نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲

بازی ‌های جدید سونیک در سال آینده عرضه می‌شوند

سال ۲۰۲۱ میلادی سونیک تولد ۳۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت و سگا به‌همین مناسبت در حال تدارک انتشار چندین بازی با محوریت این شخصیت دوست‌داشتنی در سال آینده است.

در حالیکه امروزه اکثرا با کنسل‌های سونی و مایکروسافت بازی‌های ویدیویی را تجربه می‌کنند، اما این صنعت جذاب و دوست‌داشتنی درواقع مدیون دو شرکت سگا و نینتندو است؛ دو شرکتی که بیش از سه دهه از حضور آن‌ها می‌گذرد و در این مدت با خلق شخصیت‌ها و بازی‌های جذاب، این نوع از سرگرمی را برای همه ما به‌یادماندنی‌تر و شیرین‌تر کرده‌اند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌تازگی تولد ۳۵ سالگی ماریو برگزار شد و نینتندو به همین مناسبت از چندین بازی خاطره‌انگیز با محوریت شخصیت لوله‌کش خود برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

حال به‌نظر می‌رسد رقیب سنتی این شرکت یعنی سگا نیز برای تولد محبوب‌ترین کاراکتر خود برنامه مشابهی تدارک دیده است. باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، سال ۲۰۲۱ به‌‌لطف ۳۰ سالگی سونیک (Sonic)، سگا برنامه‌های ویژه‌ای در سر دارد تاحدی‌که این سال را «سال جشن گرفتن» نامیده است. براساس اطلاعات در دسترس سال آینده، علاوه‌بر بازی‌های جدید، چندین رویداد، محتوای دیجیتالی و رونمایی‌های بزرگی در انتظار طرفداران مجموعه Sonic the Hedgehog است. خبر خوشحال‌کننده این است که باید منتظر معرفی و انتشار بیش‌از یک بازی بامحوریت این شخصیت باشیم.

احتمالا به یاد دارید که معمولا سگا برنامه‌های ویژه‌ای برای جشن گرفتن لحظات مهم مجموعه سونیک داشته است؛ در سال ۲۰۰۱ به‌مناسبت ۱۰ سالگی آن، بازی Sonic Adventure 2 معرفی و در سال ۲۰۱۱ نیز بازی Sonic Generations روانه بازار شد. حال باید یک سال دیگر منتظر ماند و دید این بار مدیران سگا چه غافلگیری‌هایی برای علاقه‌مندان قدیمی خود در سر دارند.

اگر شما هم از طرفداران سری Sonic the Hedgehog هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده