// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

شایعه: فردا خبر مهمی راجع به تاریخ عرضه و قیمت پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد

خرده‌فروشی بریتانیایی GAME Guildford در توئیتی که پس از چند دقیقه حذف شد، به مخاطبان گفت که فردا منتظر اخباری راجع به PS5 باشند. ظاهرا کنسول نسل ۹ سونی که کمتر از یک هفته تا آغاز پیش‌فروش رسمی فاصله دارد.

طی امروز شاهد فاش شدن کنسول ایکس باکس سری اس که نسخه ارزان‌تر کنسول ایکس باکس سری ایکس است، بودیم و مایکروسافت نیز این خبر را رسما تایید و اعلام کرد که این کنسول با قیمت ۲۹۹ دلار امسال منتشر خواهد شد. حالا ظاهرا سونی هم می‌خواهد قیمت و تاریخ انتشار پلی استیشن 5 را اعلام کند. به همین خاطر وقتی یک توئیت خاص از سوی فروشگاه GAME Guildford منتشر شد، خیلی‌ها احتمال نزدیک بودن زمان اعلام قیمت PS5 را جدی گرفتند. توئیتی که رسانه‌های زیادی به آن توجه داشتند و می‌گوید آن‌هایی که منتظر آغاز پیش‌فروش پلی‌استیشن 5 هستند و مدام درباره‌ی زمان از راه رسیدن آن سؤال می‌پرسند، باید کمی منتظر بمانند.

چرا که ظاهرا سونی فردا خبری از PS5 را تحویل همگان می‌دهد و احتمالا پیش‌خریدها از همین هفته آغاز می‌شوند. البته که اطلاعات حاضر در این توئیت حذف‌شده فعلا شایعاتی بیش نیستند. ولی به‌تازگی یک خرده‌فروشی بریتانیایی دیگر هم گفته بود که فقط چند روز تا زمان اعلام قیمت پلی‌استیشن 5 سونی باقی مانده است.

توئیت خرده فروشی بازی با محوریت قیمت پلی استیشن 5 سونی

براساس اخبار بازی می‌دانیم که سونی همچنان هیچ شکی به عرضه‌ی جدیدترین پلی استیشن در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی ندارد و با این اوصاف اصلا عجیب نیست اگر کمتر از ۲۴ ساعت دیگر، قیمت هر دو نسخه‌ی عادی و دیجیتالی کنسول خود را اعلام کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده