نویسنده: نیما فرشین
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲

معرفی بازی موبایل «Dragon Hills»؛ اژدها وارد می‌شود

Dragon Hills یک بازی توسعه یافته توسط استودیو Rebel Twins است و پرنسس اژدها سواری را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد گنجینه دزیده شده خود را از سارقین باز پس‌گیرد. در ادامه معرفی این بازی را در زومجی می‌خوانید.

قدرت سخت‌افزاری موبایل‌های امروزی تا جایی پیشرفت کرده‌ که به کاربران خود اجازه می‌دهند بازی‌های سنگینی همچون‌ N.O.V.A 3 را به راحتی اجرا کنند. اما همیشه گرافیک مهمترین بخش یک بازی ویدیویی نیست و ممکن است یک بازی پر گرافیک نتواند رسالت خود را به عنوان یک اثر سرگرم کننده به پایان رساند. گیم‌پلی مهمترین مسئله‌ای است که هر توسعه‌دهنده‌ای باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد و پس از آن به بهبود بخش‌های دیگری همچون گرافیک بپردازد. بازی‌هایی که تنها هدفشان سرگرمی کاربر است کم نیستند و Dragon Hills نیز یکی از این دسته از بازی‌ها به شمار می‌آید.

Dragon Hills 2

Dragon Hills گیم‌پلی سریع و هیجان انگیزی را در قالب یک بازی دو بعدی بسیار ساده اما خوش آب و رنگ به تصویر می‌کشد. در شروع بازی شاهد گنجینه شاه‌دختی هستیم که از سوی چند دزد به یغما می‌رود. اما شاهزاده Dragon Hills به جای آنکه در گوشه‌ای بنشیند و زانوی غم بغل بگیرد، شمشیر به دست اژدهای مخصوص خود را آماده سواری می‌کند و به دنبال اموال دزدیده شده‌ خود می‌رود. با خواندن همین چند خط ساده، مسلما درمی‌یابید که قرار است با چه هدفی در بازی رو به رو شوید. اما آنچه که در Dragon Hills  نقطه قوت به شمار می‌رود نحوه بدست گرفتن کنترل اژدها است. باید با لمس صفحه نمایشگر به سمت پایین و بالا اژدها را مجبور کنید که به اعماق زمین شیرجه بزند یا در آسمان به پرواز درآید. می‌توانید با هدایت اژدها به سمت پایین، آن را مجبور کنید که زمین را حفر کند و با برداشتن دست خود از روی صفحه، اژدها را به سمت سطح زمین هدایت کنید.

Dragon Hills 3

اما جست و خیز این اژدهای دیوانه، آنقدرها قرار نیست ساده باشد. در میان راه تله‌هایی پیش‌روی‌تان قرار گرفته که برخورد با هر یک از آن‌ها سبب می‌شود اژدها دست از حرکت بکشد. هر چه مسافت بیشتری را بپیمایید درجه سختی بازی نیز روندی صعودی به خود می‌گیرد و باید به شدت مراقب تمامی تله‌های پیش‌روی خود باشید. در این راه، سکه‌هایی هم برای بازی طراحی شده که می‌توانید با دریافت آن‌ها تمامی المان‌های موجود در بازی را ارتقا بخشید و با انجام این کار راه را کمی برای خود ساده‌تر کنید. Dragon Hills بازی ساده و جذابی است و اگر از چنین آثاری روی پلتفرم موبایل لذت می‌برید، این بازی می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادات ممکن برای شما باشد.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده