نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۶

پروانه ساخت برنامه جدید عادل فردوسی پور صادر شد

به نظر پروانه ساخت برنامه جدید عادل فردوسی پور با نام ۹۹ (نود و نه) از سوی وزارت ارشاد اسلامی صادر شده است.

در روزهای اخیر اخبار مختلفی درباره برنامه جدید عادل فردوسی‌پور در بستر اینترنت به‌گوش می‌رسید. بنابر آن اخبار، قرار بود عادل فردوسی‌پور برنامه «نود نو» را جلوی دوربین ببرد. اما اکنون، بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران و به گزارش سینمادیلی، عادل فردوسی‌پور برای ساخت برنامه ورزشی «۹۹» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفنه است. 

به‌نظر می‌رسد عادل فردوسی‌پور موفق به دریافت پروانه ساخت یک برنامه ۱۵ قسمتیِ ترکیبی در ژانر مستند ورزشی خواهد بود. طبق اخبار، این پروانه ساخت در اردیبهشت ماه صادر شده است. همچنین نویسندگی و کارگردانی برنامه ۹۹ برعهده خود عادل فردوسی‌پور خواهد بود. شنیده می‌شود که عادل فردوسی‌پور برای ساخت برنامه جدید خود از ساترا نیز اقدام کرده است، اقدامی که احتمالا به مجوز پخش زنده برنامه مربوط خواهد بود.

عادل فردوسی‌پور مجری شناخته‌شده‌ی صدا و سیمای ایران است که به مدت ۲۰ سال برنامه فوتبالی «نود» را روی آنتن برده است. این برنامه از مدتی پیش به‌دلیل مشکلات فردوسی‌پور با مدیر شبکه سوم سیما، روی آنتن نرفته است. در کنداکتور صدا و سیما، برنامه جایگزین «نود»، برنامه فوتبالی «فوتبال برتر» با اجرای محمدحسین میثاقی است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده