بدست آوردن پول کافی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در این بازی شما صرفا نقش یک تک تیرانداز را بازی نمی‌کنید و در بعضی از مراحل باید با استفاده از اسلحه‌هایی همچون M4 و اسلحه‌های کمری تعداد زیادی از دشمنان خود را نابود کنید و ماموریت خود را به انجام برسانید.

اسلحه‌ی کمری بازی lone wolf

همینطور که مراحل ابتدایی بازی را انجام می‌دهید و وارد این گروه تبهکاری می‌شوید،‌ مراحل نیز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند و بازی شرایط کشتن دشمنان را بسیار سخت‌تر می‌کند. شما باید آماده باشید تا دشمنان خود را که در فاصله‌ی دوری از شما قرار گرفته‌اند نابود کنید اما متاسفانه سلاح‌های شما برد مفیدشان بیشتر از ۱۰۰ متر نیست و برای اینکه بتوانید فاصله‌های دورتری را به راحتی هدف قرار دهید باید تجهیزات لازم برای اندازه‌گیری سرعت باد و فاصله تا هدف را خریداری کنید.

فضای گرافیکی LoneWolf مثل کمیک‌های معروف و تبهکاری به صورت کارتونی طراحی شده است و کاملا با داستان بازی همخوانی دارد و قدرت توسعه‌دهنده را در داستان‌پردازی به صورت شگفت‌انگیزی افزایش داده است. پیشنهاد ما در زومجی این است که LoneWolf را حتما بازی کنید.

دانلود از گوگل‌پلی |‌ دانلود از آیتونز |‌ دانلود از بازار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده