نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱

نخستین تصاویر فیلم کمدی Hubie Halloween با نقش‌آفرینی آدام سندلر منتشر شد

شبکه‌ی نتفلیکس تصاویر جدیدی از فیلم کمدی Hubie Halloween با بازی آدام سندلر منتشر کرد که استیون بریل روی صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

آدام سندلر پس از دریافت جایزه‌ی Independent Spirit و بازخوردهای بسیار مثبت برای نقش‌آفرینی در فیلم جنایی هیجانی Uncut Gems (جواهرات تراش‌نخورده) باری دیگر به عرصه‌ی فیلم‌های کمدی باز می‌گردد. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس نخستین تصاویر فیلم Hubie Halloween (هالووین هیوبی) با هنرنمایی آدام سندلر و جولی بوون را منتشر کرده است که بخش‌های مختلفی از این فیلم کمدی سال 2020 را در معرض نمایش قرار می‌دهد و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای آن‌ها بپردازید.

آدام سندلر در حال تماشای یک پلیس از درون پنجره ماشین

ستاره‌های یک نمایش‌های هالووین در فیلم Hubie Halloween

آدام سندلر مشغول نمایش کاغذی با کلمه «روح» در فیلم Hubie Halloween

فیلم Hubie Halloween برای نمایش در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۹ (۷ اکتبر ۲۰۲۰) از شبکه‌ی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است و سکان هدایت آن در دستان استیون بریل قرار دارد که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های Mr. Deeds (آقای دیدز)، Little Nicky (نیکی کوچک) و Sandy Wexler (سندی وکسلر) شناخته می‌شود. این فیلم کمدی آدام سندلر را در نقش هیوبی دوبویس، یک داوطلب خدمات اجتماعی مهربان اما عجیب‌وغریب قرار می‌دهد که در روز هالووین خود را در میان یک پرونده‌ی قتل واقعی می‌یابد. هیوبی با وجود ارادتی که به زادگاهش سیلم، ماساچوست دارد، مورد تمسخر کودکان و بزرگسالان قرار می‌گیرد، اما امسال اتفاق عجیبی رخ می‌دهد و حالا نجات هالویین به این مرد خوش قلب بستگی دارد.

آدام سندلر و جولی بوون که پیش‌تر در فیلم کمدی Happy Gilmore (هپی گیلمور) همکاری داشتند، باری دیگر در فیلم «هالووین هیوبی» همبازی خواهند بود. از دیگر بازیگران فیلم Hubie Halloween نیز می‌توان به کوین جیمز، بازیگر فیلم Hitch (هیچ)، مایا رودولف، بازیگر فیلم The Happytime Murders (قتل در ساعات خوش)، شکیل اونیل، بازیگر فیلم Grown Ups 2 (بزرگ‌شده‌ها ۲)، راب اشنایدر، بازیگر فیلم The Benchwarmers (نیمکت گرمکن‌ها)، ری لیوتا، بازیگر فیلم Marriage Story (داستان ازدواج)، جون اسکویب، بازیگر فیلم Nebraska (نبراسکا)، استیو بوشمی، بازیگر فیلم Fargo (فارگو)، مایکل چکلیس، بازیگر فیلم Eagle Eye (چشم عقاب) و کینن تامسون، بازیگر فیلم Fat Albert (آلبرت چاق) اشاره کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده