نویسنده: نیما فرشین
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲

معرفی بازی موبایل ایرانی «والیبال حرفه‌ای»؛ فرودی به قلب نوستالژی

والیبال حرفه‌ای‌، یک بازی ورزشی توسعه یافته توسط استودیو هستی یاری است که در ادامه متن به شرح مختصری از ویژگی‌های این بازی می‌پردازیم. با زومجی همراه باشید.

«والیبال حرفه‌ای» بازی بسیار جالبی است و ویژگی‌ها منحصر به فردی دارد. اما با نگاهی دقیق‌تر به این اثر، خاطراتی از کنسول مگا درایو سگا و بازی Super Volleyball در گوشه ذهن‌مان تداعی می‌شود. درست است؛ والیبال حرفه‌ای نسخه‌ پیشرفته‌ای از Super Volleyball  به حساب می‌آید که می‌تواند علاوه بر یادآوری خاطرات شیرین آن دوران، ساعات لذت بخشی را برای شما به ارمغان آورد. به دلیل آنکه والیبال حرفه‌ای در دوران اوج تکنولوژی پا به عرصه بازار بازی‌های ویدیویی گذاشته، نسبت به پدر معنوی خود از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در تمامی بخش‌ها برخورداراست و از همین رو، ویژگی‌های تازه‌ بازی سبب می‌شوند با اثری جذاب‌تر و قدرتمندتر رو به رو باشیم.

Pro Valleyball 2

بر خلاف Super Valleyball که تقریبا هیچ آموزشی برای گیم‌پلی ساده بازی در اختیارمان قرار نمی‌داد، در والیبال حرفه‌ای شاهد آموزش‌های مفصل و مفیدی از سوی‌ توسعه‌دهندگان هستیم که تمامی نکات ریز و درشت گیم‌پلی را به ما آموزش می‌دهند. اما در زمان مشاهده‌ آموزش‌های بازی، یک نکته کاملا برایمان روشن می‌شود که والیبال حرفه‌ای با Super Valleyball تفاوت‌های بسیاری دارد. به عنوان مثال ویژگی‌های خاصی که برای استفاده از استراتژی‌های مختلفِ حمله و دفاع در بازی بکار رفته، به شدت تحسین بر انگیز است و باید به توسعه‌دهندگان این اثر یک خسته نباشید گرم گفت. روند گیم‌پلی بازی به هیچ وجه ساده نیست و مدتی طول می‌کشد تا به مکانیزم آن عادت کنید. توسعه‌دهندگان از سیستم مالتی تاچ نمایشگر به بهترین نحو ممکن استفاده کرده‌اند. چرا که می‌توانید با استفاده از این سیستم، استراتژی خود را در حمله و دفاع روی تور تغییر دهید.

Pro Valleyball 1

به عنوان مثال، می‌توانید با کشیدن سه انگشت خود روی صفحه، از پاسور تیم بخواهید که توپی را برای مهاجم بلندزن تیم ارسال کند تا بتوانید با ضربه‌ای از فاصله دورتر نسبت به تور، بر دستان کشیده مدافعین بلند قامت تیم مقابل غلبه کنید  و امتیاز بدست آورید. تمامی استراتژی‌های مختلف برای حمله و دفاع در بازی به بهترین نحو ممکن آموزش داده می‌شوند و علاوه بر تمامی آموزش‌های درون بازی، استودیو سازنده این اثر دست به ساخت ویدیویی زده که می‌توانید با مشاهده آن سریع‌تر با روند گیم‌پلی آشنا شوید. در پایان باید گفت، والیبال حرفه‌ای بازی به شدت خوش‌ساختی است و توسعه‌دهندگان این اثر می‌توانند با ارتقای سطح فعلی بازی و سرعت بخشیدن به روند گیم‌پلی، والیبال حرفه‌ای را به یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های ایرانی تبدیل کنند.

دانلود از کافه بازار


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده