// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲

کاراکتر Tawna با انتشار یک تریلر برای Crash Bandicoot: It's About Time معرفی شد

در جریان جدیدترین قسمت از برنامه پلی استیشن آندرگراند، تریلر گیم‌پلی جدیدی از Crash Bandicoot 4 منتشر شد که کاراکتر تانا را نشان می‌دهد. 

تابه‌امروز مشخص شده که جدا از کرش و کوکو، دو کاراکتر دینگودایل و دکتر نئو کورتکس هم در بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time قابل بازی هستند. این در حالی است که تیم سازنده یک کاراکتر دیگر را هم درنظر گرفته که آخرین کاراکتر قابل بازی Crash Bandicoot 4 است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی قسمت جدید برنامه پلی استیشن آندرگراند پخش شد و در جریان آن شاهد یک تریلر گیم‌پلی ۱۴ دقیقه‌ای از بازی کرش بندیکوت 4 هستیم. در ابتدای تریلر، یک میان‌پرده پخش می‌شود و در آن شاهد معرفی کاراکتر تانا از مجموعه Crash Bandicoot هستیم. البته در این نسخه تانا را با ظاهری متفاوت مشاهده خواهیم کرد و بعضی از مراحل بازی را با او انجام خواهید داد. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد تانا در نسخه چهارم مربوط‌به یک جهان موازی می‌شود. 

در ظاهر، مهارت‌های تانا همانند قبل است، اما در این میان شاهد موارد جدیدی هم هستیم. برای مثال تانا در Crash Bandicoot 4: It's About Time دارای یک Hookshot و پرش روی دیوار است. به‌واسطه‌ی هوک‌شات، تانا می‌توانند از فاصله دور به دشمنان ضربه بزند، جعبه‌ها را بشکند یا شکاف‌های مختلفی را بگیرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی کاراکتر تانا و گیم‌پلی او در Crash Bandicoot 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.بازی Crash Bandicoot 4 در تاریخ ۱۱ مهر ماه (دو اکتبر) در اختیار کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی‌ استیشن 4 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده