// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

تیزر تریلر فیلم Nomadland با نقش آفرینی فرانسیس مک دورمند پخش شد

Nomadland یک فیلم اقتباسی به نویسندگی و کارگردانی کلوئی ژائو است. این فیلم درام یکی از مهم‌ترین فیلم‌های جشنواره‌ای سال ۲۰۲۰ میلادی به حساب می‌آید و شانس خوبی هم برای اسکار دارد.

به Nomadland که نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد، تا همین لحظه القاب زیادی داده‌اند؛ یکی از بزرگ‌ترین شانس‌های اسکار و گلدن گلوب پیش‌رو، مورد انتظارترین فیلم هنری پاییز سال ۲۰۲۰ و اثری که فرانسیس مک‌دورمند ۶۳ساله با آن جوایز زیادی برای بهترین بازیگر نقش اول زن سال خواهد برد. این فیلم را استودیو سرچ‌لایت یعنی یکی از استودیوهای دیزنی ساخت و کارگردان آن همان شخصی است که فیلم Eternals (اترنالز)  مارول را می‌سازد.

مقاله مرتبط

فیلم فوق‌العاده‌ی Three Billboards Outside Ebbing, Missouri در سال ۲۰۱۸ میلادی جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را برای بار دوم تقدیم فرانسیس مک‌دورمند کرد و بعید نیست که او با فیلم Nomadland در اسکار ۲۰۲۱ این موفقیت را تکرار کند. او این‌جا نقش شخصیتی را بازی می‌کند که در هیچ محل خاصی ساکن نیست و در کمپ روزگار می‌گذراند. حتی لوگو رسمی فیلم هم نشان می‌دهد که او به هیچ منطقه‌ی خاصی تعلق ندارد و در نقاط مختلفی از کشور زندگی خود را می‌گذراند.

فیلم Nomadland از روی یک کتاب غیرداستانی با همین نام ساخته می‌شود. کتابی در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و نام کامل آن «زنده ماندن در آمریکای قرن ۲۱ میلادی» است.

دانلود تیزر فیلم از آپارات

فیلم Nomadland قرار است در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر) اکران شود. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده