نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل 8Ball Pool

8Ball Pool یک بازی بیلیارد آنلاین است که توسط استودیو مینی‌کلیپ ساخته و برای اندروید و iOS عرضه شده است. با زومجی و معرفی این بازی سرگرم‌کننده همراه باشید.

اگر از طرفداران بازی‌های موبایل آنلاین باشید، به احتمال زیاد با استودیو مینی‌کلیپ (Miniclip) آشنایی دارید. سازنده بازی‌هایی مثل Soccer Stars و Agar.io که به ساخت بازی‌های سرگرم‌کننده شهرت دارد. اما یکی دیگر از بهترین بازی‌های این استودیو 8Ball Pool است که طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارد و برای اندروید و iOS عرضه شده است. 8Ball Pool یک شبیه‌ساز بیلیارد است که در آن می‌توانید با دیگر بازیکنان بازی رقابت کنید. مانند Soccer Stars، در این بازی هم طرفین زمانی که وارد یک مسابقه می‌شوند، میزان یکسانی پول پرداخت می‌کنند و در نهایت برنده مسابقه این پول را تصاحب می‌کند. در ابتدای بازی کار خود را با رقابت‌هایی با پول کم آغاز می‌کنید و برای مثال ۵۰ سکه پرداخت کرده و در صورت پیروز شدن، ۱۰۰ سکه دریافت خواهید کرد. ولی به مرور زمان و کسب پول موردنیاز، می‌توانید در رقابت‌هایی با جایزه بیشتر هم شرکت کنید.

8 Ball pool

علاوه بر رقابت‌های معمولی، در بازی یک بخش تورنمنت هم وجود دارد که ۸ در آن نفر شرکت کرده و به صورت حذفی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا در نهایت یک نفر به عنوان فرد پیروز انتخاب می‌شود و جایزه‌ای ۵ تا ۶ برابر مبلغی که پرداخت کرده بود، دریافت می‌کند. مانند Soccer Stars، در این 8Ball Pool هم یک سری مینی گیم تعبیه شده که بیشتر مبتنی بر شانس هستند و البته امکان استفاده از آن‌ها محدود است. در نتیجه یا باید پس از یک بار استفاده ۲۴ ساعت منتظر بمانید یا اینکه با پرداخت پول‌های کاغذی درون بازی، شانس مجددی برای استفاده از آن‌ها کسب کنید. این مینی گیم‌ها می‌توانند جوایز متعددی مثل سکه یا چوب‌های بیلیارد را در خود داشته باشند.

قابلیت جذاب دیگر بازی، امکان تجربه آن با دوستان است. شما می‌توانید به راحتی دوستان خود را در بازی اضافه کرده و هر زمان که خواستید با یکدیگر رقابت کنید. همچنین بازی یک قسمت فروشگاه هم دارد که در آن می‌توان چوب‌های بیلیارد یا بسته‌های مخصوص چت را خریداری کرد.

8 Ball pool

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت 8Ball Pool، گیم‌پلی بازی است. روی پلتفرم‌های موبایل بازی‌های شبیه‌ساز بیلیارد زیادی عرضه شده‌اند که اکثر آن‌ها هم خیلی مورد توجه گیمر‌ها قرار نگرفته‌اند. ولی 8Ball Pool جزو معدود بازی‌های این سبک است که گیم‌پلی بسیار استاندارد و جذابی ارائه می‌دهد. مینی‌کلیپ در این بازی بی‌خیال دوربین سه‌بعدی شده و شما میز بیلیارد را از نمای بالایی مشاهده می‌کنید. همین مساله هم باعث می‌شود تا همواره دید کافی داشته باشید و نیاز نباشید مدام زاویه دوربین را تغییر دهید. در نتیجه کنترل بازی بسیار ساده و در عین حال لذت‌بخش شده که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت بازی است.

8Ball Pool در زمینه‌های گرافیکی و صوتی هم عملکرد خوبی دارد و تمامی المان‌های آن دست به دست هم می‌دهند تا با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های آنلاین موبایل روبرو شویم و بدون اغراق، 8Ball Pool را بهترین شبیه‌ساز بیلیارد روی موبایل بدانیم.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده