نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

یکی از بازیکنان Pokemon Go به جای پیدا کردن Pokemon یک جسد پیدا کرد

یکی از گیمرهای بازی تازه منتشر شده Pokemon Go که یک بازی واقعیت افزوده است، حین گشتن به دنبال یک پوکه‌مون، به جای پیدا کردن این موجود، یک جسد پیدا کرد! با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مدتی پیش بازی موبایل Pokemon Go منتشر شد و طرفداران این بازی واقعیت افزوده، شانس این را پیدا کردند که با این موجودات دوست داشتنی در دنیای واقعی به گشت و گذار بپردازند و با استفاده از ذات واقعیت افزوده این بازی، در مکان‌های واقعی به دنبال پوکه‌مون‌ها بگردند. با این حال به نظر می‌رسد گشتن به دنبال پوکه‌مون‌ها در دنیای واقعی حداقل برای یکی از گیمرهای این بازی خوش یمن نبوده است.

شایلا ویگینز،‌ دختر ۱۹ ساله اهل شهر ریورتون ایالت وایومینگ در حالی که به دنبال یک پوکه‌مون در رودخانه بیگ ویند بود، به جای پیدا کردن این موجود، جسد یک مرد را پیدا کرد. ویگینز در این‌باره گفت:

من در حال گشتن به دنبال یک پوکه‌مون از منبع آب طبیعی بودم که با جسد این مرد مواجه شدم.

دفتر پلیس فرمونت در یک بیانیه خبری اعلام کرد که به احتمال زیاد، مرگ این فرد تصادفی بوده است و در اثر غرق شدن رخ داده است و هیچ مدرکی دال بر قتل پیدا نشده است. با این حال بازرسی‌ها در این باره کماکان ادامه دارد.

بازی Pokemon Go چندی پیش برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر شد. این بازی توسط استودیو نیانتیک لبز، سازنده بازی Ingress، و پوکه‌مون کمپانی ساخته شده و گیمرها را در دنیای واقعی به دنبال پوکه‌مون‌های مختلف می‌فرستد. از زمانی که این بازی منتشر شده، مشکلات مختلفی برای گیمرها به وجود آمده است و به همین دلیل، در صفحه ابتدایی این بازی، آورده شده که گیمرها در تمام مدت باید حواسشان به دور و اطرافشان باشد و از نزدیک شدن به مکان‌هایی مانند ایستگاه پلیس و بازی کردن در هنگام رانندگی خودداری کنند.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده