نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

خرید انواع گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی 19 کالا

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده که در زمان خرید اینترنتی گوشی موبایل به چه نکاتی توجه کنیم تا رضایت خرید بیشتری داشته باشیم. 19کالا در ادامه پاسخ خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های عمده برندهای مختلف گوشی موبایل استفاده از رابط کاربری متفاوت است. برای مثال همه شرکت‌های سازنده از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند؛ اما خب در نظر داشته باشید که هر کدام پوسته سفارشی مخصوص به خود را دارند. درست است که هر کدام از شرکت‌های ساخت گوشی موبایل همواره سعی می‌کنند بهترین قابلیت‌ها را ارائه دهند؛ اما اینکه کدام یک از این پوسته‌های سفارشی بهتر است به شما بستگی دارد و بیشتر سلیقه‌ای است.

همه ما به‌عنوان یک خریدار زمانی‌که قصد خرید گوشی موبایل را داریم ابتدا به قیمت گوشی توجه می‌کنیم؛ اما در اینجا این سؤال مطرح می‌شود که چه قدر به نرم‌افزار و رابط‌کاربری یک گوشی توجه می‌کنید و چه قابلیت‌هایی در آن برای شما از سایر مهم‌تر است؟

درواقع موردی است که شاید قبل از خرید گوشی نتوان زیاد نسبت به آن آگاهی پیدا کرد، اما 19کالا به‌عنوان مرجع معتبر موبایل در سطح کشور امکانی را فراهم آورده تا بتوانید قبل از خرید گوشی با نرم‌افزار گوشی موبایل کار کرده و با انواع ژست‌های حرکتی یا شکل آیکون‌ها، امکانات منو تنظیمات و.... آشنا شوید. با این امکان دقیقاً متوجه خواهید شد که برای مثال نرم‌افزار گوشی سامسونگ با نرم‌افزار گوشی شیائومی چه تفاوت‌هایی دارد.

زمانی‌که قصد خرید دارید مهم‌ترین نکته‌ای را که باید مد نظر قرار دهید این است آیا کار با نرم‌افزار یک مدل گوشی؛ برای مثال از یک برند خاص، راحت است یا خیر؟ یا آیا نرم‌افزار روان و سریعی دارد؟ از‌این‌رو، علاوه‌بر اینکه در هنگام انتخاب یک گوشی به طراحی و سخت‌افزار توجه می‌کنید راجع به نرم‌افزار و پوسته سفارشی گوشی نیز به خوبی تحقیق کنید.

گوشی های موبایل مختلف فروشگاه ۱۹ کالا

سایت فروشگاهی 19کالا درواقع با ارائه این قابلیت توانسته است یک دید کلی را نسبت به نرم‌افزار گوشی‌های مختلف به شما دهد تا قبل از خرید نسبت به محصول شناخت بهتری کسب کنید. مثلا اگر دو مدل مختلف از گوشی هواوی یا گوشی آنر را انتخاب کرده‌اید با مقایسه رابط کاربری آن‌ها متوجه خواهید شد که این گوشی‌ها از این نظر تقریباً مشابه بوده و تفاوت قابل‌توجهی بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

دومین موردی که هر خریدار قبل از خرید گوشی در نظر می‌گیرد طراحی محصول است. اگر قصد خرید اینترنتی گوشی موبایل را داشته باشید، چگونه می‌توانید بدون اینکه محصولی را دیده باشید آن را خریداری کنید. بدون شک همه ما این تجربه را داشته‌ایم که صرفاً با دیدن یک عکس از محصول اقدام به خرید کرده‌ایم؛ اما زمانی‌که محصول به‌دست ما رسیده، کاملا شوکه شده‌ایم، چرا که با تصوری که نسبت به آن داشته‌ایم فرسنگ‌ها فاصله داشته است.

یکی از نکاتی که باید در انتخاب گوشی در نظر داشته باشید توجه به ارگونومی بودن محصول است. برای مثال اگر فردی هستید که چندین کار را با هم مجبور هستید انجام دهید و همزمان با گوشی موبایل خود نیز کار کنید باید گوشی‌هایی را در زمان خرید مد نظر قرار دهید که سبک‌تر بوده و راحت در دست جای می‌گیرند این امر احتمال سقوط گوشی از دست را به حداقل می‌رساند و راحت‌تر می‌توانید با گوشی کار کنید. برای مثال مدل‌های میان‌رده گوشی سامسونگ معمولاً از بدنه پلاستیکی ساخته شده؛ بنابراین سبک وزن هستند. مدل‌های مختلفی از این گوشی‌ها در سایت فروشگاهی 19کالا موجود بوده و شما می‌توانید بسته به سلیقه و اولویت خود مدلی را از آن‌ها انتخاب و خریداری کنید.

از آنجایی که این روزها حتی برای خرید ارزان‌ترین گوشی موبایل نیز باید بیش از ۱۰۰ دلار هزینه کرد؛ بنابراین هیچ خریداری دوست ندارد محصولی را که به‌صورت اینترنتی خریداری می‌کند چیزی نباشد که تصورش را داشته است. 19کالا برای این مشکل نیز راه‌حلی دارد. این سایت فروشگاهی گوشی موبایل تصاویر ۳۶۰ درجه یا سه‌بعدی از محصولات را ارائه داده تا شما بتوانید نسبت به طراحی، نوع پورت‌ها و همچنین جنس مواد سازنده هر گوشی موبایل قبل از خرید شناخت کامل پیدا کنید.

دو گوشی آبی و صورتی فروشگاه ۱۹ کالا

همچنین این سایت فروشگاهی به شما توصیه می‌کند اگر گیمر بوده و دوست دارید گوشی موبایلی را خریداری کنید که بتوانید بازی‌های مختلف را اجرا کند به قدرت سخت‌افزاری و توان پردازشی آن نیز توجه کافی داشته باشید. در این مورد امتیازی که بنچمارک‌های مختلف ثبت می‌کنند می‌تواند راهنمای بسیار خوبی باشد. برای مثال گوشی‌هایی که امتیازی بالاتر از 200 هزار دارند می‌توانند بازی‌ها را به خوبی اجرا کنند. برای اینکه از این نظر نیز شناخت کامل و همه‌جانبه نسبت به یک محصول داشته باشید. امتیاز سخت‌افزاری گوشی‌های مختلف هم ارائه شده تا شما به‌عنوان خریدار یک دید کلی و همه جانبه نسبت به عملکرد یک مدل پیدا کنید.

بارها برای شما اتفاق افتاده که بین دو مدل از دو برند خاص یا حتی دو مدل از یک برند مردد بوده و نمی‌دانید که کدام مدل به ایده‌آل شما نزدیک‌تر است. در این مواقع باید اولویت‌های خود را مشخص کنید سپس دو مدل را با هم مقایسه کنید. در این سایت فروشگاهی نیز این امکان به‌سادگی برای شما فراهم شده است. درواقع می‌توانید هر مدلی را که مد نظر دارید را انتخاب کرده و سپس آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

19کالا علاوه‌بر امکاناتی که برای شناخت هرچه بهتر محصول به مشتری ارائه داده خدمت دیگری نیز به مشتریان سایت خود ارائه می‌دهد که شامل فروش گوشی‌های موبایل با گارانتی ۱۹ تجارت خاورمیانه است. مدت این گارانتی ۱۹ ماهه بوده و این در حالیست که مدت زمان گارانتی سایر شرکت‌های گارانتی کننده تنها ۱۸ ماه است.

جمع‌بندی:

قبل از خرید گوشی موبایل یا هر محصول دیگر باید نسبت به محصول شناخت همه جانبه پیدا کنید، توصیه می‌شود که نقد و بررسی محصولات را به دقت مطالعه کرده تا نسبت به تمام مشخصات آگاهی کامل پیدا کنید. همچنین توجه به سایر اطلاعات مثل شرایط گارانتی و استرداد کالا را نیز به دقت مورد بررسی و مطالعه قرار دهید تا رضایت خرید بیشتری داشته باشید.


 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده