// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۴

نینتندو از بازیسازان درخواست کرده بازی‌ها را با رزولوشن 4K برای نینتندو سوییچ بسازند

به‌تازگی گزارشی در سایت بلومبرگ منتشر شده که نشان می‌دهد نینتندو از بازیسازان خواسته تا بازی‌های نینتندو سوییچ را با کیفیت 4K توسعه دهند.

تقریبا ماه گذشته بود که شایعاتی به‌گوش می‌رسید از اینکه نینتندو قصد دارد مدل بهتری از نینتندو سوییچ را روانه بازار کند که در جریان آن، شاهد پشتیبانی از رزولوشن 4K از بازی‌ها خواهیم بود. حال گزارش جدیدی از سوی سایت بلومبرگ منتشر شده که بیش‌ازپیش این شایعه را به حقیقت نزدیک کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در گزارش جدید سایت بلومبرگ آمده است که نینتندو از شرکت‌های بازیسازی خواسته است تا بازی‌های نینتندو سوییچ را با رزولوشن 4K توسعه دهند. همچنین این مدل ارتقا یافته نینتندو سوییچ هم ظاهرا در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بااینکه جزئیات دقیق‌تری مشخص نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که با عرضه این کنسول، بازی‌هایی نظیر The Witcher 3: Wild Hunt روی نینتندو سوییچ آپگرید ارتقای گرافیکی دریافت کنند.

ازطرفی، نینتندو از استودیوهای ترد پارتی درخواست کرده است و ازاین‌رو، احتمال می‌رود استودیوهای داخلی هم در وضعیت مشابهی قرار داشته باشند. به‌عبارتی در زمان عرضه کنسول ذکر شده، دیدن نسخه ارتقا یافته بازی‌هایی مثل The Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌تواند حسابی هیجان‌انگیز باشد. 


منبع کوتاکو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده