نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Smash Bandits Racing

Smash Bandits Racing یک بازی موبایل در سبک ماشین‌سواری است که هیجان بسیار بالایی دارد و برای اندروید و iOS عرضه شده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی‌های سبک ریسینگ به دلیل هیجان بالایی که دارند، جزو محبوب‌ترین بازی‌ها هستند. در پلتفرم موبایل هم بازی‌های زیادی در این سبک عرضه می‌شوند که شاید بتوان Asphalt ،NFS و Real Racing را مشهور‌ترین آن‌ها دانست. در حالی که بازی‌های مذکور بیش‌تر روی برنده شدن در مسابقات رانندگی تمرکز دارند، امروز در زومجی بازی‌ای معرفی خواهیم کرد که بیش‌تر روی جنبه‌های دیگری از ماشین سواری تمرکز دارد و شاید بتوان آن را بیشتر شبیه به سری Burnout دانست.

Smash Bandits Racing ساخته استودیو هاچ‌گیمز است که برای گوشی‌های اندرویدی و iOS به صورت رایگان با پشتیبانی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای عرضه شده است. در این بازی گیمر در نقش یک خلافکار قرار می‌گیرد که باید با ماشین خود از دست ماشین‌های پلیس فرار کند. در نتیجه می‌توان حدث زد که با بازی‌ای روبرو هستیم که در آن تخریب و خرابکاری حرف اول را می‌زند. بر‌خلاف بازی‌هایی مثل Asphalt که در آن‌ها دوربین در پشت ماشین قرار دارد، زاویه دوربین Smash Bandits Racing ایزومتریک (بالا به پایین) است. کنترل ماشین بسیار ساده و در عین حال کارآمد طراحی شده و به لطف همین مساله، می‌توان بازی را حتی فقط با یک دست بازی کرد. برای حرکت کافی است انگشت خود را در فضای پشت ماشین قرار دهید و برای چرخش به سمت چپ و راست، کافی است بدون برداشتن انگشت از روی صفحه آن را به طرفین حرکت دهید.

بازی موبایل Smash Bandits Racing

بازی موبایل Smash Bandits Racing

عاملی که Smash Bandits Racing را به یک بازی جذاب تبدیل می‌کند، هیجان بسیار بالای بازی است. شما مدام در حال فرار از دست پلیس‌ها هستید و در این بین باید حسابی مراقب موانعی باشید که آن‌ها سر راه‌تان قرار می‌دهند. در غیر این‌صورت، خیلی زود ماشین‌تان خراب خواهد شد و ناچار باید تسلیم شوید. همچنین امکان ضربه زدن به پلیس‌ها و برخی از موانع که با رنگ آبی مشخص هستند وجود دارند و این امر باعث می‌شود تا امتیاز و پول بیشتری کسب کنید و از آن برای خرید ماشین‌های جدید یا ارتقا ماشین فعلی استفاده کنید.

Smash Bandits Racing همچنین جلوه‌های بصری بسیار زیبایی دارد و افکت‌های مربوط به انفجار‌ها یا طراحی ماشین‌ها و محیط برای یک بازی موبایل بسیار زیبا است. مکمل این ظاهر خوب هم موسیقی‌هایی هستند که در حین بازی پخش می‌شوند و با ریتم تند خود هیجان بازی را بیش از پیش افزایش می‌دهند.

در کل اگر به بازی‌های سبک ماشین‌سواری علاقه دارید، تجربه Smash Bandits Racing شدیدا پیشنهاد می‌شود.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز | دانلود از بازار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده