// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

معرفی بازی موبایل Trollface Quest Classic

همه‌ی بازی‌ها نباید هدف خاصی را دنبال کنند، همه‌ی بازی‌ها لزوما نباید به شما امتیاز بیشتر بدهند. بعضی از بازی‌ها هستند که تنها هدفشان شاد کردن و خندان شما است. با زومجی در معرفی بازی Trollface Quest Classic همراه باشید.

کمپانی اسپیل گیمز در ادامه‌ی نسخه‌های پیشین بازی Trollface Quest ، نسخه‌ای با پسوند کلاسیک را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به بازار عرضه کرده است. در این بازی شما باید معماهای بی‌معنی و بی‌مفهومی را حل کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. این معماها در یک فضای کارتونی و انتزاعی طراحی شده‌اند و از هیچ قانون معقولی تبعیت نمی‌کنند.

ابتدای بازی  کاملا  بی‌مزه و خالی از هرگونه هیجان است ولی همین که اولین معما را حل می‌کنید، خود را در انتهای مرحله یا معما خندان و شاد می‌بینید. گاهی اوقات حتی باید شوخی‌های بی‌مزه و بی معنی‌ای را که در دنیای واقعی امکان‌پذیر نیست برروی کاراکتر‌های بازی پیاده‌سازی کنید. نکته‌ی قابل توجه در مورد مراحل، تکراری نبودن آن‌ها است، بازی در هر معما شما را به شیوه‌ی خاص و غیرقابل باوری شگفت‌زده می‌کند. برای این معما‌ها فعل حل کردن یا به پاسخ رسیدن اشتباه به نظر می‌رسد به این دلیل که در این معما‌ها چیزی برای حل کردن و مجهولی وجود ندارد بلکه فقط باید به دنبال راهی برای اذیت کردن دیگران یا ایجاد فضای خنده‌دار کنید. البته ممکن است نتوانید به آسانی مراحل را طی کنید و به همین دلیل دکمه‌ای به شکل علامت سوال در سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد که به شما در انجام مراحل یاری می‌رساند. البته تعداد کمک‌ها محدود است و شما نمی‌توانید همیشه روی این کمک‌ها حساب باز کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط در موقعیت‌های بسیار دشوار از بازی کمک بخواهید.

ption id="attachment_150458" align="alignnone" width="1280"]مرحله ای از بازی یکی از معماهای بازی
اصلا سعی نکنید معما را حل کنید، چیزی برای حل کردن وجود ندارد، فقط بازی کنید

طراحی گرافیکی بازی کاملا با فضا و گیم‌پلی بازی همگام است و می‌توان گفت کاراکتر‌های درون بازی کاریکاتوری از شخصیت‌های دنیای واقعی و حتی موقعیت‌هایی از زندگی روزانه هستند که شاید از نگاه یک کودک بازیگوش به تصویر کشیده‌اند. موسیقی بازی نیز همانند فضای گرافیکی و گیم‌پلی بازی خنده‌دار است.  در این بازی شما شخصیت خاصی را کنترل نمی کنید بلکه در هر مرحله باید با کاراکتر‌ها  و حتی اشیاء و اجسام گوناگونی شوخی کرده و آن مرحله را به انجام برسانید.

بازی به طور کلی شما را با ۳۷ معمای منحصر به فرد روبرو می‌کند. اگر آدم شوخ‌طبعی هستید و یا حتی می‌خواهید قوه‌ی شوخ‌طبعی خود را پرورش دهید حتما Trollface Quest Classic  را بازی کنید. این بازی لحظه‌هایی شیرین را در مترو، اوقات فراغت و خستگی برای شما به ارمغان می‌آورد.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده