// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

معرفی بازی موبایل Suicide Squad

کمتر از یک ماه به تاریخ اکران فیلم پرسروصدای Suicide Squad مانده ‌است که کمپانی برادران وارنر بیک بازی موبایل براساس این فیلم به‌صورت کاملاً رایگان به بازار عرضه کرده ‌است. با زومجی در معرفی این بازی همراه باشید.

به‌طور حتم شما هم از خبرهای داغ فیلم Suicide Squad و بازیگران معروف در این فیلم شنیده‌اید. این فیلم با حضور بازیگرانی همچون ویل اسمیت در نقش Deadshot ، مارگو رابی در نقش Harley Quinn و در نهایت جی هرناندز در نقش El Diablo بی‌شک یکی از پرسروصدا‌ترین فیلم‌های این تابستان است.

معمولاً وقتی فیلمی از یک بازی و داستان آن طراحی و تولید می‌شود چندان انتظاری که کاربران دارند را ارضاء نمی‌کند و بازی‌هایی هم که براساس یک فیلم تولید شده‌اند بسیار ضعیف به بازار عرضه می‌شوند. شاید یکی از دلایل این شکست‌ها، فشار آوردن به تیم برنامه‌نویسی و کم کردن زمان تولید بازی باشد. اما بازی Suicide Squad چند ماه قبل از اکران فیلم به بازار عرضه شده است و برخلاف تجربه‌های تلخ همکاری دو صنعت سینما و بازی‌سازی که همواره شکست‌های بزرگی در پی داشته است، این بازی بسیار جذاب و پرطرفدار ظاهر شده است. این بازی به صورت کاملا رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد و حتی خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات هم در آن نیست. تنها تبلیغ موجود در بازی، تریلر فیلم مربوطه است که از طریق دکمه‌ای که در منوی اصلی تعبیه شده می‌توانید آن را مشاهده کنید.

ption id="attachment_149423" align="alignnone" width="1280"]suicide squad loading صفحه‌ی loading بازی

بازی در سبک تیراندازی و اول‌شخص دسته‌بندی می‌شود که دشمنان شما به صورت دسته دسته به شما حمله می‌کنند و باید در برابر آن‌ها از خود دفاع کنید و در سطح شهر به‌دنبال مهمات بیشتر و کمک‌های اولیه برای بازیابی سلامتی خود بگردید. بعد از نابود کردن چند دسته از دشمنان خود وارد قسمت بعدی شهر می‌شوید. درکل سه شخصیت Deadshot , Quinn  و El Diablo از فیلم اصلی در بازی حضور دارند. Deadshot یک قاتل حرفه‌ای و بهترین تیرانداز دنیا است، Quinn یک خانم جوان روانشناس است که بعد از ملاقات با جوکر معروف عقلش را از دست داده است، El Diablo می‌تواند از درون خود آتش تولید و آن را کنترل کند. هر یک از این شخصیت‌ها توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارند که بعد از کشتن دشمان و درگیری داشتن با آن‌ها می‌توانید از قابلیت‌های آن شخصیت استفاده کنید. Deadshot این توانای را دارد که با تمرکز بالایی به سمت دشمنان شلیک کند. هنگامی که Deadshot تمرکز می‌کند فضای بازی به صورت صحنه آهسته طی می‌شود. Quinn این قابلیت را دارد که به طور وحشیانه‌ای با چوب بیس‌بال به دشمنان حمله می‌کند. El Diablo  در هنگام استفاده از قابلیت خاص خود می‌تواند یک موج عظیم آتیشن تولید کند که باعث نابودی تمام دشمنان در آن منطقه می‌شود.

ption id="attachment_149428" align="alignnone" width="1280"]Deadshot special moment قابلیت خاص Deadshot

فضای گرافیکی بازی با توجه به عملکرد عالی بازی بسیار خوب طراحی شده است. در منوی تنظیمات بازی همچون بازی های کامپیوتری برای شما سطح گرافیکی پایین، متوسط و زیاد فراهم شده که بازی براساس گوشی شما به صورت خودکار تنظیمات را تعیین می‌کند. صداگذاری بازی نیز با توجه به اکشن بودن بازی بسیار مهیج و استرس‌زا طراحی شده است. شاید بازی Suicide Squad یکی از بهترین تجربه‌های موبایلی در این سبک باشد.

ption id="attachment_149422" align="alignnone" width="1280"]suicide squad deadshot کاراکتر Deadshot

در ابتدا شما با شخصیت Deadshot بازی را شروع می‌کنید. کنترلرهای بازی در سمت راست و چپ صفحه‌ی گوشی قرار دارند. سمت چپ صفحه‌ی گوشی برای جابه‌جا کردن نشانه‌ یا نقطه‌ی دید کاراکتر و سمت راست صفحه برای حرکت به سمت جلو، عقب، چپ و راست در نظر گرفته شده‌اند. در پایان هر دسته و بعد از نابود کردن آن‌ها بازی این انتخاب را به شما می‌دهد که شخصیت خود را تغییر دهید و دسته‌ی بعدی یا مرحله‌ی بعدی بازی را با شخصیت یا کاراکتر دیگری ادامه دهید.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده