نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning برای دارندگان نسخه اصلی با تخفیف عرضه می‌شود

اشخاصی که نسخه‌ی اوریجینال بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning را تهیه کرده باشند، نسخه‌ی ریمستر این اثر را با ۶۰ درصد تخفیف می‌توانند از استیم تهیه کنند.

بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning یکی از آن آثار نقش‌آفرینی (RPG) سال ۲۰۱۲ میلادی بود که انتشارش، با استقبال بازیکنان و منتقدین همراه شد و به‌احتمال بسیار زیاد، نقش‌آفرینی‌بازها با این اثر آشنا باشند. این بازی به‌زودی در قالب یک نسخه‌ی ریمسترشده، در دسترس دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی/پی‌سی قرار می‌گیرد و افرادی که در سال ۲۰۱۲ تجربه‌ی آن را از دست داده بودند، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به‌سراغش بروند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص شده که فروشگاه استیم، بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning که نسخه‌ی ریمستر Reckoning است را با ۶۰ درصد تخفیف در دسترس دارندگان نسخه‌ی قدیمی و اوریجینال قرار می‌دهد؛ به‌این صورت که اگر بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning را در کتابخانه‌ی بازی‌های خود در استیم اضافه کرده بوده باشید، نسخه‌ی ریمسترشده‌ی آن با تخفیف ۶۰ درصدی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

این تخفیف به‌مدت ۲ ماه (پس از انتشار بازی) یعنی تا ماه نوامبر (آبان - آذر)، در فروشگاه استیم باقی خواهد ماند و تنها برای نسخه‌ی کامپیوتر بازی اعمال شده و خبری از تخفیف ۶۰ درصدی نسخه‌ی کنسولی آن، نیست؛ بنابراین، دارندگان نسخه‌ی اصلی این اثر، تا ماه نوامبر زمان دارند تا این نسخه‌ی ریمسترشده را با تخفیف ۶۰ درصدی برای پی‌ سی خود خریداری کنند. تخفیفی که برای هر دو نسخه‌ی استاندارد و Fate Edition اعمال می‌شود.

بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) راهی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده