نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۹

ویدیویی از بخش چندنفره CoD: Black Ops Cold War منتشر شد

ویدیوی جدیدی که ظاهراً به بخش مولتی‌پلیر بازی Call of Duty Black Ops: Cold War تعلق دارد، قسمت‌هایی از گیم‌پلی و تغییرات بازی جدید کال آف دیوتی را فاش می‌کند.

در آستانه رونمایی رسمی از بخش چندنفره بازی جدید Call of Duty Black Ops: Cold War در تاریخ ۹ سپتامبر (چهارشنبه ۱۹ شهریور)، ویدیو جدیدی در اینترنت فاش شده که گیم‌پلی بخش مولتی‌پلیر بازی را نشان می‌دهد. یکی از کاربران Reddit ویدیوی جدیدی را در اکانت شخصی خود منتشر کرده که تقریباً یک مسابقه کامل در حالت جدید بخش چند نفره بازی را به تصویر می‌کشد. در این مود یکی از تیم‌ها از VIPها محافظت می‌کند درحالی‌که تیم مقابل در جهت خروج آن‌ها تلاش می‌کند. این ویدیو در نقشه‌ی جدیدی جریان دارد که ظاهراً براساس شهر میامی در ایالات متحده طراحی شده است.

باتوجه به سوابقی که قبلاً از فاش شدن اطلاعات بازی‌های اکتیویژن سراغ داریم، احتمالاً این ویدیو به‌زودی حذف خواهد شد. در هر حال شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر حالت جدید بازی، تغییرات قابل ملاحظه‌ای در گیم‌پلی بازی به چشم می‌خورد که بیشتر به عامل «زمان کشتن» یا Time to Kill مربوط می‌شود. به نظر می‌رسد که عامل سلامتی بازیکنان از بازی Modern Warfare در سال گذشته تا Cold War افزایش محسوسی داشته و احتمالاً باید گلوله‌های بیشتری برای کشتن بازیکن دشمن مورد استفاده قرار بگیرد.

از دیگر تغییرات عمده‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد، کاهش اندازه‌ی نشانگرهای وضعیت بازیکنان، شبیه به آنچه که در Warzone مشاهده کردیم است. به جز این موارد، بخش چند نفره بازی Cold War شباهت زیادی به Modern Warfare دارد. این بازی درست مثل نسخه‌ی سال گذشته‌ی کال آف دیوتی همچنان روی حرکات سریع و روان بازیکنان تمرکز داشته و به نظر نمی‌رسد که گان پلی بازی نیز تغییرات قابل توجهی را داشته باشد.

Cold War ریبوتی از سری Black Ops

البته این برداشتی است که از روی یک ویدیوی نسبتاً بی‌کیفیت فاش شده در وبسایت ردیت دریافت می‌کنیم و باید تا آخر این هفته منتظر انتشار جزئیات رسمی بخش چند نفره Cold War باشیم. استودیو Treyarch و استودیو Raven Software وظیفه ساخت نسخه جدید کال آف دیوتی را برعهده دارند. براساس اطلاعات منتشر شده، Cold War درواقع ریبوتی از سری Black Ops است.

بازی Call of Duty Black Ops: Cold War برای عرضه در تاریخ سیزدهم نوامبر ۲۰۲۰ (یا ۲۳ آبان ۹۹) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است. این بازی به محض عرضه کنسول‌های نسل جدید، مجدداً برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده