// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۵

تصاویر باکس آرت چند بازی پلی استیشن 5 سونی؛ از گرن توریسمو 7 تا ریمیک دیمن سولز

باتوجه‌به انتشار تصاویر باکس‌آرت چند بازی پلی‌استیشن 5 سونی به نظر می‌رسد که واقعا در ساعات آتی قرار است با اخبار جدید و مهمی راجع به این کنسول نسل ۹ مواجه بشویم.

مایکروسافت امروز به‌صورت رسمی زمان عرضه، زمان آغاز پیش‌فروش و قیمت کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را اعلام کرد. در نتیجه سونی که منتظر اعلام قیمت توسط مایکروسافت بود، احتمالا به‌زودی تمامی اطلاعات مهم باقی‌مانده راجع به پلی استیشن 5 را منتشر می‌کند. اتفاقی که اگر رخ بدهد نه‌تنها زمان آغاز پیش‌فروش PS5 و قیمت آن مشخص می‌شوند، بلکه پیش‌خرید بسیاری از بازی‌های انحصاری این کنسول نسل ۹ توسط گیمرها نیز کلید می‌خورد.

با همه‌ی این توصیفات وقتی که آمازون استرالیا به انتشار تصاویر باکس‌آرت چندین و چند بازی انحصاری پلی‌استیشن 5 پرداخت، همه باتوجه‌به شایعات روز گذشته گفتند که احتمالا در ۱۸ ساعت آتی قیمت و زمان عرضه‌ی PS5 مشخص می‌شود. مخصوصا به این خاطر که آمازون استرالیا تا امروز آن‌چنان درگیر گزارش‌های ردشده نبوده است و داده‌های بیرون‌آمده از آن معمولا قابل اعتنا هستند.

تصویر جدید بازی دیمن سولز و کاخی جلوی درختان ترسناک و زیر ابرهای شب

این فروشگاه همزمان با انتشار دو تصویر جدید از گیم‌پلی بازی «دیمن سولز» روی PS5، تصاویر باکس‌آرت بازی‌های Sackboy: A Big Adventure و Returnal را هم با طرفداران به اشتراک گذاشت. بازی Gran Turismo 7 و بازی Destruction All-Stars هم در این بین، طرح باکس‌آرت خود را نشان گیمرها دادند. البته با ذکر این نکته که برخی از این تصاویر ممکن است تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی هرکدام از بازی‌ها تغییر کنند.

پررنگ‌ترین شایعات راه‌یافته به اخبار بازی در چند هفته‌ی اخیر نشان می‌دهند که سونی احتمالا می‌خواهد پلی‌استیشن 5 را در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) به بازار بفرستد. باتوجه‌به شایعه‌ای که دیروز از سوی یک خرده‌فروشی بریتانیایی منتشر شد، احتمال دارد که شرکت ژاپنی نهایتا تا ظهر فردا به اعلام قیمت، زمان عرضه و زمان آغاز پیش‌فروش پلی‌استیشن 5 بپردازد.

بازی ماجراجویی پلتفرمر سک بوی با محیط های زیبا و رنگارنگ و شخصیت های بامزه


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده