// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

معرفی بازی موبایل Fear the Walking Dead: Dead Run

هفته گذشته شبکه AMC پس از پخش اولین قسمت از فصل جدید سریال Fear the Walking Dead، بازی این سریال را معرفی کرد. حال به معرفی این بازی زیبا می پردازیم. با زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی زیبا بپردازیم.

پس از پخش فصل جدید سریال Fear the Walking Dead، شبکه AMC با همکاری شرکت بازی‌سازی Versus Evil  که در گذشته وظیفه انتشار بازی‌ The Banner Saga را بر عهده داشته است، بازی جدید مجموعه «مردگان متحرک» با نام Fear the Walking Dead: Dead Run را معرفی کرد. بازی جدید این مجموعه تلویزیونی با یک گیم‌پلی تقریبا متفاوت پا به اپ‌استور گذاشت. این بازی به سبک دونده (Runner) است، با این تفاوت که در این بازی شما از چند جهت مختلف کاراکتر را مشاهده می‌کنید و بازی مانند دیگر بازی‌های این سبک تنها اول شخص یا سوم شخص نیست. وظیفه شما در این بازی فرار از دست زامبی‌ها، مبارزه با آنها و زنده ماندن است. شما برای نجات خود از دست زامبی‌ها می‌توانید به آنها شلیک یا با تبر و ... با آن‌ها به‌صورت تن به تن مبارزه کنید. همچین می‌توانید با شلیک به خانه‌ها و ماشین‌ها باعث انفجار آن‌ها شوید.

بر اساس گفته شبکه AMC در این بازی بیش از ۴۰ اسلحه وجود دارد که می‌توان به اسلحه‌های ساچمه‌ای (Shotgun)، اتوماتیک (Refile)، دستی (Handgun) و ... اشاره کرد. حضور اسلحه در بازی را می‌توان هم نکته مثبت بازی دانست هم نکته منفی آن. شما با شلیک به «مردگان متحرک» می‌توانید جان خود را نجات دهید اما این را هم در نظر بگیرید که با هر شلیک سرعت شما کمتر شده و ۱ گلوله از دست می‌دهید. پس توصیه می‌کنم در انتخاب هدف خود کمی دقت کنید و تا حد امکان سعی کنید کمتر به اسلحه خود وابسته شوید تا بیشتر زنده بمانید!

بازی موبایل مردگان متحرک

شما می‌توانید بین کاراکتر‌های مورد علاقه خود از سریال یکی را انتخاب کنید. این شخصیت‌ها عبارت اند از «تراویس»، «نیک»، «مدیسون»، «استرند»، «دنیل» و «کریس». هر کاراکتر دارای نقاط قوت و نقاط ضعف خاص خودش است و سلاح مخصوص خود را به‌همراه دارد. شما به مرور زمان می‌توانید به وسیله پول جمع شده درون بازی یا پول واقعی، شخصیت خود و توانایی‌های او را ارتقاء دهید.

بازی علی‌رغم داشتن گیم‌پلی ساده، از گرافیک فنی خوبی بهره می‌برد. بازی دارای محیطی تاریک و سیاه است. شاید شما هم مثل من پس از دیدن تریلر بازی، به یاد تریلر بازی بسیار زیبای Resident Evil 3 بیافتید. آن صدای جیغ و فریاد، صدای آژیر ماشین‌های پلیس و صدای انفجار ماشین‌ها و خانه‌ها حس وحشت خاصی را به شما انتقال می‌دهد. ورسوس اویل به‌خوبی توانسته تم تاریک شهر لس آنجلس را با دیگر ویژگی‌های بازی ادغام کند و هیجانی وصف نشدنی را در قالب یک محیط دلهره آور و تاریک برای شما به‌ارمغان بیاورد.

شما را به مشاهده تریلر این بازی زیبا دعوت می‌کنیم:

|

Fear the Walking Dead: Dead Run در حال حاضر به صورت رایگان (Free to Play) برای دستگاه‌های دارای iOS 8 به بعد قابل دانلود است. البته نسخه اندروید این بازی هم در آینده منتشر خواهد شد.

دانلود از اپ استور

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده