نویسنده: نیما فرشین
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل ایرانی «سوپرشوت»: فوتبال در کنار اسطوره‌ها

«سوپرشوت» یک بازی فوتبالی متفاوت و بسیار جذاب است که توسط تیم خوش ذوق «آرنا» طراحی شده و با استفاده درست و به جا از المان‌های خاص خود، می‌تواند به یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های ایرانی تبدیل شود. در ادامه به شرح مختصری از این اثر می‌پردازیم.

بازی‌های موبایلی این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و از همین‌رو توسعه‌دهندگان ایرانی نیز نمی‌خواهند که از این قافله عقب بمانند. اما دقیقا چه مسئله‌ای باعث شد که بازی‌های موبایلی تا این اندازه محبوب شوند؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است؛ سرگرم کننده بودن. تمامی توسعه‌دهندگان بازی‌های پلتفرم موبایل، در تلاش‌‌اند تا با طراحی بازی‌های سرگرم کننده و خاص، مخاطبان خود را حتی در مترو یا تاکسی، با بازی خود درگیر سازند. به عنوان مثال می‌توان از Clash of Clans نام برد که این روزها تقریبا همه را به خود مشغول ساخته است. سوپرشوت نیز یکی از بازی‌های ایرانی خوش‌ساخت است و پتانسیل آن را دارد که به یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها تبدیل شود و گیمرها را برای ساعاتی متمادی، درگیر گیم‌پلی خود سازد.

Supershot 2

همانند بسیاری از بازی‌های ایرانی دیگر، سوپرشوت نیز از المان‌های بازی‌های غربی ایده اصلی اثر خود را دریافت کرده است. آرنا با گرفتن ایده Sheep Happens و تغییر ساختار کلی آن توانسته اثر بسیار متفاوتی را طراحی کند و علاوه بر این، در برخی نقاط بسیار بهتر و قدرتمندتر از بازی مذکور عمل کند. همانند Sheep Happen ابتدا باید در مرحله پرتاب قرار بگیرید. اما این بار به جای پرتاب یک فرد به زمین دو‌ میدانی، باید با قدرت هر چه بیشتر به یک توپ فوتبال ضربه بزنید و تا جایی که می‌توانید آن را به دور ترین نقطه ممکن برسانید. سوپرشوت یک بازی فوتبالی ایرانی است و باید شور و هیجان لیگ برتر ایران را با خود به همراه داشته باشد. پس دور از ذهن نیست که همانند طرفداران لیگ ایران، طرفداران این بازی نیز به دو دسته قرمز و آبی تقسیم شوند. بعد از ورود به بازی، سوپرشوت از شما می‌خواهد که از میان دو تیم تهرانی، یکی را به عنوان تیم محبوب خود انتخاب کنید.

Supershot 4

پس از انتخاب تیم محبوب خود بازی آغاز خواهد شد و با قرار گرفتن در پشت ضربه ایستگاهی، صفحه‌ای در مقابل شما ظاهر می‌شود که شامل عقربه‌ای در حال رفت و برگشت است. با ضربه زدن به موقع روی نمایشگر می‌توانید با قدرت بیشتری به توپ ضربه وارد کنید و باعث شوید توپ مسافت بیشتری را بپیماید. شاید در تلاش اول نتوانید آنطور که می‌خواهید به توپ ضربه بزنید و ممکن است در اولین تلاش خود بتوانید تنها چند متری توپ را به جلو حرکت دهید. اما با اندکی صبر و تحمل و کسب امتیاز و سکه بیشتر می‌توانید با استفاده از درخت توانایی‌هایی که در بازی تعبیه شده، روند بازی را برای خود آسان‌تر کنید و به هدف موجود در بازی دست یابید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید سریع تر در بازی پیشرفت کنید، می‌توانید با خرید الماس از فروشگاه درون بازی، علاوه بر حمایت بیشتر از اثر، بازی را کمی برای خود آسان‌ترسازید.

Supershot 1

همانطور که گفته شد، سوپرشوت در بسیاری نقاط بهتر از آثار غربی نظیرخود عمل می‌کند و یکی از این نقاط مثبت مربوط به اهداف قرار داده شده در بازی است. پس از شوت کردن توپ نباید دست روی دست بگذارید و به تماشای توپی سرگردان در هوا بنشینید. هدف از فوتبال بازی کردن، گل زدن به حریف است. پس باید با ضربه زدن روی صفحه آنقدر توپ را بر سر مدافعان تیم حریف بکوبید که آن را به مهاجم خود برسانید تا وی بتواند با یک ضربه مهلک، دروازه تیم حریف را باز کند. اما جدا از طراحی یک گیم‌پلی جذاب و درگیر کننده، آرنا یک سورپرایز دیگر هم برای بازیکنان سوپر شوت آماده کرده است.

Supershot 5

قرار است در کنار اسطوره‌ها بازی کنیم. استفاده خوب آرنا از قهرمانان ملی همچون علی دایی، عابدزاده، ناصر حجازی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان هم تیمی‌های شما، سبب شده که حس و حال جذاب بازی‌های لیگ برتر بیشتر در سوپرشوت ملموس شود و به جذابیت بیشتر سوپرشوت نیز بیافزاید. سوپرشوت اثر بسیار خوش‌ساخت و جذابی است و می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های ممکن را در میان بازی‌های ایرانی دیگر برای شما رقم زند.

دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده