// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Wrestle Jump

بازی Wrestle Jump که اخیرا توسط Otto-Ville Ojala به بازار عرضه شده یک بازی کم حجم برای اندروید و iOS است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

Wrestle Jump یک بازی دوبعدی مبارزه‌ای است که برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و مرورگر‌های وب طراحی شده است. این بازی برای پلتفرم‌ iOS به قیمت یک دلار قابل خریداری است. البته شما می‌توانید به طور رایگان در مرورگر‌ کامپیوتر خود Wrestle Jump را بازی کنید.

بازی بسیار ساده است و چندان نیازی به آموزش خاصی ندارد. در این بازی دو کشتی‌گیر با رنگ‌های مختلف در مقابل هم قرار دارند و دست‌های آن‌ها به هم متصل شده است. این دو کشتی‌‌گیر برروی یک پا ایستاده‌اند به همین دلیل نمی‌توانند تعادل خود را به خوبی حفظ کنند و هر آن ممکن است به زمین بخورند. هریک از این دو کشتی‌گیر که زودتر بتواند سر کشتی‌گیر دیگر را به زمین بزند برنده است.

مد تک نفره‌ی بازی wrestle jump

در بازی دو حالت تک نفره و دو نفره وجود دارد. در حالت تک نفره شما در مقابل هوش مصنوعی بازی به مبارزه می‌پردازید. کشتی‌گیری که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود به رنگ سیاه است و کشتی‌گیر شما به رنگ آبی در مقابل آن ایستاده است. برای اینکه بتوانید کاراکتر خود را کنترل کنید، سمت راست و پایین صفحه‌ی موبایل یک دکمه به رنگ آبی هم رنگ با کشتی‌گیر شما قرار دارد. هنگامی که این دکمه را فشار دهید کشتی‌گیر شما با تمام توان سعی می‌کند تا بدن خود را به صورت ایستاده دربیاورد. در هر راند هر کدام از کشتی‌گیرها که زودتر سر حریف را به زمین یا دیوار بکوبد برنده می‌شود و یک ستاره دریافت می‌کند. هر کسی که زودتر ۵ ستاره دریافت کند برنده‌ی بازی می‌شود.

مد دو نفره‌ی بازی wrestle jump

در حالت دو نفره‌ی بازی می‌توانید با دوست خودتان بازی کنید. البته این بازی به صورت آنلاین نیست و شما باید در یک صفحه‌ی موبایل با هم به مبارزه بپردازید که این خود باعث جذابیت بیشتر مبارزه می‌شود. این حالت بسیار جذاب‌تر و سرگرم کننده‌تر از بخش تک‌ نفره است. در این حالت برای هر کشتی‌گیر یک دکمه هم‌رنگ با لباس آن در گوشه‌های تصویر تعبیه شده است و هرکسی که زودتر ۵ ستاره را کسب کند برنده می شود. در کل این بازی ارزش دانلود کردن و بازی کردن را با توجه به حجم کم آن دارد. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید :

دانلود | دانلود

دانلود از بازار | دانلود از آیتونز


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده