// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Color Switch

بازی Color Swtich شما را به چالش‌های ساده اما بسیار تنش‌زا و مهیج دعوت می‌کند. این بازی توانسته توجه تعداد زیادی از کاربران را در مدت کوتاهی به خود جلب کند. با زومجی در معرفی بازی موبایل Color Switch همراه شوید.

در پلفترم‌های موبایلی، بازی‌های سبک و کم حجم و البته با گیم‌پلی ساده بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. به عنوان مثال بازی Color Switch که به تازگی توسط گروه بازی‌سازی Fortafy Games به بازار عرضه شده است نمونه‌ی خوبی از این دست بازی هاست. این بازی به صورت کاملا رایگان در اَپ استور‌‌های گوگل و اَپل در اختیار کاربران قرار داده شده است.

تصویر بازی color switch

در این بازی توپ رنگی‌ای در اختیار شما قرار دارد که باید از موانع موجود در هر مرحله آن را عبور دهید و به انتهای مسیر برسید. این موانع به صورت انواع اشکال هندسی مثل دایره، مربع، چندضلعی و غیره هستند که به قسمت‌های مختلفی تقسیم بندی شده‌اند و هرقسمت از این اشکال رنگ بخصوصی دارد. چالش بخصوص و اعتیادآور بازی این است که وقتی می‌خواهید از این موانع رنگارنگ عبور کنید باید از قسمتی وارد یا خارج آن شوید که هم‌رنگ توپ شما باشد. حالت‌های مختلفی در بازی برای شما فراهم شده است. هر کدام از این حالت‌ها شیو‌ه‌ی بازی منحصر به فرد و جذاب خود را دارد. به عنوان مثال در اولین حالتی که کاربر با آن روبرو می‌شود، باید توپ خود را از داخل اشکال هندسی رنگارنگی عبور دهد و مدام به سمت بالا در حرکت باشد تا به انتهای مسیر برسد. قسمت سخت بازی آنجایی است که شما داخل یکی از این اشکال هندسی هستید و باید منتظر بمانید تا قسمت هم رنگ توپ‌تان در مقابل شما قرار بگیرد تا بتوانید از آن عبور کنید. در این موقعیت باید به صورت پشت سر هم برروی صفحه‌ی گوشی خود ضربه بزنید تا توپ در مکان خود بالا و پایین برود و به قسمتی با رنگ مخالف برخورد نکند. اگر توپ‌تان به قسمت نا هم‌رنگ یکی از اشکال هندسی برخورد کند با انیمیشن زیبایی به قطعه‌های کوچکی تقسیم یا به طور واضح‌تر منفجر می‌شود.

color_switch_modes

فضای دوبعدی بازی کاملا مناسب گیم‌پلی آن است و هیچ کمبودی از لحاظ جلوه‌های گرافیکی حس نمی‌شود. در هنگام بازی آهنگ هیجانی و تندی پخش می‌شود که برخلاف اکثر بازی‌های موبایلی به طور کاملا متناسبی با فضای بازی انتخاب شده است. در ادامه زومجی شما را به تماشای تریلر بازی Color Switch دعوت می کند.

دانلود | دانلود

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده