نویسنده: امیر دهقانی
// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بازی موبایل «گشت پلیس» معرفی شد - با قانون شکنان مقابله کنید

صنعت بازی‌سازی چند سالی است که در ایران با رشد روزافزونی روبرو است. در این ‌بین کمپانی‌های زیادی بازار بازی‌های تلفن‌های همراه را هدف قرار داده‌اند. بازی گشت پلیس نیز یکی ازهمان بازی‌ها است که استودیو هنر نور و حرکت روی آن به‌خوبی وقت و انرژی گذاشته است.

مشخصات یک بازی خوب چیست؟ یک بازی خوب ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ ترجیح می‌دهید برای بازی گوشی موبایل را افقی در دست بگیرید یا عمودی؟ این‌ها سؤالاتی هستند که استودیو هنر نور و حرکت از مخاطبینش می‌پرسد تا بازی باب میل آن‌ها را روانه بازار داغ بازی‌های تلفن همراه کند.

بازی گشت پلیس یک بازی در سبک موتورسواری است که محوریت اصلی آن بر پایه تعقیب و گریز آزادانه در محیط شهر است. شما در این بازی در نقش افسر پلیسی تازه‌کار شروع به گشت زنی در شهر می‌کنید و دراین‌بین با چالش‌ها و مأموریت‌های مختلف و هیجان‌انگیزی روبرو می‌شوید.

ption id="attachment_110916" align="alignleft" width="790"]concept کانسپت رنگی کارکتر اصلی بازی

یکی از نکات جالب و نوآورانه در این بازی نبود محدودیت حرکتی در تعقیب و گریزها است؛ به صورتی که شما در این بازی می‌توانید با تغییر مسیر خود از کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی حتی از روبروی سارق سر دربیاورید و یا میانبری برای سریع رسیدن به مقصدبزنید.

همچنین در کنار داستان اصلی، مینی‌گیم‌های مختلف و جذابی نیز طراحی شده است که از یکنواختی بازی کاسته و بعضی مواقع به کسب امتیاز بیشتر نیز کمک می‌کند. امتیازات کسب‌شده در این بازی را می‌توانید خرج خرید موتورسیکلت‌های قوی‌‌تر بکنید تا راحت‌تر و سریع‌تر بتوانید مراحل بازی را پشت سر بگذارید.

در ساخت این بازی از موتور بازی‌سازی قدرتمند یونیتی پرو استفاده ‌شده است که با توجه به کانسپت‌ها و طرح‌های منتشرشده از طرف این استودیو نشان از وجود جزئیات بالا می‌دهد که شما را به حال و هوای شهر پرترافیک تهران برمی‌گرداند.

این بازی اواخر اردیبهشت سال آینده بر روی پلتفرم اندروید در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات و طرح‌های آماده‌شده بازی می‌توانید به کانال تلگرام این بازی به آدرس https://telegram.me/PolicePatrol مراجعه کنید.

 

 

کلیه اطلاعات و تصاویر توسط استودیو هنر نور و حرکت به صورت اختصاصی در اختیار زومجی قرار گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده