// دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

بازی Streets of Rage 4 بیش از ۱.۵ میلیون بار دانلود شده است

استودیو DotEmu اعلام کرده که بازی Streets of Rage 4 تابه‌امروز بیش از ۱.۵ میلیون بار دانلود شده و آپدیت جدید بازی هم در دسترس قرار گرفته است. 

Streets of Rage 4 را می‌توان یک بازگشت باشکوه برای مجموعه Streets of Rage دانست و استودیو DotEmu، به‌خوبی وظیفه خود در خلق یک تجربه سرگرم کننده و اعتیادآور را انجام داده است. بااین‌حال امروز آپدیت جدیدی برای Streets of Rage 4 منتشر شده که تغییرات قابل توجهی را روی بازی اعمال کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آپدیت ذکر شده تعدادی از باگ‌های بازی را رفع کرده است. این در حالی است که تمرکز اصلی سازنده، روی رفع مشکلات بخش آنلاین و ارائه یک تجربه پایدار بوده است. از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید بازی Streets of Rage 4 هم می‌توان‌به به تعادل رساندن تمامی کاراکترهای بازی، اشاره کرد برای مثال، ضربه سوم فلوید را می‌توانستید در یک حالت نامحدود و با زمان‌بندی مشخص اعمال کنید. حال این ویژگی از او گرفته شده است. همچنین استیج دوم مبارزه با کاراکتر Estel هم راحت‌تر شده است.

نکته جالب این است که آزمایش آپدیت بازی Streets of Rage 4 قبل از عرضه، توسط جامعه کاربری بازی انجام شده است. سیریل ایمبرت، مدیرعامل استودیو دات‌امو، دراین‌باره گفت «ما از نتیجه بازی Streets of Rage 4 و عرضه آن بسیار خوشحالیم. ما از طرفداران که از همان روز اول بازی را مورد حمایت خود قرار دارند، تشکر می‌کنیم. بسیاری از به‌روزرسانی‌هایی که در این آپدیت انجام دادیم، از بازخورد کاربرانی است که از همان شروع پروسه ساخت بازی همراه ما بوده‌اند. آپدیت‌های بیشتری در حال توسعه است و به‌زودی اطلاعات آن‌ها را منتشر می‌کنیم.»

بازی Streets of Rage 4

در انتها، در وبسایت دات‌امو اعلام شده که از زمان عرضه تابه‌امروز، Streets of Rage 4 بیش از ۱.۵ میلیون بار دانلود شده است. این رقم با درنظر گرفتن عرضه بازی روی تمامی پلتفرم‌ها است. همچنین کاربران Xbox Game Pass هم قادر به‌تجربه‌ی Streets of Rage 4 هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Streets of Rage 4 توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

آیا دلتان برای شورش در شهر و یک بیت‌ام‌آپ جدید و نفس‌گیر تنگ شده است؟ Streets of Rage 4 یک تجربه کاملا کلاسیک از دوران نوستالژی سگا را به‌همراه دارد که در قالب گرافیک مدرن ساخته شده است. موسیقی هیجان‌انگیز یوزو کوشیرو، آهنگساز نسخه‌های اول شورش در شهر باعث شده که تجربه این بازی شیرین‌تر و جذاب‌تر شود. سیستم مبارزه‌ی همیشگی استریتس‌آف‌ریج با یک سری مکانیزم جدید حساب‌شده و به‌جا شما را در خیابان‌های آشفته بازی می‌برد تا این‌بار با حرکات مخرب و پرکاربرد به نبرد با دشمنان این دنیای خاطره‌انگیز بروید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده