// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴

بازی Spelunky 2 اوایل مهر ماه برای پی سی منتشر خواهد شد

استودیو Mossmouth با انتشار توییتی اعلام کرد که بازی Spelunky 2 اوایل مهرماه برای پی سی منتشر خواهد شد.

اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید می‌دانید که چند هفته پیش در طی جدیدترین رویداد State of Play پلی‌استیشن، استودیو Mossmouth اعلام کرد که بازی Spelunky 2 در تاریخ ۲۵ شهریور ماه برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. باوجود اعلام تاریخ انتشار بازی Spelunky 2 برای کنسول سونی، زمان انتشار این بازی روی کامپیوتر مشخص نشد اما به نظر می‌رسد که بالاخره انتظار برای اعلام تاریخ انتشار این بازی برای پی سی به پایان رسیده است.

توسعه‌دهنده‌ی بازی Spelunky 2، درک یو (Derek Yu)، امروز با انتشار توییتی در حساب کاربری توییتر خود تاریخ انتشار این بازی را روی کامپیوتر اعلام کرد. این بازی در اواخر ماه سپتامبر در تاریخ ۸ مهرماه ازطریق استیم عرضه خواهد شد. او همچنین اعلام کرد که کسانی که به‌دنبال خرید بازی Spelunky 2 درست پس از انتشار هستند، می‌توانند همین حالا آن را به فهرست آرزو یا همان Wishlist خود اضافه کنند.

Spelunky 2 یک بازی اکشن و پلتفرمر است که کاراکتر Ana Spelunky (دختر کاراکتر اصلی Spelunky) شخصیت نسخه دوم این بازی به‌شمار می‌رود. بازی Spelunky 2 برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ در یک اقدام ناگهانی در جریان نمایشگاه Paris Games Week معرفی شد و پیش‌تر قرار بود در سال ۲۰۱۹ منتشر شود اما عرضه‌ی آن با تأخیر مواجه شد.

هم‌اکنون می‌‌دانیم که این بازی قرار است در تاریخ ۸ مهرماه برای پی سی و در تاریخ ۲۵ شهریور ماه برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

Spelunky 2 برای استیم


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده