نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۷

طرح ظاهری و قیمت کنسول ایکس باکس سری اس لو رفت [بروزرسانی قیمت و تاریخ عرضه]

طرح ظاهری ایکس‌باکس سری اس خبر از کنسولی باریک و متفاوت می‌دهد که با قیمتی جذاب وارد بازار خواهد شد.

بروزرسانی: پس از فاش شدن تصویر ایکس باکس سری اس، سایت ویندوز سنترال به‌استناد منابع رسمی خودش، اعلام کرده که قیمت ایکس باکس سری اس ۲۹۹ دلار و قیمت ایکس باکس سری ایکس هم ۴۹۹ دلار خواهد بود. هردو کنسول، در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهند شد.

بااینکه تولید ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) به‌عنوان یکی از دو کنسول نسل بعد مایکروسافت از مدت‌ها قبل فاش شده بود و هر چند وقت یک‌بار نیز اخبار و اطلاعاتی از آن منتشر می‌شد، ولی تا امروز طرح ظاهری این کنسول و قیمت آن‌را نمی‌دانستیم که به‌تازگی در جدیدترین اخبار بازی، حتی این دو مورد نیز پیش از معرفی رسمی این محصول لو رفتند.

برد سمز از سایت Thurrott با ارائه‌ی تصویری از ایکس‌باکس سری اس، سرانجام ظاهر کنسول را به علاقمندان نشان داد؛ کنسولی سفیدرنگ که همان‌طور که انتظار می‌رفت، محصولی کوچک‌تر و باریک‌تر از برادر قدرتمند خود ایکس باکس سری ایکس است و در طراحی منحصربفرد آن، ویژگی‌های جالبی مثل یک فن بزرگ در بخش جلویی کنسول به چشم می‌خورد. همچنین طبق تصاویر منتشرشده، به نظر می‌رسد در ایکس‌باکس سری اس خبری از درایو نخواهد بود و تنها قابلیت بازی به‌طور دیجیتالی برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت و ظاهر کنسول ایکس باکس سری اس

نکته‌ی مهم دیگر به قیمت کنسول برمی‌گردد و همان‌طور که انتظار می‌رفت به علت سخت‌افزار ضعیف‌تر این محصول نسبت به ایکس‌باکس سری ایکس، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود و طبق اطلاعات فاش شده، تنها ۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که برای محصولی با ویژگی‌های نسل بعد (با رزولوشن پایین‌تر) می‌تواند قیمتی عالی محسوب شود.

لحظاتی پس از انتشار عکس توسط برد سمز، تعدادی دیگر از خبرنگاران و کارشناسان صنعت بازی نیز به صحبت در این زمینه پرداختند؛ از دنیل احمد که طرح کنسول را تأیید کرد ولی قیمت آن‌را همچنان به‌طور ۱۰۰٪ رسمی نمی‌داند، تا فردی با نام مستعار WalkingCat که ویدیویی از کنسول و مقایسه‌ی ابعاد آن با ایکس‌باکس سری ایکس منتشر کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

در مجموع به نظر می‌رسد مایکروسافت طی روزهای آینده به سراغ معرفی رسمی این محصول جذاب و متفاوت خواهد رفت و شاهد ارائه‌ی اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود. و البته باید منتظر سونی هم باشیم تا به زودی قیمت و تاریخ عرضه‌ی پلی استیشن 5 را اعلام کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده