نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۹

انیمیشن Primal برای فصل دوم تمدید شد

ادالت سویم از تمدید انیمیشن Primal، اثر جدید گندی تارتاکوفسکی برای فصل دوم خبر داد و همچنین ۵ قسمت جدید از فصل اول در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

پاییز سال گذشته بود که فصل اول انیمیشن Primal (پریمال) در ۵ قسمت تولید و از شبکه ادالت سویم (Adult Swim) منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نه‌تنها ۵ قسمت جدید از فصل اول قرار است از این شبکه منتشر شود، بلکه این سریال برای یک فصل دیگر نیز تمدید شده است. ادالت سویم در ابتدا از بازگشت سریال Primal در پاییز امسال خبر داد که پخش ۵ قسمت جدید از فصل اول قرار است از روز یکشنبه، ۴ اکتبر (۱۳ مهر) آغاز شود. این سریال انیمیشنی پیش از این موفق شده بود سه جایزه از جوایز امی دریافت کند. همچنین ادالت سویم از تمدید انیمیشن Primal برای فصل دوم خبر داد.

فصل دوم سریال Primal قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود که در حال حاضر زمان مشخصی برای شروع پخش آن اعلام نشده است. گندی تارتاکوفسکی، خالق و سازنده آثاری چون سریال Star Wars: Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون)، سریال Dexter's Laboratory: Ego Trip و سریال Samurai Jack‌ (سامورایی جک)، وظیفه ساخت انیمیشن پریمال را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم نیز باز خواهد گشت. انیمیشن Primal یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه و بسیار خشن است که داستان یک مرد و دایناسورش را دنبال می‌کند که در تلاش برای بقا در دنیای خشن و مرگبار آن هستند. موجودات دنیای پریمال بیشتر هیولاهای ترسناک و بسیار خشنی هستند که به شکل وحشیانه‌ای به کشتار می‌پردازند.

آرون لاپلانت تنها صداپیشه انیمیشن Primal است که صداپیشگی شخصیت اسپیر (Spear) را بر عهده دارد و فنگ (Fang) نام دایناسور وی است که یک دایناسور متوسط از نژاد تیرانوسارید هست. همچنین نسخه بلند انیمیشن پریمال با نام Primal: Tales of Savagery برای حضور در بخش بهترین انیمیشن سال اسکار نیز ارائه شده بود که درنهایت نتوانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شود. بااین‌حال، انیمیشن Primal توانسته نظر مثبت منتقدان را به‌دست بیاورد و در جوایز بسیاری نیز حضور پر رنگی را داشته باشد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده