نویسنده: پدرام بهادری
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸

معرفی بازی موبایل Infinity Loop؛ بازی در خدمت هوش

 Infinity Loop روایتگر داستان بازی‌هایی است که وسعت دیدی فراتر از صرفاً سرگرمی دارند، آثاری که می‌توانند مهارت‌ها و گاهاً هوش مخاطبین خود را بهبود ببخشند. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید تا به معرفی یک بازی موبایل بپردازیم که قرار است ذهن شما را به چالش بکشد.

سالیان پیش، زمانی که صنعت بازی‌های ویدیویی شکل گرفت، هدف تنها یافتن راهی جدید برای سرگرم شدن و گذران وقت بود. اما با گذشت زمان مشخص شد که بازی‌ها حتی بهتر از رسانه‌هایی چون سینما و موسیقی، قادر هستند تا در کنار توجه به جنبه سرگرمی، به ابعاد دیگری چون آموزش بپردازند. گیمرها نیز فقط به دنبال فشردن سریع یک دکمه و شلیک آتش به سوی سربازان دشمن نیستند، بلکه آن‌ها گاهی ترجیح می‌دهند قدرت فکر و هوش خود را به بوته‌ی آزمایش بگذارند. آخرین ساخته استودیو Infinity Games نیز راهی ساده برای سنجش هوش به حساب می‌آید.

سازندگان Infinity Loop گویا جذابیت را در سادگی دیده‌اند. تمام کاری که در بازی باید انجام دهید این است که صفحه تلفن و قطعات مختلف را فشار دهید تا به آرایش منظمی برسند. قطعات با هر بار لمس در راستای گردش عقربه‌های ساعت کمی می‌چرخند؛ حرکت این قطعات تا جایی ادامه می‌یابد که تصویر یا طرحی بسته تشکیل شود. اشکال و قطعات با پیشروی در بازی به مراتب بیشتر و چیدمان آن‌ها دشوارتر می‌شود. اما Infinity Loop حالت دیگری نیز دارد که از یکنواختی گیم‌پلی بازی جلوگیری می‌کند. اگر از وصل کردن قطعات به یکدیگر و ایجاد شکل‌هایی بسته خسته شدید، شاید بهتر است عکس این کار را امتحان کنید. در واقع، حالت دیگر بازی از شما می‌خواهد تا قطعات را به گونه‌ای بچرخانید که هیچ اتصالی میان آن‌ها وجود نداشته باشد. سازندگان از جنبه رقابتی بازی نیز غافل نشده‌اند چرا که با مراجعه به بخش امتیازات می‌توانید جایگاه خود در میان بازیکنان دیگر را با توجه به تعداد مراحل سپری شده، مشخص کنید و بدین شکل دوستان و آشنایان خود را به رقابت فرا بخوانید.

در پایان باید اشاره کنیم، درست است که Infinity Loop از المان‌هایی چون اکشن سرعتی و نفس‌گیر، گرافیک چشم‌نواز یا بخش چند نفره چالش‌انگیز بویی نبرده است اما سادگی و ایده جالب بازی به تنهایی کافی هستند تا موفقیت آن را تضمین کنند. اگر در کنار سرگرم شدن تصمیم دارید تا مهارت‌های هوش خود را محک بزنید، Infinity Loop یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو است.

 دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده