نویسنده: امیر دهقانی
// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

معرفی بازی موبایل Boost 2: سرعت بدون توقف

بازی‌های زیادی در سبک سرعت و مسابقه‌ای منتشرشده‌اند که هرکدام به‌نوبه خود می‌توانند بسیار جذاب باشند، ولی این بار بازی Boost 2 تجربه‌ای متفاوت از این سبک را به شما انتقال می‌دهد و استعداد شدیدی در معتاد کردن شما به خود دارد.

بازی بوست ۲ توانسته با ترکیب چند آیتم بسیار ساده در کنار هم هیجانی وصف‌نشدنی را به شما وارد کند به‌طوری‌که شاید با بازی کردن با آن از جای خود بلند شوید، فریاد بزنید و کارهایی که شاید دیگران با دیدن آن‌ها تعجب کنند را انجام دهید!

در این بازی شما داخل یک تونل سفیدرنگ شروع به حرکت می‌کنید و کم‌کم سرعت شما افزایش پیدا می‌کند. پس از افزایش سرعت به مقدار کافی موانعی بارنگ‌های مختلف بر سر راه شما پدیدار می‌شوند که شما باید بدون برخورد با آن‌ها، از کنارشان بگذرید در غیر این صورت پس از برخورد با آن‌ها متوقف می‌شوید و بازی پایان می‌یابد.

boost2-4

در کنار این موانع نوارهایی به‌صورت فلش روبه‌جلو هستند که عبور از روی آن‌ها سرعت شما را به ‌صورت بسیار چشمگیر زیاد می‌کنند که کنترل شما را برای عبور از موانع سخت‌تر می‌کند. البته این سرعت مضاعف که می‌تواند تا سه مرحله افزایش پیدا کند یک مزیت نیز دارد؛ در صورت داشتن شتاب مضاعف و برخورد با موانع فقط شتاب شما از شما گرفته خواهد شد. در اصل شما با افزایش دادن شتاب فرصتی برای شروع دوباره پس از برخورد پیدا می‌کنید.

سازنده بازی مراحل را به صورتی دقیق طراحی کرده است که شما پس از رسیدن به پایان هر تونل شگفت‌زده خواهید شد. قانونی که در این بازی شما را مجبور به حرکت می‌کند اصل تغییر این بازی است. به صورتی که پس از گذشت از هر تونل، تونل از وسط شکاف می‌خورد و به صورت یک سطح مسطح در می‌آید و سپس شما روی آن قرار می‌گیرید. طبیعتاً دید شما نسبت به موانع داخل تونل بسیار بهتر از زمانی است که شما بر روی سطح خارجی یک استوانه به حرکت ادامه می‌دهید و باعث می‌شود شما دیدی نسبت به موانع سمت مخالف نداشته باشید.

boost2-3

البته راه‌های دیگری نیز برای جلوگیری از پیشروی شما وجود دارد. همان‌طور که گفتیم مراحل به صورتی دقیق طراحی شده‌اند که خود بازیکن در حین بازی متوجه این ریزبینی سازنده می‌شود. در ابتدای بازی، قبل از رسیدن به موانع، خطی که منتهی به آن می‌شود به رنگ آن مانع درمی‌آید و شما را از وجود آن آگاه می‌کند ولی با پیشروی در بازی این خط‌ها محو شده و گاهی موانع به حرکت درمی‌آیند که واقعاً عبور از آن‌ها گاهی ناممکن است و این امر جذابیت بازی را دوچندان می‌کند.

Boost 2 دارای سه حالت تک‌نفره طی مسافت، تک‌نفره زمان‌دار و آنلاین چندنفره است که هرکدام از آن‌ها نیز به‌نوبه خود می‌تواند شما را سرگرم کند.  موسیقی و صدا گذاری بازی نیز بسیار زیبا و هماهنگ با روند بازی هماهنگ شده است و می‌توان آن را به عنوان یکی از نقاط قوت به شمار آورد. همچنین شما می‌توانیداین بازی را  بر روی تمامی پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوزفون نصب و تجربه کنید.

پس اگر در بین دوستان و آشنایان خود به داشتن تمرکز و یا سرعت عمل بالا مشهور هستید حتماً خود را با این بازی به چالش بکشید و این توانایی خود را به آن‌ها اثبات کنید.

دانلود ازگوگل پلی | دانلود از اپل استور | دانلود از ویندوز استور

تهیه‌شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده