نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۹

فروشگاه انگلیسی وعده آغاز پیش فروش پلی استیشن 5 را برای «همین روزها» می‌دهد

فروشگاه آنلاین SimplyGames در انگلستان، با ارسال یک ایمیل تبلیغاتی برای مشتریان خود، اعلام کرده که مرحله پیش سفارش کنسول پلی‌استیشن 5 به‌زودی و «در همین روزهای پیش رو» آغاز خواهد شد.

در شرایطی که زمان بسیار کمی تا آغاز عرضه کنسول‌های پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس باقی مانده، شرکت‌های سونی و مایکروسافت به طرز عجیبی همچنان از ارائه‌ی قیمت فروش محصولات جدید خود امتناع می‌کنند. طبیعتاً مردم انتظار دارند هرچه زودتر با اطلاع از قیمت نهایی کنسول‌های نسل جدید در صورت امکان برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی کنند. به‌خصوص در شرایطی که خود این شرکت‌ها نیز اعلام کردند که باتوجه به محدودیت‌های ناشی از بحران شیوع کرونا، حجم عرضه این کنسول‌ها در ابتدا با محدودیت مواجه خواهد بود.

از سوی دیگر، فروشگاه‌های بزرگ سراسر جهان طبق روند همیشگی خود در حال آماده‌سازی برای شروع مرحله پیش‌فروش این محصولات هستند. در همین راستا، یک فروشگاه آنلاین انگلیسی به نام SimplyGames به‌تازگی ایمیل جدیدی را برای مشتریان خود ارسال کرده که به آن‌ها اطلاع می‌دهد مرحله پیش سفارش کنسول پلی‌استیشن 5 «همین روزها» راه اندازی خواهد شد. این فروشگاه در ادامه‌ی متن این پیام اخطار داده که احتمالاً این مرحله با محدودیت در حجم فروش مواجه خواهد بود. لذا بهترین راه برای اطمینان از دریافت به موقع این محصول، ثبت سفارش پیش خرید آن خواهد بود.

ایمیل فروشگاه انگلیسی SimplyGames

سایت رسمی سونی نیز اخیراً صفحه پیش‌فروش PS5 را در منطقه آمریکای شمالی راه اندازی کرده و اظهارات مشابهی را در آن مطرح کرده بود. درواقع این شرکت به‌دلیل محدودیت در حجم عرضه کنسول‌های جدید خود چند پیش شرط را برای شرکت در پیش خرید PS5 در نظر گرفته که شامل امکان خرید تنها یک کنسول به ازای هر پروفایل PSN و رعایت نوبت براساس زمان ثبت سفارش در سرور خواهد بود.

سونی قبلاً اعلام کرده که پیش سفارش پلی‌استیشن 5 را به‌صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی آغاز نخواهد کرد. علاقه‌مندان در صورت پیگیری اخبار رسمی این شرکت، می‌توانند بدون نگرانی از زمان آغاز پیش‌فروش این کنسول مطلع شوند. در حال حاضر تنها می‌توان امیدوار بود که باتوجه به اتفاقات مثبتی که در حال رخ دادن است، به‌زودی از اطلاعات نهایی این کنسول از قبیل قیمت و زمان دقیق عرضه آگاهی پیدا کنیم. گزارش‌ها جدیدی که در ارتباط با این موضوع منتشر شده، به احتمال برگزاری یک رویداد اختصاصی پلی‌استیشن 5 در میانه‌های ماه سپتامبر اشاره دارد. ممکن است در این برنامه به اطلاعاتی که مدت‌ها است منتظر آن هستیم دست پیدا کنیم.

پلی استیشن 5 و کنترلر دوال سنس

اخیراً ضمن انتشار جدیدترین تبلیغ تلویزیونی سونی برای ویژگی‌های تأثیرگذاری PS5 در نسل جدید بازی‌های ویدیویی، سونی از توسعه‌دهندگان استودیوهای بازی‌سازی سرتاسر جهان درخواست کرده تا نظرات خود را در خصوص ویژگی‌های اختصاصی این کنسول و چگونگی تأثیرگذاری آن در شکل گیری آینده‌ی صنعت بازی با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید به مراجعه به لینک مطلب پیش رو، به این موارد دسترسی داشته باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده