// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Please Don't Touch Anything

بازی موبایل Please Don't Touch Anything یک بازی معمایی است که توسط گروه بازی‌سازی BulkyPix اخیرا تولید شده است. در این بازی شکست وجود ندارد و همه چیز براساس آزمون و خطا پیش می‌رود. با زومجی در معرفی این بازی همراه باشید.

بازی Please Don't Touch Anything توسط گروه بازی‌سازی BulkyPix به قیمت ۵ دلار برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده است. فضای بازی بسیار ساده است و بدون هیچ حاشیه‌ای توجه شما را به اصل مطلب جلب می‌کند. 

دکمه‌ی درون بازی

در فضای دوبعدی ابتدای بازی شما در یک اتاق قرار دارید و در مقابل شما یک پنل به همراه یک دکمه‌ی قرمز رنگ بزرگ قرار دارد و دقیقا روبروی شما یک مانیتور قرار داده شده است تا بتوانید تصویری از شهر را را ببینید. این دکمه‌ی قرمز هرلحظه شما را به سمت خود جلب می‌کند و شما را وسوسه می‌کند تا آن را فشار دهید.

دلیل حضور شما در این اتاق عجیب و غریب ملاقات یکی از دوستان‌تان است. تمام اتفاقات درون بازی وقتی رخ می‌دهد که دوست شما برای استراحت به بیرون از اتاق می‌رود و از شما می‌خواهد به هیچ چیز دست نزنید تا او بازگردد ولی خب کنجکاوی درون شما و زیبایی آن دکمه‌ی قرمز رنگ اجازه نمی‌دهد به شما تا مثل یک دوست خوب به هیچ چیزی دست نزنید.

بازی به طور کلی ۲۵ پایان به همراه دارد که هریک با ترکیبی از دکمه‌های موجود در فضای بازی رخ می‌دهد. در معرفی این بازی بیشتر از این نباید اطلاعات در اختیار شما قرار بدهیم چون تمام لذت بازی از بین خواهد رفت. برای آشنایی بیشتر زومجی شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کند.

دانلود | دانلود

 دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده