نویسنده: نیما فرشین
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

معرفی بازی موبایل «Sniper X»؛ نجات سرباز استاتهام

Sniper X یک بازی اندروید و آیفون در سبک اکشن اول شخص است که توسط استودیوی Glu توسعه یافته و با حجم کم خود از گرافیک بی‌نظیری بهره می‌برد. در ادامه شرح مختصری از ویژگی‌های این بازی موبایل را می‌خوانید. با زومجی همراه باشید.

همه ما هر از ‌گاهی با دیدن فیلم‌های اکشن هالیوودی آنچنان به وجد می‌آییم که دلمان می‌خواهد جای کاراکتر‌های اصلی این فیلم‌ها ایفای نقش کنیم و به نوعی پا در کفش آن‌ها بگذاریم. به عنوان مثال چه کسی دلش نمی‌خواهد پس از دیدن سری فیلم‌های Transporter، همانند جیسون استاتهام، با به تن داشتن کت و شلواری شیک و جذاب، اسلحه بدست گیرد و به مبارزه بپردازد. خوشبختانه اگر آرزوی‌تان جیسون استاتهام بودن است، باید بگوییم که دست یابی به آن آنقدرها هم سخت نیست و می‌توانید میدان نبرد را در Sniper X از دید این بازیگر مشهور بنگرید.

Sniper X 1

Sniper X شوتر اول شخصی است که باید در آن با استفاده از یک سلاح دوربرد، سر دشمنان را نشانه بگیرید و با شلیک گلوله آن‌ها را از پا در آورید. اگر بازی‌هایی همچون Sniper Elite را بازی کرده باشید، خیلی سریع در روند گیم‌پلی پیشرفت می‌کنید و از بازی لذت بیشتری خواهید برد. اما لذت بازی زمانی به اوج خود می‌رسد که روی سر آخرین دشمن خود نشانه‌گیری کرده‌اید. با شلیک گلوله به آخرین دشمن حاضر در میدان، دوربین بازی از روی سلاح برداشته می‌شود و نمایی از آخرین گلوله شلیک شده توسط شما تا لحظه برخورد با حرکت آهسته به نمایش گذاشته می‌شود. علاوه بر این، نباید تنها با شلیک گلوله به دشمنان آن‌ها را از پای درآورید. گاهی اوقات می‌توانید با صرفه‌جویی در مهمات و شلیک به المان‌های موجود در محیط، به صورت همزمان چندین نیروی نظامی دشمن را از بین برده و امتیاز بیشتری نیز دریافت کنید.

Sniper X 2

همچنین، صدای خسته و گرفته جیسون استاتهام در تک‌تک لحظات بازی در کنار شما است و لذت بازی را دو چندان می‌کند. در بازی سلاح‌های متفاوت و جذابی نیز وجود دارند که می‌توانید با دریافت سکه‌ها و جوایزی که پس از پایان هر مرحله در اختیارتان قرار می‌گیرد، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. جالب است بدانید که بازی در کنار گرافیک بسیار قدرتمند خود، تنها ۵۰ مگابایت از حافظه گوشی هوشمند شما را به خود اختصاص می‌دهد و نیازی به دریافت دیتای اضافی نیست. در پایان باید گفت، Sniper  X از گرافیکی قدرتمند، صداگذاری جذاب و گیم‌پلی درگیرکننده و سریع بهره می‌برد و اگر جزءآن دسته افرادی هستید که از بازی‌های تک‌تیر‌اندازی لذت می‌برید، باید بگویم که Sniper X یکی از بهترین پیشنهادات ممکن برای شما است.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده